וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אני מלא גאווה, מרגיש מתאים לתפקיד"

בלאט על המינוי למאמן הראשי של קליבלנד. הבעלים דן גילברט: "דיוויד הוא אחד מהמאמנים הכי חדשניים בעולם הכדורסל"

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ועכשיו לעבודה. בלאט/ברני ארדוב

"אני לא יכול להיות יותר נרגש מההזדמנות להגיע לקליבלנד ולהוביל את הקאבלירס כמאמן הראשי". כך אמר הלילה (בין שישי לשבת) דיוויד בלאט, שעות אחרי ההכרזה על המינוי שלו למאמן הראשי של הקבוצה מאוהיו. בלאט בן ה-55 כאמור עשה אמש היסטוריה כשהפך למאמן הישראלי הראשון ב-NBA. הוא חתם על חוזה לארבע שנים, במהלכן הוא אמור להרוויח 20 מיליון דולר.

בלאט הוסיף: "אחרי שיחות ארוכות עם דייויד גריפין בנוגע לארגון, לקבוצה ולתפקיד המאמן הראשי, אני מרגיש שאני מתאים לג'וב. אנחנו הולכים לעבוד מאוד קשה במטרה להשיג את התוצאות המצופות ויודעים שזה אפשרי. אני רוצה להודות לשאר אנשי הארגון על כך שהם בוטחים בי. מבחינה אישית, זה יום מלא גאווה בשבילי. תמיד שמעתי כמה קליבלנד נהדרת כעיר ספורט והבנתי כמה הקבאלירס חשובים כאן. אני מתרגש להצטרף לקהילה הזו, אבל בעיקר מלא מוטיבציה להביא את הקבוצה להצלחות".

הבעלים דן גילברט שפע מחמאות: "דיוויד בלאט הולך להביא לכאן את אחת מהגישות הכי חדשניות בעולם הכדורסל. מרוסיה ועד ישראל, עם כמה משרות אימון בתווך, דייויד עשה דבר אחד: לנצח. הוא לא רק מוטיבטור ומאמן שמצטיין בשני צדי המגרש, הוא גם אדם שכל הזמן לומד ומלמד. הוא הולך לקחת אותנו שלב אחד קדימה, זה פשוט מי שהוא כאדם ואנחנו גאים לקרוא לו 'המאמן הראשי שלנו'".

הג'נרל מנג'ר של הקאבס, דייויד גריפין, אמר: "דייויד הוא מאמן כדורסל נהדר ואדם מיוחד. היכולת שלו לתקשר, לבנות מערכת יחסים עם השחקנים שלו ולייצר אויירה מנצחת בכמה תחנות בהן הוא היה באירופה, מדברות בעד עצמן. הוא מביא תשוקה בלתי מרוסנת, אנרגיה ויצירתיות. התכונות הללו הן שאפשרו לדייויד להגיע להצלחות ייחודיות".

גריפין הוסיף: "עקבתי אחרי דייויד במשך שנים ארוכות. יש לו יכולת מסתורית להתאים את השיטה שלו ולהביא את השחקנים למיצוי מלוא הפוטנציאל שלהם, שנה אחר שנה. זו הסיבה בגללה אני משוכנע שהמעבר שלו ל-NBA יהיה חלק. יש כאן הזדמנות מצוינת לקדם את הקבוצה ואת הארגון שלנו לשלב הבא. אני מרגש מהניסיון, הידע והיכולות שדייויד מביא איתו לקאבלירס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully