וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פניני סיכם על הארכת חוזהו במכבי ת"א, מחלוקת עם טיוס

18.6.2014 / 23:00

הקפטן הצהוב סיכם לשנתיים נוספות וישלים שבע עונות במועדון. טיוס מבקש לפתוח את חוזהו, החלו חיפושים אחר מחליף להיקמן

גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נשאר צהוב. פניני/קובי אליהו

אחרי שזכו בכל התארים וסיימו עונה מתישה, במכבי תל אביב כבר חושבים על העונה הבאה והערב (רביעי) הצהובים הגיעו לסיכום עם גיא פניני על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות, עם אופציה לעונה שלישית. הקפטן הצהוב השלים הקיץ עונה חמישית במועדון והבטיח לעצמו לפחות שבע עונות בצהוב.עוד לפני סדרת הגמר מול מכבי חיפה, פרסמנו על כוונתה של מכבי תל אביב להחתים את פניני לשנתיים נוספות, וכעת הצהובים השלימו את היעד הראשון שלהם לקראת העונה הבאה.

אלכס טיוס מכבי תל אביב מול בריאן רנדל מכבי חיפה. קובי אליהו
מחלוקת עם מכבי. טיוס/קובי אליהו

מכבי תל אביב מנהלת שיחות רבות בימים האחרונים עם המאמן המיועד גיא גודס לגבי בניית הקבוצה. גודס צפוי לטוס לליגת הקיץ בלאס וגאס במטרה לאתר שחקנים חדשים לקבוצתו, אולם לא הכל עובר בקלות: לוואלה! ספורט נודע כי לאחרונה התגלעה מחלוקת בין אלכס טיוס לקברניטי הצהובים. סוכנו של טיוס, האפי וולטרס, הגיע לישראל לפני כשבועיים, ובמהלך ביקורו ביקשו טיוס וסוכנו לפתוח את חוזהו של טיוס עם הקבוצה ולנהל מו"מ מחודש על חוזה ארוך טווח.

טיוס ונציגו מעוניינים בשדרוג שכרו לכ-700 אלף דולר לעונה למשך שלוש עונות, אולם קברניטי מכבי מסרבים לבקשה זו מאחר שבין הצדדים קיים חוזה חתום למשך עונה נוספת בסכום נמוך משמעותית – כ-375 אלף דולר נטו. טיוס, שהציג יכולת מרשימה בעונה החולפת, השתכר העונה כ-275 אלף דולר נטו. גם במהלך העונה שררו חילוקי דעות בין טיוס ונציגי הקבוצה באשר לאופי ורמת פציעתו. כעת נותר לראות כיצד המחלוקת הנוכחית תשפיע על השחקן בעונה הקרובה.

בתוך כך, הצהובים מעוניינים בצירופו של דונטה סמית' ממכבי חיפה, שמבוקש גם על ידי הפועל ירושלים. גם הישארותו של ריקי היקמן אינה מובטחת מאחר שלשחקן הצעות גבוהות מיוון וטורקיה. הצהובים שהציעו לו הצעה משודרגת, החלו במקביל לבדוק שחקנים אלטרנטיביים בעמדת הגארד.

בגזרת עוזר המאמן, במכבי בודקים את האפשרות לצרף את דני פרנקו. פרנקו עצמו בודק אפשרויות שונות ובעיקר את עמדת המאמן הראשי בהפועל ירושלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב עם סופוקלינס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
כבר מחפשים חלופה. היקמן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully