וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני פארקר מחמיא לדייויד בלאט: "מוציא הרבה ממעט"

בקליבלנד חוששים מההימור על בלאט, פארקר מרגיע: "מגוחך שעושים עניין מההתאמות שהוא יצטרך לעשות ל-NBA". הולדן: "הוא אחד המאמנים ההתקפיים הכי טובים שהיו לי"

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מחמאות מכל עבר. בלאט/ברני ארדוב

בקליבלנד ממשיכים לעסוק במינויו של דייויד בלאט למאמן הקאבס, כשהתקשורת המקומית מחמיאה לרזומה המרשים של המאמן הישראלי, אך עם זאת הפרשנים מביעים חשש בנוגע לחוסר הניסיון שלו ב-NBA. דני מילס, הג'נרל מנג'ר של ניו יורק ניקס, שמכיר את בלאט עוד מימיו בפרינסטון, אמר ש"זה נדיר מאוד שאדם עם רזומה כזה מתמנה למאמן ראשי ב-NBA, אבל אם זה קורה, בלאט הוא האיש המושלם לזה".

מי שבעיקר החמיא לבלאט היה אנתוני פארקר, שחקן העבר של מכבי תל אביב ושחקן העבר של קליבלנד, שכמובן זכה להצלחות גדולות תחת בלאט במדים הצהובים, ומשבח את מאמנו לשעבר.

"מבחינתי זה כמעט מגוחך שאנחנו עושים עניין גדול מההתאמות שדייויד צריך לעשות ב-NBA", אומר אנתוני פארקר, "אף אחד לא עושה עניין מההתאמות שצריכים לעשות סטיב קר או דרק פישר. האיש הזה מאמן כבר 20 שנה. הוא מאמן ראשי, הוא אימן באולימפיאדה, הוא עבר מצבים קשים ומלחיצים. מכבי תל אביב זה מקום מאוד לחוץ. זה לא ה-NBA, אבל זה בחלט מקום עם לחץ גדול לנצח. אני לא חושב שזה ביג דיל".

אנתוני פארקר שחקן קליבלנד קאבלירס. Amy Sancetta, AP
משדר ביטחון במאמן החדש של הקאבס. פארקר/AP, Amy Sancetta

ג'יי אר הולדן, ששיחק תחת בלאט בנבחרת רוסיה, אמר ש"הוא אחד המאמנים ההתקפיים הכי טובים ששיחקתי אצלם. הוא מציב אותך במצב שבו אתה יכול להצליח, והוא מצוין במהלך המשחקים. לפעמים אפשר לעבור כמה דקות בלי לקלוע, והוא מיד ייקח פסק זמן ויחזיר אותך למסלול. הוא אחד הטובים בהתאמות תוך כדי משחק".

אנתוני פארקר יודע ש"אולי יש דברים שאפשר להצליח איתם באירופה ולא בארה"ב, וכמובן להיפך, אבל אין ספק שהוא עוקב אחרי כדורסל, הוא לא מנותק, הוא מכיר היטב, הוא אימן כדורסל בינלאומי. הוא לא יעמוד בפני מכשולים אחרים מאשר כל מאמן שהיה מגיע לאמן את קליבלנד, או כל מאמן אחר ב-NBA".

הולדן אף החמיא למימד האנושי של בלאט, ואמר: "הוא לא מהמאמנים האלה שאתה אומר לעצמך, 'איזה כיף שלא אראה אותו עד מחר'. כולנו עברנו מאמנים כאלה, אבל הוא לא כזה. הוא בחור שאפשר לצחוק איתו, אפשר לשבת איתו באוטובוס ולקשקש איתו על קולנוע".

פארקר ציין כי בלאט כבר יודע להתמודד עם לחץ. "אלו חדשות גדולות עבור מכבי", אומר AP, "למעשה, אנחנו מדברים על מועדון לחוץ מאוד, עם דרישות גבוהות. הוא עבר דרך קשה מאוד העונה. זו לא הייתה שנה קלה עבורו. העובדה שהוא שרד... הוא תמיד הצליח, לפחות לדעתי, להשיג הרבה עם תקציב נמוך. מכבי היא לא הקבוצה עם התקציב הכי גדול באירופה, ובלאט נדרש לעשות הרבה עם מעט כסף. ייאמר לזכותו שהוא תמיד הצליח לעשות את זה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully