וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נחתה: "המועדון חזק, נעבור את זה"

שחקני האדומים עקצו את המנג'ר ("ברקוביץ' בטח היה מרוצה שלא סיימנו ב-0:0") והזהירו: "נלך לעונת סיוט". ברקוביץ': "לא נבהל מהפסד אחד". מקורב לרמון: "רוצים ששוב יתחייבו במאות אלפי דולרים?". שחרור דמארי מסתמן כבלתי נמנע, ורמוט לא יטיל וטו על מעבר למכבי תל אביב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבוקר שאחרי התבוסה לאסטנה בקזחסטן (3:0), יש בלגאן גדול בהפועל תל אביב. האוהדים נגד ההנהלה, השחקנים נגד הצוות המקצועי וההנהלה, ההנהלה נגד השחקנים וגם השחקנים מלכלכים זה על זה. התחושות קשות מאוד אצל כולם, ולא ברור איך בקבוצה ירימו את עצמם לקראת הגומלין. להנהלה עוד היו ציפיות שהקבוצה תעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית ותכניס לקופתה עשרה מיליון שקל בקירוב, אבל גם את השלב הזה הפועל לא צפויה לעבור ונראה כי המועדון נמצא בפני שוקת שבורה.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
משחק שיכול להוביל להשלכות רבות. אוראל דגני לאחר הנחיתה/קובי אליהו

עומר דמארי, אותו קיוו בקבוצה להשאיר בצורה כלשהי, מתרחק מאוד נוכח התבוסה אתמול ויהיה בלתי נמנע להשתחרר ממנו. יחד איתו עשוי לעזוב גילי ורמוט, שלא יטיל וטו על מעבר למכבי תל אביב במידה שזו תהיה היוזמה של ההנהלה. במישור המקצועי הביעו שחקנים ביקורת כלפי הצוות המקצועי בראשות איל ברקוביץ' ואסי דומב. "איל בטח ראה את המשחק בבית והיה מרוצה שלא סיימנו בתיקו 0:0", אמר בציניות אחד השחקנים. "יש לנו היום בסגל שחקנים שלא מאמינים שהם משחקים במועדון פאר כמו הפועל תל אביב. אין על הספסל שום שחקן שיכול לעשות שינוי ואם ההנהלה לא תתעורר, אנחנו נלך לעונת סיוט".

ברקוביץ' עצמו הגיב הבוקר במסר לאוהדים: "הפועל תל אביב בונה את עצמה בכדי שנהיה מוכנים למשחק הראשון בליגה מול מכבי נתניה. נעשה הכול בכדי להתחזק ולשם אני מכוון. הקבוצה כרגע אחרי משחק אחד, אני לא אוהב להפסיד, אפילו שונא, אבל עם זאת אני לא נבהל מהפסד אחד. אני מבטיח לכל האוהדים שבמשחק הראשון בבלומפילד תהיה לנו קבוצה חזקה ובריאה. אני מקווה שעומר דמארי יבחר לא לצאת לאירופה ולהישאר בהפועל. אם לא אני מאחל לו רק הצלחה ובמקרה כזה אנו נביא חיזוק. מאחל לכולם שבת שקטה".

הפועל תל אביב פתחה את העונה עם תבוסה 3:0 מול אסטנה

דומב בסיום: "הקזחים בכושר מעולה, כי הם באמצע העונה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקני הפועל תל אביב, עומר דמארי, גילי ורמוט. יוסי ציפקיס
שניהם ייפרדו בקרוב? עומר דמארי וגילי ורמוט/יוסי ציפקיס

שחקנים בקבוצה אף סיפרו שהיה ברור שהאדומים עומדים לשחק במגרש עם דשא סינטטי, ובכל זאת העדיפו דומב וברקוביץ' להימנע מאימונים על המגרש הסינטטי בוולפסון. "זה מדהים מה שמשחק אחד יכול לעשות", קונן אחד השחקנים. "ההפסד הזה פגע בבטן הרכה של כולם ולכו תדעו איזה השלכות יהיו לזה עכשיו".

טענות האוהדים כלפי עידו חג'ג' וחיים רמון שהובעו בפני השניים בדרכים שונות מיד לאחר המשחק, עשויות להיתקל בהקשחת עמדות מצד השניים שממש לא אוהבים את העליהום של חלק מהאוהדים עליהם. מקורב לרמון אמר אמש: "כאילו שחיים לא הציע את הקבוצה כמה וכמה פעמים. מה לא עשו כאן כדי למצוא רוכש, אבל אין מי שרוצה את הקבוצה והאוהדים צריכים להכיר בכך. מה, רוצים ששוב יתחייבו כאן לשחקנים במאות אלפי דולרים בלי שיהיה לכך כיסוי?". למרות הבעיות הכספיות, הפועל תנחית להתרשמות קשר וחלוץ ברזילאים.

אסי דומב מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מחכה לחיזוק. אסי דומב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully