וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת מובילה במירוץ להחתמת אפיק ניסים

1.7.2014 / 11:05

הגארד הותיק מבוקש גם בירושלים וראשון לציון, אך הקבוצה הדרומית שדרגה הצעתה. גם עמית שמחון מועמד לקבוצה

אפיק ניסים יצטרף בימים הקרובים לאימוני נבחרת ישראל לאחר שסיים חופשה אישית בתאילנד, והגארד הותיק ישמע במקביל על התעניינות גדולה מצד לא מעט קבוצות בליגת העל. הפועל אילת, קבוצתו של ניסים בשנתיים האחרונות שמשוחחת עמו עוד מסוף העונה האחרונה, הגישה הצעה משודרגת לעומת חוזהו האחרון, כשבמקביל הפועל ירושלים מעוניינת לצרפו עוד מאמצע העונה שעברה ולאחרונה הצטרפה למירוץ גם קבוצת נעוריו של ניסים, מכבי ראשון לציון, שם אופטימיים לגבי הסיכויים שיגיע בסופו של דבר אליהם.

אפיק ניסים, שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
התעניינות גדולה מצד לא מעט קבוצות בליגת העל. אפיק ניסים/ברני ארדוב

ניסים (33, 1.85) שב לישראל אחרי עשור באירופה בתחילת עונת 2012/13 כשחתם בהפועל אילת ובעונה הראשונה כמעט והוביל את הקבוצה לגמר הפלייאוף כשרשם 11.7 נקודות ו-3 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה השתדרגו המספרים של ניסים, כשרשם 12.6 נקודות ו-3.8 אסיסטים בממוצע, אילת הגיעה לגמר גביע המדינה ונעצרה שוב בחצי גמר הפלייאוף.

הקבוצה החדשה של דן שמיר, שמינויו הרשמי יוכרז בימים הקרובים, מעוניינת גם בפורוורד גלבוע/גליל בשנתיים האחרונות עמית שמחון, שמבוקש גם על ידי הפועל חולון. מי שחתומים באילת לעונה נוספת הם הפורוורד אלישי כדיר, שהגיע במהלך העונה מהפועל ירושלים והאמריקאי קווין פאלמר. באילת מאמינים ביכולתם להצמד לצמרת הגבוהה זאת השנה השלישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully