וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מאמינים: גיא פניני יחתום לשנתיים נוספות

4.6.2014 / 15:10

אלופת אירופה כבר קיימה שיחה עם הקפטן: "שני הצדדים רוצים להמשיך, לא תהיה בעיה". מכירת הכרטיסים לגמר תחל הערב

גיא פניני קפטן מכבי תל אביב עם גביע אירופה. ברני ארדוב
לא מתכוונים לוותר על הקפטן. גיא פניני/ברני ארדוב

מכבי תל אביב החלה היום (רביעי) בהכנות לקראת סדרת הגמר (הטוב משני משחקים) נגד מכבי חיפה ב-8 וב-11 ביוני. מי שיעביר את האימונים הקרובים הוא עוזר המאמן גיא גודס, שנאלץ לעשות זאת עקב טיסת דייויד בלאט להלווית אביו, אך הוא צפוי לשוב ארצה בסוף השבוע ולהדריך את הקבוצה בשני המשחקים.

בתוך כך, בקבוצה כבר חושבים על העונה הבאה. בקבוצה כבר שוחחו עם קפטן הקבוצה, גיא פניני והובהר לו כי רוצים להשאירו לעונה הבאה. ההנהלה תשב עמו מיד בסיום משחקי הגמר, ובמועדון מאמינים כי יחתום לשנתיים נוספות. "שני הצדדים רוצים להמשיך אחד עם השני. לא מאמין שתהיה בעיה", סיפר גורם בקבוצה. מי שקיימת דאגה לגבי קצב ההתאוששות שלו הוא שון ג'יימס, והמעקב אחר מצבו יימשך טרם תתקבל ההחלטה לגבי השארתו בעונה הבאה.

הערב תחל מכבי במכירת הכרטיסים לגמר. המכירה לכל אחד מהמשחקים תתבצע בצורה שונה: למשחק הראשון, שייערך בחיפה, קיבלה מכבי כ-1,200 כרטיסים. המכירה תתבצע דרך אתר האינטרנט של הקבוצה וכן במשרדי המועדון, ואיסוף הכרטיסים יתבצע במשרדי הקבוצה ברחוב הירקון בתל אביב. אוהדי מכבי תל אביב יישבו ברוממה בשערים 3-4 מאחורי הסלים, ומחירי הכרטיסים יהיו 70 שקלים לילד/חייל ו-100 שקלים למבוגר.

למשחק השני, שייערך בנוקיה ביום רביעי, למכבי יהיו כ-8,000 כרטיסים עבור אוהדיה. המכירה - בשלב הראשון למנויים בלבד - תתבצע דרך האתר הרשמי של הקבוצה. בכדי למנוע סרבול, הדפסת הכרטיסים תתבצע בבית הלקוח ולא יהיה צורך לגשת למשרדים או לעמוד בתור בקופות, כל מנוי יקבל הודעת אס.אמ.אס עם הקוד שלו, ואיתו יוכל לרכוש את הכרטיסים באינטרנט בהתאם לכמות המנויים שלו.

ביום שלישי בבוקר תיפתח המכירה גם לאוהדי מכבי תל אביב שאינם מנויים. השערים של אוהדי מכבי תל אביב בנוקיה יהיו 2-10. המחירים ביציע (חלק עליון) הם 100-180 שקלים ובאולם (חלק תחתון) 180-280 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully