וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: אפיק ניסים סיכם לשנתיים

הקפטן שהיה מבוקש בירושלים וראשל"צ, יישאר. על הסיכום הצפוי עם ניסים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. ברקוביץ' חתם

אפיק ניסים, שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
ימשיך כקפטן הקבוצה. ניסים/ברני ארדוב

הפועל אילת הודיעה היום (שישי) כי קפטן הקבוצה בשנתיים האחרונות, אפיק ניסים, סיכם תנאיו בקבוצה וימשיך לשחק במדיה גם בשנתיים הקרובות. על הסיכום הצפוי בין אילת לניסים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בנוסף, הודיעה אילת על החתמתו של הגארד ניב ברקוביץ' לעונה נוספת.

אילת שמרה על הגארד הוותיק, שהיה מבוקש גם בהפועל ירושלים ובמכבי ראשון לציון. בקבוצה יש שביעות רצון מכך שהצליחו לשמור על ארבעה שחקנים מהשנה שעברה, קווין פאלמר, אלישי כדיר, ניסים וברקוביץ' ומקווים לשחזר את ההצלחות של הקבוצה מהשנתיים האחרונות ואף להתעלות עליהן עם המאמן החדש, דן שמיר.

ניסים (33, 1.85) שב לישראל אחרי עשור באירופה בתחילת עונת 2012/13 וחתם בהפועל אילת. בעונה הראשונה הוא כמעט והוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף כשרשם 11.7 נקודות ו-3 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה השתדרגו המספרים של ניסים, שרשם 12.6 נקודות ו-3.8 אסיסטים בממוצע. אילת הגיעה לגמר גביע המדינה ונעצרה שוב בחצי גמר הפלייאוף.

יו"ר המועדון, מוטי אמסלם, התייחס לסיכום עם ניסים: "ההחתמה של אפיק הינה חלק ממהלך שנועד לשמור על יציבות והמשכיות, אפיק הוא נכס לכל קבוצה, שחקן נהדר ואדם מיוחד".

לידיעה הראשונית על הסיכום הצפוי בין אילת לניסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully