וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוש: "כל העונה לא נהנינו, הרגשנו שזאת רק עבודה"

בוש עם וידוי על חדר ההלבשה של מיאמי: "אחרי ניצחונות חשנו הקלה, לא שמחה". וגם: איך סן אנטוניו מקניטה את לברון?

פורוורד סן אנטוניו ספרס טים דנאקן. GettyImages
הכל מוכן למצעד הניצחון. דאנקן/GettyImages

סן אנטוניו עדיין לא נרגעת. ביום שאחרי הזכייה באליפות והניצחון על מיאמי שקבע 1:4 אדיר בסדרת הגמר, בטקסס כבר מתכוננים למצעד הניצחון שייערך בלילה שבין רביעי לחמישי, ומוציאים למכירה את כל המרצ'נדייז שרק אפשר. על הדרך הם גם עוקצים את לברון ג'יימס, שלמרות שסיים את סדרת הגמר עם מספרים מרשימים למדי, ירד מובס ונותר עם שתי אליפויות בלבד במהלך הקריירה.

הספרס ייצרו את חולצת האליפות הרשמית לקראת החגיגות הגדולות, ועליה הכיתוב "לא 1, לא 2, לא 3, לא 4, אלא 5 אליפויות", כפרפראזה על הנאום של לברון עם הגיעו למיאמי ב-2010. לפני ארבע שנים, כשביצע את המעבר המתוקשר לפלורידה יחד עם כריס בוש, התייצב ג'יימס מול המצלמות ושיגר את ההבטחה שהפכה כעת למושא ללעג. "נזכה יחד לא באליפות אחת, לא בשתיים, אלא בשמונה אליפויות", הצהיר בזמנו. ארבע שנים אחר כך, הוא ושני הסופרסטארים שלצידו עומדים על מאזן 2:2 בסדרות גמר, ועל פי דיווחים בארצות הברית, החבילה עלולה להתפרק בקרוב, בין אם באמצעות עזיבתו של לברון או של צלע אחרת בטריו.

ככה נראית החולצה:

חולצת האליפות של סן אנטוניו ספרס. טוויוטר,
חולצת האליפות של סן אנטוניו ספרס/טוויוטר

וככה נראה הנאום ההוא של לברון:

כריס בוש התייחס להפסד האליפות בלקוניות בסיום משחק מספר 5, אך בראיון עדכני לסוכנות AP, שעות לאחר המשחק, אמר את שעל ליבו וחשף זווית מעניינת לתבוסה של ההיט.

"אני לא חושב שאף אחד מאיתנו נהנה העונה כמו בעונות קודמות", אמר בוש. "לא הייתה הנאה אמיתית כל הזמן. הרגשנו שזו עבודה. כל העונה הזו הייתה עבודה, לא הנאה. הניצחונות היו רק הקלה, ההפסדים היו צל שריחף מעלינו, צל שלפעמים היה עלינו ולפעמים לא".

בוש הודה ש"עכשיו אני מבין למה אנשים אמרו שת'ריפיט זה קשה, אני מבין את זה, יש כל כך הרבה דברים להילחם עליהם. הפסיכולוגיה האנושית, המצב האנושי, כולנו בני אדם. זו הייתה עונה קשה ומתישה".

בוש מקווה שהחבורה הנוכחית לא תתפרק. "אנחנו רוצים להישאר יחד. זו ארגון נהדר, קבוצה נהדרת ועיר נהדרת. זה כל מה שאתה צריך לבקש כדי שיהיה לך צ'אנס לזכות באליפות".

שחקני מיאמי היט לברון ג'יימס, כריס בוש, ריי אלן, דוויין ווייד. רויטרס
הקסם פג. בוש עם החברים במיאמי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully