וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער: הושלמה תמונת העולות ליורו 2014

אוסטריה סיימה ב-0:0 עם רוסיה והצטרפה לנבחרת ישראל עד גיל 19, שעלתה לראשונה לאליפות אירופה. הכירו את היריבות

צילום ועריכה: קובי אליהו

תמונת העולות לאליפות אירופה עד גיל 19, אליה העפילה לפני כשבוע וחצי נבחרת הנוער של ישראל בפעם הראשונה בהיסטוריה, הושלמה הערב (שלישי) כשאוסטריה סיימה ב-0:0 מול רוסיה, שמרה על המקום הראשון בבית ו' (בזכות הפרש שערים) והפכה לעולה השביעית והאחרונה. מבין הנבחרות שהצטרפו למארחת הונגריה. טורניר הגמר, יורו 2014, ייצא לדרך ב-19 ביולי, כאשר משחק הגמר ייערך ב-31 ביולי.

לראשונה בהיסטוריה: נבחרת ישראל עד גיל 19 עלתה לאליפות אירופה

אלי אוחנה: "אם נצליח להגיע למונדיאל, ההישג הזה יהיה כאין וכאפס"

אבי לוזון אחרי ההישג: "מתרגש בשביל אוחנה, תמיד האמנתי בו"

שחקני נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל. קובי אליהו
מקום בין שש הראשונות יסדר עלייה היסטורית למונדיאליטו. נבחרת הנוער/קובי אליהו

כזכור, ישראל השלימה את עלייתה ב-30 במאי, בזכות ניצחון 0:1 על גאורגיה ומאזן מושלם בשלב העילית. שחקניו של אלי אוחנה ניצחו לפני כן 0:4 את קפריסין ו-0:1 את שוויץ, ולמעשה לא ספגו לאורך הטורניר בשוויץ בדרך להשוואת ההישג של נבחרת הנוער עד גיל 18, שעלתה לאליפות אירופה היחידה שלה ב-1997 (בכיכובו של יוסי בניון).

כעת הנבחרות תחולקנה לשני בתים, ומכל בית תעלנה שתיים לחצי הגמר. גם אם ישראל לא תמשיך הלאה לחצי הגמר, היא צריכה לנסות ולתפוס את המקום השלישי בבית, שכן שש הראשונות מתוך השמונה תהיינה הנציגות של אירופה באליפות העולם עד גיל 20 (המונדיאליטו) בקיץ 2015 בניו זילנד. לאוחנה ושחקניו תהיה הזדמנות לעשות היסטוריה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל חוגגת העפלה לאליפות אירופה. אתר ההתאחדות לכדורגל,
המשימה אפשרית. שחקני נבחרת הנוער לאחר העלייה/אתר ההתאחדות לכדורגל

הכירו את היריבות

סרביה

האלופה המכהנת ניצחה 0:1 את צרפת החזקה בגמר יורו 2013, וכעת שואפת להגן על התואר. וליקו פאונוביץ', שחקן אתלטיקו מדריד בעבר, הוא המאמן של הנבחרת, אחרי שהמשיך עם השחקנים אותם הדריך בנוער עד גיל 18. וליקו סימיץ', קשרה של באזל, הוא כוכב הנבחרת הזו, כשלצידו הקפטן נמניה מקסימוביץ' וקשר וויבודינה סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' שהיו שותפים לניצחון בגמר אשתקד.

גרמניה

הנבחרת עד גיל 19 של גרמניה תשתתף ביורו בפעם השישית, אך הראשונה מאז 2008. הגרמנים סיימו את שלב העילית עם מאזן מושלם, כולל 1:3 משכנע על ספרד שנשארה בחוץ. מרכוס זורג, לשעבר מאמן פרייבורג, מדריך את הנבחרת המוכשרת, בה מככבים מקס מאייר הנהדר, שהפך העונה לשחקן הרכב בשאלקה ואפילו הספיק לערוך בכורה בנבחרת הבוגרת של גרמניה, וכן יוליאן ברנט, ילד הפלא שקיבל דקות בליגת האלופות במדי לברקוזן ואף כבש שני שערי ליגה. גם סרז' גנאברי מארסנל עשוי להגיע לאליפות.

פורטוגל

מנצחת בית 7 בשלב העילית העפילה בפעם השביעית לאליפות אירופה ותהיה אחת הפייבוריטיות בטורניר בהונגריה. הליו סוסה, שזכה כשחקן עם פורטוגל באליפות העולם לנוער ב-1989, נהנה מסגל איכותי שהיה שווה שלושה שערים בכל משחק בשלב הקודם, כשחלוץ פורטו אנדרה סילבה כבש ארבעה שערים. מרקוס לופס ממנצ'סטר סיטי הוא השם המוכר ביותר.

מקס מאייר שחקן נבחרת גרמניה עד גיל 19. GettyImages
כבר שיחק בנבחרת גרמניה הבוגרת. מקס מאייר/GettyImages

אוקראינה

הנה הנבחרת שהדיחה את אנגליה בשלב העילית. אוקראינה העפילה ליורו עד גיל 19 בפעם השלישית, כשסיימה את השלב הקודם עם שבע נקודות וללא ספיגה. רומן פידקיבקה, שוערה של קרפטי לבוב, נעל את השער, כשהקפטן אדוארד סובול משחטאר דונייצק כבש את שער הניצחון (והעלייה) הדרמטי בדקה ה-95 מול אנגליה.

בולגריה

כמו גרמניה, גם הבולגרים חוזרים לטורניר לראשונה מאז 2008, רק שבמקרה שלהם יהיה זה יורו שני בלבד. מנהיג הנבחרת הוא אנטוניו ווטוב, קשר בן 18 ששייך לאודינזה האיטלקית וכבש פעמיים בשלב העילית, ומסביבו שחקני ליטקס לובץ' ולבסקי סופיה. אלכסנדר דימיטרוב הוא המאמן.

הונגריה

ניצחונות משכנעים במשחקי ההכנה נתנו תקווה גדולה להונגריה, שתארח את הטורניר ומקווה להעפיל לפחות לחצי הגמר בהשתתפות השנייה שלה ביורו עד גיל 19. סבלוץ' ורגה (הירנביין, הולנד) והחלוץ גרגלי בובאל (הונבד) מובילים את החלק הקדמי בנבחרת של שחקן העבר גזה מסולי, כשמאחור מנווט הבלם כריסטיאן תמאש המשתייך למחלקת הנוער של מילאן.

אוסטריה

העולה השמינית והאחרונה לטורניר תשתתף ביורו בפעם החמישית, אחרי שכאמור סיימה בראש בית ו'. אוסטריה, אותה מאמן אנדראס הראף, מחצה 0:5 את רומניה, ניצחה 1:3 את נורבגיה והסתפקה ב-0:0 מול רוסיה כדי להקדים אותה בזכות הפרש שערים. פלוריאן גריליטש, חלוצה של ורדר ברמן שכבש רביעייה לרשת רומניה, הוא השחקן המרכזי, כשיחד איתו נמצא גם סינאן ביטיקי הקוסוברי, קשרה של מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully