וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיוס יכבד את חוזהו, אבל בעונה הבאה פשוט יעזוב"

4.7.2014 / 8:55

כעס בסביבת השחקן על מכבי תל אביב, שמסרבת לפתוח את חוזהו: "היא לא משלמת לשחקנים, בגלל זה רייס והיקמן עזבו"

צילום: דוד קורן, עריכה: קשת סידי

בוידאו: דייויד בלאט מודיע על עזיבתו את מכבי תל אביב

ההצלחה של מכבי תל אביב ביורוליג בעונה גרמה ללא מעט קבוצות לחמוד את שחקניה. אחרי טייריס רייס וריקי היקמן, שמימשו את סעיף היציאה שלהם מהחוזה ושדרגו משמעותית את שכרם בקבוצה אחרת, כעת עולה גם סוגיית אלכס טיוס. בניגוד לשניים שהוזכרו קודם לכן, לטיוס לא נקוב סעיף יציאה בחוזה עם מכבי תל אביב, אולם הוא ביקש לשדרג את תנאיו.

טיוס צפוי להרוויח בעונה הבאה כ-375 אלף דולר, כשלפני מספר שבועות ביקש השחקן לפתוח את חוזהו עם הקבוצה ולנהל מו"מ מחודש על חוזה לשלוש שנים, בשכר של כ-700 אלף דולר לעונה, אולם קברניטי מכבי תל אביב סירבו לבקשה.

המחלוקות גרמו למתיחות, כשבסביבתו של טיוס כועסים על התנהלותם של ראשי הצהובים. "אלכס יכבד את החוזה שלו, אבל בעונה הבאה הוא פשוט יעזוב את הקבוצה", אמר לוואלה! ספורט גורם בסביבת השחקן. "מכבי לא משלמת לשחקנים שלה, היא משאירה את אלכס טיוס מתחת לשווי שלו בשוק. זו גם הסיבה שטייריס רייס עזב, זו הסיבה שריקי היקמן עזב - ככה גם שחקנים אחרים בקבוצה עלולים לעזוב", אומר הגורם ."היו למכבי בעונה שעברה בחורים טובים, ששיחקו ביחד, עם כימיה מצוינת. זה מה שגרם לקבוצה לנצח".

ברקע ממתינות קבוצות אירופאיות בכירות, וביניהן ריאל מדריד ואולימפיאקוס, אשר פנו למכבי והציעו לשחרר את אלכס טיוס בתמורה לפיצוי כספי גבוה. ריאל הודיעה כי תהיה מוכנה לפצות את מכבי בכחצי מיליון דולר תמורת התרת חוזהו של טיוס. אולימפיאקוס מוכנה להציע כ-350 אלף דולר. ממכבי תל אביב נמסר כי טיוס אינו עומד למכירה.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מכבי תל אביב משאירה אותו בסכום נמוך משמעותית מערך השוק שלו". טיוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully