וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקמן: "בלאט הוא הלב שלנו, ואמרנו לו את זה"

שחקני מכבי תל אביב הקדישו את ההעפלה לגמר למאמן, שנטש את האולם כדי לטוס להלווית אביו. מסתמן: קטש יעזוב את אילת

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב הקדישו לו את הניצחון. בלאט/ברני ארדוב

מכבי תל אביב הזיעה הערב (שני) בדרך להעפלה לגמר הפלייאוף. הצהובים ניצחו את הפועל אילת 96:100 אחרי הארכה, סגרו 1:3 בסדרת חצי הגמר וינסו להשיב את התואר ככל הנראה בקרב ישיר מול האלופה הנוכחית, מכבי חיפה. המשחק הראשון ייערך ב-8 ליוני, בעוד שישה ימים בדיוק, ואילו הגומלין, שייערך ביד אליהו, יתקיים שלושה ימים לאחר מכן, ב-11 לחודש. דייויד בלאט, שקיבל הודעה על פטירת אביו במהלך היום, מיהר לצאת מן האולם באילת שניות ספורות לפני סיום המשחק, כדי להספיק לטיסה לארצות הברית. שחקני מכבי תל אביב חיבקו ובירכו אותו בצאתו מהאולם.

משחקי הגמר:

משחק 1: מכבי חיפה - מכבי תל אביב, יום א', 8/6, שעה 20:45

משחק 2: מכבי תל אביב - מכבי בזן חיפה - יום, ד', 11/6, שעה 20:45

מכבי תל אביב בגמר הפלייאוף אחרי 96:100 על אילת

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן מול שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. ברני ארדוב
התעלה בדקות הסיום. היקמן/ברני ארדוב

"היה משחק אדיר", אמר עוזר מאמן מכבי תל אביב, גיא גודס. "אני חושב שזה פלייאוף כמו שצריך. אילת הובילה כל המשחק, רדפנו אחריהם, וברגעים הנכונים עשינו את המהלכים הנכונים, גם התקפית וגם הגנתית. לקראת ההארכה יכולנו לנצח את המשחק, אבל מגיע לחבר'ה הרבה כבוד על ההעפלה הזו. גם אילת שיחקה טוב. אנחנו מסתכלים קדימה. הרבה קרדיט מגיע לקובלסקי שמעמיד טוב את השחקנים על הפרקט וזו הסיבה שאנחנו נראים טוב בהארכות השנה".

ריקי היקמן, שהיה האיש של אלופת אירופה בדקות הסיום, וסיים עם 21 נקודות, הוסיף: "זה היה משחק קשה, באנו מוכנים. שיחקנו טוב, ידענו שאנחנו צריכים להביא משחק מצוין כדי לנצח. אפשרנו להם לקלוע סלים קלים, אבל בסופו של דבר מה שמכריע משחקים כאלה זה השאלה מי יותר תחרותי. אין שום דרך אחרת מאשר להיפגש עם מכבי חיפה בגמר". על המאמן שלו אמר היקמן: "הוא היה הלב שלנו, ואמרנו לו את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
בדרך החוצה? קטש/ברני ארדוב

בצד השני, הפועל אילת כאבה את ההפסד הדרמטי. הקבוצה מהדרום סיימה עונה יפה בטעם חמוץ, כשעודד קטש, שאימן אותה בשנתיים האחרונות, רמז על עזיבה אפשרית שלו. זה זמן רב שקטש מתלבט אם להמשיך בקבוצה או לא, ולמרות שבקבוצה מעוניינים להשאירו אחרי העונה המוצלחת, נכון לעכשיו מסתמן שהוא יעזוב. "אלה ימים אינטנסיביים, גם מבחינה פיזית ומנטלית, אבל עברתי כל כך הרבה חוויות דרך הכדור והמגרש בכדורסל ולכן איכשהו השמחה והעצב מתקיימים בטבעיות. ניסיתי להתנתק", אמר קטש בסיום, בהתייחס למותו של אביו, שאירע בפתיחת הסדרה.

על העונה של אילת אמר קטש: "קצת קשה עכשיו לנתח, תמיד יש תחושה שאפשר לעשות יותר עם כל הכבוד לכל יריבה. אפשר לסכם שנתיים שהיו מדהימות מאוד עם הישגים וריצה בצמרת. השחקנים הישראלים מובילים ורוצים להיות כאן, יש קהל חם. אני רק מאחל שלפרויקט הזה תהיה המשכיות, מגיע לעיר ולקהל הזה, גם לעירייה ולבעלים. אני יכול להיות גאה על מה שעשינו. אני עוד לא יודע מה יהיה לגבי, לא דיברנו על זה. רק הסתיימה העונה".

עידן לנקרי, עוזר מאמן הפועל אילת, הוסיף: "כרגע זה כואב, אבל אם נסתכל על כך הדרך שלנו השנה, אנחנו יודעים שעשינו עונה יפה. ידענו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה, וזה קצת חבל, אבל צריך לתת את הקרדיט למכבי תל אביב שהיא קבוצה גדולה. קשה לנתח את המשחק עם כל הרגשות, אבל מה שהכריע את המשחק עם הרגעים האחרונים זה ריבאונד בהגנה ועוד דברים קטנים. זה חלק מהכדורסל וצריך לדעת גם להפסיד".

אפיק ניסים, שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
מסיימים עונה בטעם חמוץ. ניסים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully