וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "נעמיד לנבחרת את כל האמצעים, לא נחסוך כסף"

יו"ר ההתאחדות פנה לשחקני הנוער במסע"ת: "אתם יכולים להגיע לאליפות העולם". אוחנה: "רגע בו שווה להיות בכדורגל"

שחקני נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל. קובי אליהו
עכשיו המטרה היא לסיים בין שש הראשונות באליפות אירופה. שחקני נבחרת הנוער, הצוות המקצועי ויו"ר ההתאחדות אבי לוזון/קובי אליהו

נבחרת הנוער של ישראל חזרה לארץ לפנות בוקר מניון, שוויץ, שם העפילה ביום שישי לאליפות אירופה עד גיל 19 לאחר ניצחון 0:1 גדול על גיאורגיה במשחק המכריע. האליפות, שתיערך ביולי הקרוב בהונגריה, תהיה הראשונה בה ישראל תשתתף במתכונתה הנוכחית, לאחר שבעבר הנבחרת כבר שיחקה באליפות עד גיל 18, לפני שינוי הפורמט. הערב (ראשון) נערכה מסיבת העיתונאים הרשמית בשפיים בהשתתפות המאמן אלי אוחנה ויו"ר ההתאחדות אבי לוזון.

מאמן נבחרת הנוער של ישראל אלי אוחנה. קובי אליהו
"השמיים הם הגבול. אם נבחרות גדולות נמצאות בחוץ ואנחנו בפנים אז המקור לגאווה אפילו יותר גדול". אוחנה/קובי אליהו

המאמן אלי אוחנה: "זאת היית התפרצות של שמחה, היה מאוד מאוד קשה. תמיד אמרתי שהשחקנים עושים את המאמנים גאים. השחקנים האלה, חלקם לא בני 19, נתנו פייט בלתי רגיל וקיבלנו גמול גדול. התמניתי למאמן הנבחרת לפני שש שנים, נתנו בי אמון גדול. לא אשכח את רגע השפל, שיחקנו נגד פורטוגל בשלב העילית וקיבלנו שביעייה מהדהדת, הדבר הראשון שעבר לי בראש זה לדבר עם אבי ואמרתי לו שאני רוצה להתפטר. אבי לא היה מוכן לשמוע, הוא אמר לי 'אנחנו מאמינים בך', קיבלתי חיזוקים גם משטרן ודמאיו. לא היה חסר הרבה שלא נהיה במעמד הזה. זה הרבה בזכות התמיכה של אנשי ההתאחדות מסביב ושל הצוות שעוזר לנבחרת. אנחנו מאושרים היום להיות בין שמונה האחרונות, למעשה זה שבע מתוך 54. זה לא מובן מאליו. לנו קשה לעבור את המוקדמות, אנחנו לא ספרד או גרמניה שאצלן זה קורה באופן קבוע. אין יותר גאה ממני. העבודה שלי עם נס היא בשיתוף פעולה מלא, אנחנו נפגשים הרבה ומתכננים ופועלים, וחלק מההצלחה היא גם שלו. השחקנים עשו עבודה יוצאת מהכלל. היו לנו נבחרות טובות, אבל הלב והנשמה שהם הפגינו מעוררי הערכה, מגיע להם כל הקרדיט. אמרתי להם ש'אנחנו פה ללמד וללטש אתכם, ההצלחה כולה שלכם'. אנחנו משוכנעים שנעשה את זה ונגיע למונדיאל. אם נעשה את זה אז ההרגשה עכשיו היא כאין וכאפס לעומת מה שנרגיש אז. ננוח יום-יומיים ונתחיל להתכונן לטורניר ביולי. השמיים הם הגבול. אם נבחרות גדולות נמצאות בחוץ ואנחנו בפנים אז המקור לגאווה אפילו יותר גדול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן נבחרת הנוער של ישראל אלי אוחנה (ימין) עם מנהל הנבחרות מיכאל נס (שמאל). קובי אליהו
"אנחנו נפגשים הרבה ומתכננים ופועלים, וחלק מההצלחה היא גם שלו". אוחנה עם מיכאל נס/קובי אליהו

"אני אמרתי למיכאל נס 'אני מאמין בשחקנים האלה'", הוסיף אוחנה, "היו לי הרבה רגעים יפים בקריירה, תגובות כאלה וכמות כזאת של הודעות וטלפונים אני לא זוכר. הטלפון מלא במאות הודעות, עכשיו נשבור את הראש לקראת אליפות אירופה".

"אמרתי בשדה התעופה 'כולם היו בניי', כולם שחקנים טובים, ממושמעים, שרוצים. לא כולם מגיעים לראש הפירמידה, אני מאחל לכולם שיגיעו רחוק. אין מי שבלט יותר או פחות, גם מי שלא שיחק שותף להישג הזה. אנחנו צריכים ליהנות מכל רגע, כי יהיו גם רגעים קשים. צריך לעבור אותם, להאמין והנה בזכות האמונה הנבחרת הגיעה לאליפות אירופה ובעזרת השם גם למונדיאל בניו זילנד".

"לכל רגע יש את הייחוד שלו. אני לא נוסטלגי, אני לא נוהג לדבר על העבר שלי, כשמדברים עליו זה מביך אותי, אי אפשר להסביר מה אני מרגיש, נתתי בשריקת הסיום ספרינט למגרש שבשיא יכולתי לא נתתי כמותו, זאת הרגשה של שמחה שאני מאחל לכל אחד. תחושה כזאת אי אפשר לקנות בכסף ואי אפשר לקבל אותה משום מקור אחר. אלה הרגעים שבהם שווה להיות קשור לכדורגל".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון (ימין) עם מאמן נבחרת הנוער אלי אוחנה (שמאל). קובי אליהו
"לא היה חסר הרבה שלא נהיה במעמד הזה". אוחנה ולוזון/קובי אליהו

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון פתח את מסיבת העיתונאים: "אני נרגש מההישג שלכם, שאפו למאמן אלי אוחנה ולשחקנים, אני מודה לכל אנשי הצוות של הנבחרת. כשהקמנו את בית הנבחרות זה בדיוק מה שראיתי לנגד עיני, חממה לגידול שחקנים. יש לנו אישור ל-4 מיליון יורו נוספים מאופ"א ופיפ"א וזה ישמש לבניית קומה נוספת בבית הנבחרות, כולל חדר כושר ומגרש נוסף. אני מאחל הצלחה לאולימפית בראשות מיכאל נס. כדאי לכם לסיים בין שש הראשונות ולבקר באליפות העולם בניו זילנד, זאת הזדמנות שלא תחזור, אתם יכולים לעשות את זה, הוכחתם את, קחו את ההזדמנות בשתי ידיים, מי שחולם ומאמן גם מגשים את החלומות שלו. שיהיה בהצלחה לכולם. נעמיד את כל האמצעים לטובת הנבחרת ולא נחסוך בשום דבר, עזבו אתכם מגירעון או הדיבורים האלה, זה כסף קטן, אנחנו ניתן לנבחרת את כל האמצעים".

"אני מאמין בתהליכים לטווח ארוך. בעזרת השם, בתוך שנתיים מהיום נשב פה עם פתיחת שלב ב' של בית הנבחרות. אלי מאמן מצוין, עם דרך, אני מכיר אותו שנים. כשנכנסתי לתפקיד רציתי לתת לשחקני עבר שמהווים מודל לחיקוי כמאמנים, ואז שמתי את אלי אוחנה, ואלון חזן ועופר פביאן, והם יוכלו לתת מהניסיון שלהם לשחקנים, הם היו במעמדים גדולים מאוד, והם יודעים מה עובר על השחקנים יכולים להעביר מהאמונה שלהם לשחקנים".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון (מרכז) מאמן נבחרת הנוער אלי אוחנה (שמאל) מנהל הנבחרות מיכאל נס (ימין). קובי אליהו
"עזבו אתכם מגירעון או הדיבורים האלה, זה כסף קטן". לוזון/קובי אליהו
שחקני נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל והמאמן אלי אוחנה. קובי אליהו
וכמובן, איך אפשר בלי סלפי למזכרת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully