וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החתימה את הפורוורד רנה רוז'ו

הפורוורד (28, 1.98) העמיד ממוצעים של 20.5 נק' ו-9.4 ריב' במקסיקו. רוזן: "הוא בא עם רקורד מוכח של ניצחונות". צפו בביצועיו

רנה רוז'ו במדי מכללת UNLV. AP
מתאים לגישה של הקבוצה. רוז'ו/AP

לאחר שאיבדה את כוכבה הגדול, דונטה סמית' ואת מאמנה, דני פרנקו, הודיעה הערב (חמישי) מכבי חיפה כי החתימה את הפורוורד רנה רוז'ו לשנתיים. רוז'ו, 28, ששיחק ארבע עונות באוניברסיטת UNLV, משחק כעת בקבוצת קבאז'רוס קוליאקן מהליגה המקסיקנית. עד כה העונה העמיד הפורוורד ממוצעים של 20.5 נקודות, 9.4 כדורים חוזרים ו-3.8 אסיסטים ב-37.5 דקות.

הפורורוד המתנשא ל- 1.98 מטר החל את העונה בקבוצת טורוס דה נואבו לארדו וקלע 17.1 נקודות לצד 6.3 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים, 1.7 חטיפות ו-1.2 חסימות. בשלושה משחקים בליגה האמריקאית של פיב"א (המקבילה של היורוליג בדרום אמריקה), רשם רוז'ו 18.3 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-32 דקות. אחרי עונה נהדרת במקסיקו, חתם רוז'ו בבוקאנרוס דה לה גואירה מהליגה הראשונה בונצאולה לתקופת הפלייאוף. בתשעה משחקיו בה העמיד הפורוורד 9.3 נקודות, 7 ריבאונדים, 1.6 אסיסטים, 1.9 חטיפות וחסימה ב-27.9 דקות.

"אנחנו נלהבים מהצטרפותו של רנה למכבי חיפה", אמר בעלי מכבי חיפה ג'ף רוזן. "רנה הוא שחקן 'צווארון כחול', שבא עם רקורד מוכח של ניצחונות".

מאמן הקבוצה, רמי הדר הוסיף: "רנה רוז'ו הוא אחד מאותם שחקנים מיוחדים שמצליחים בזכות האנרגיות היחודיות שלהם בהתקפה ובהגנה. הגישה של רנה מתאימה לקונספט שלנו כקבוצה".

צפו בביצועיו של רוז'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully