וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו קוז'יקרו: "הסדרה רחוקה מלהיות גמורה"

23.5.2014 / 9:59

קפטן מכבי חיפה נשאר עם הרגליים על הקרקע אחרי הניצחון במלחה. פרנקו צפוי להישאר, רנדל צפוי לעזוב בשל מגבלת מס

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
שחקני מכבי חיפה דונטה סמית', עידו קוז'יקרו. ברני ארדוב
"נבוא הכי דרוכים ונשתדל להגיע הכי מוכנים למשחק ביום שלישי". קוז'יקרו/ברני ארדוב

המנצחת הגדולה של משחקי חצי גמר הפלייאוף אמש (חמישי) הייתה מכבי חיפה שניצחה 79:107 את הפועל ירושלים במלחה, ורחוקה שני ניצחונות בלבד מחזרה לשני משחקי גמר הליגה. בחיפה שמחו מאוד מהיכולת של השחקנים, אך ביקשו מהם להישאר עם הרגליים על הקרקע לקראת ההתמודדות ביום שלישי ברוממה שניצחון בה ייתן לירוקים יתרון 0:2, שכמעט בוודאות יגמור את הסדרה.

"לא יודע אם זאת הפתעה אחרי ששתי הקבוצות הצליחו להוכיח העונה שהן יכולות לנצח גם בבית וגם בחוץ", אמר בסיום הקפטן הוותיק של הירוקים עידו קוז'יקרו, "אין ספק שנתנו משחק יוצא מן הכלל ואני שמח מאוד, אבל שלא נטעה ונחשוב שהסדרה הזאת גמורה, היא רחוקה מלהיות גמורה. ירושלים קבוצה מעולה שאולי תפסנו אותה ביום לא טוב או שאנחנו גרמנו להם להיראות לא טוב".

קוז'יקרו התייחס למשחק הבא בסדרה ביום שלישי: "אנחנו נבוא הכי דרוכים ונשתדל להגיע הכי מוכנים למשחק ביום שלישי. שתי הקבוצות מכירות אחת את השנייה, יש לנו כמה מפתחות שדיברנו עליהם לפני המשחק והוצאנו אותם לפועל. אנחנו צריכים להרוויח את הזכות לעשות 0:2, יש לנו אפשרות אבל כמו שאנחנו באנו היום ירושלים יכולה לבוא לרוממה. אני מקווה שהם לא יעשו אותו הדבר, אבל זה אפשרי. נעשה הכול כדי שזה לא יקרה".

הבעלים ג'ף רוזן הסתובב על הפרקט במלחה במהלך המשחק והיה מאושר מהיכולת של השחקנים שלו. בחיפה מעריכים כי עלייה לגמר תבטיח את השארותו של המאמן דני פרנקו, אך קיים סיכוי טוב שגם אם חיפה לא תעפיל יבחר הבעלים להעניק לפרנקו את הקרדיט לעונה נוספת. מי שדווקא עשוי לעזוב הוא בריאן רנדל, שנמצא בכושר מצוין, אך סיים את מכסת החודשים שבו הקבוצות מישראל לא ישלמו עליו מס כפול. אם חיפה תרצה להשאיר את רנדל לעונה הבאה, היא תצטרך לספוג עלות העסקה גבוהה מאוד, מה שצפוי לטרפד את הישארותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully