וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "השיטה בה משוחק הגמר לא ספורטיבית"

3.6.2014 / 11:22

יו"ר מכבי תל אביב חושב שהאליפות בסכנה ומתכונן לגמר מול חיפה. פניני: "רוצים להחזיר את התואר הביתה, יהיה קרב"

שמעון מזרחי יושב ראש מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
לא אוהב את השיטה. מזרחי/יוסי ציפקיס

לאורך דקות ארוכות התקשו הצהובים אמש (שני) מול הפועל אילת, אך לאחר הארכה ניצחו בתוצאה 96:100, השלימו 1:3 בסדרת חצי הגמר ויפגשו את מכבי חיפה בגמר, שישוחק במתכונת של בית-חוץ.

הצהובים ינסו להשיב את התואר במשחק מול האלופה הנוכחית, מכבי חיפה. מה שהעיב על המשחק הוא פטירת אביו של המאמן דייויד בלאט. בלאט החליט לשהות לצד שחקניו במשחק אמש, אולם עזב את המשחק כחצי דקה לפני הסיום כדי לא להחמיץ את הטיסה לארצות הברית. לגבי המשך דרכו של בלאט במכבי, גורמים בקבוצה סבורים כי השיחות עם המאמן "הולכות בכיוון חיובי", כהגדרתם. במכבי כבר הבהירו למאמן כי רוצים שימשיך.

מכבי תל אביב בגמר הפלייאוף אחרי 96:100 על אילת

היקמן: "בלאט הוא הלב שלנו, ואמרנו לו את זה"

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
אמור לחזור עד סוף השבוע. בלאט/ברני ארדוב

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, שוחח עם וואלה! ספורט לאחר המשחק, ואמר: "אחרי סדרה של משחקים נגד קבוצה טובה הגענו למשחקי הגמר. ניצחנו אותם פעמיים בבית ופעם נוספת באילת, זאת לאחר שהפסדנו פעם אחת באילת המשחק האחרון היה מותח ושבנו מפיגור ועשינו את זה יפה. אנו מתרכזים עכשיו במשחקים מול חיפה. קל זה לא יהיה, אבל מתכוננים לגמר ומקווים לזכות באליפות".

לשאלה עד כמה חיפה מסוכנת בשיטת שני משחקים, השיב מזרחי: "בשיטה הזו כל קבוצה היא מסוכנת. לא משנה מי היריבה מולך, אתה לא לוקח אליפות על פי נקודות. השיטה הזו של שני משחקים היא שיטה לא ספורטיבית".

לגבי דייויד בלאט הוסיף היו"ר: "מיד לאחר שהוא קיבל את ההודעה על פטירת אביו, דייויד התקשר אליי, הוא ניהל את המשחק, ועשה את הכל בכדי להגיע להלוויה, אנחנו מקווים שישוב עד סוף השבוע. כולנו תומכים בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי תל אביב גיא פניני מול שחקני הפועל אילת יינסי גייטס, אפיק ניסים. ברני ארדוב
רוצה להחזיר את התואר "הביתה". פניני/ברני ארדוב

הקפטן גיא פניני נשמע דרוך: "ניצחנו את הסדרה מול אילת. הפנים שלנו לגמר עתה, יש לנו מטרה שהיא אליפות ושני משחקים להשלים את כל המשימות שלנו. זה שנה מיוחדת, כל משחק צריך להגיע מאוד חזק בשביל להצליח, אני שמח מאוד שאנחנו מוצאים את הדרך לנצח. חיפה היא כרגע אלופה ואנחנו רוצים להחזיר את התואר הביתה. חיפה היא קבוצה טובה מאוד שמציגה יכולת מצוינת העונה. זה יהיה קרב יפה"..

עוזר המאמן אלון שטיין הוסיף: "היה צמוד מול אילת, הגענו ללא מעט משחקים גדולים הוכחנו את האופי. היה פה שדה קרב. אף אחד לא חשב שנגיע לאילת ו שננצח 20 הפרש באילת. לא קל לנצח את אותה קבוצה 3 פעמים ברצף. זו סוף שנה וקבוצות מכירות כבר טוב מאוד אחת את השנייה. לגבי חיפה? ראינו את התוצאה של חיפה מול ירושלים, היא קבוצה טובה".

צוות האימון של מכבי תל אביב דייויד בלאט (מרכז) גיא גודס (ימין) אלון שטיין (שמאל). קובי אליהו
שטיין, משמאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully