וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבזורי: "כשאנחנו מוציאים לפועל יש לנו כ"כ הרבה כלים"

22.5.2014 / 22:20

המצטיין בחיפה חגג את ה-79:107 הענק בירושלים: "הגענו עם הרבה ביטחון". הלפרין: "עבדנו מאוד קשה בשביל הביתיות, חבל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים רשמה את אחת ההשפלות הגדולות ביותר שלה בשנים האחרונות, כשהובסה 107:79 על ידי מכבי חיפה בפתיחת סדרת חצי גמר הפלייאוף, צנחה לפיגור 1:0 והסתבכה מאוד. כמו בפעם שעברה ששתי הקבוצות הללו נפגשו במלחה, גם הפעם דגן יבזורי הצטיין, עם 25 נקודות ואחוזים מצוינים מחוץ לקשת (6 מ-7). ההפסד המבזה הוא התבוסה הביתית הגדולה ביותר של הירושלמים מאז עונת 1994/95 (!), אז הובסו 102:68 על ידי מכבי תל אביב. לא מספיק? שלוש שנים עברו מאז שירושלים ספגה כל כך הרבה נקודות (מרץ 2011, אז קלעה להם מכבי תל אביב 107 נקודות על הראש). ונסיים בנתון הבא: זהו ניצחון הגדול הגדול ביותר של מכבי חיפה בחיפה.

"אם היו לי איזשהו הסברים - הייתי עושה את זה כל שבוע", אמר דגן יבזורי הנפלא בסיום. "אני לא חושב שזה האולם, זה פועל ישיר לאיך שאנחנו משחקים כקבוצה. עברנו סדרה לא פשוטה נגד נס ציונה, הגענו פצועים וחבולים אבל עם הרבה ביטחון כשאנחנו מוציאים לפועל יש לנו כל כך הרבה כלים, ככה שיותר קשה לעצור את כולם. אני פה בשביל לנצל את הטעויות של הקבוצה השנייה. אני בא לשחק כדורסל ואם ירצו שאתרום לנבחרת ואעשה את מה שאני יודע שם, אשמח לעשות את זה. אם לא, גם בסדר".

דני פרנקו הוסיף: "להתחיל פה את המשחקים טוב זה מפתח, אנחנו יודעים באיזה אנרגיות ירושלים באים. היינו מפוקסים מההתחלה, ואני שמח שעשינו עבודה טובה. כשהקבוצה באה ומשחקת אחד בשביל השני ועושים את הדברים כמו שביצענו, אז ההסטטיסטיקה נראית טוב. עברנו מספיק תהפוכות, זה משחק ראשון, לא נשחק ככה כל הסדרה, ירושלים קבוצה חזקה מאוד. כל משחק הוא לגופו, למדנו את זה במהלך השנה. מגיע המון קרדיט לשחקנים. כשאנחנו שומרים על הכדור, מוסרים את מספר האסיסטים שמסרנו וכשמורן מנהל אותנו כמו שהוא מנהל אותנו במשחקים האחרונים, אז יש לנו יותר יכולת לבוא למשחקי חוץ ולשחק יותר טוב. צריך להיות גאים על היום, אבל המשחק הבא יהיה סיפור חדש".

דני פרנקו מאמן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
"עברנו מספיק תהפוכות, זה משחק ראשון, לא נשחק ככה כל הסדרה, ירושלים קבוצה חזקה מאוד". פרנקו/יוסי ציפקיס

בצד המפסיד, אמר בראד גרינברג: "ערב מאכזב. לא שיחקנו טוב והפסדנו בצורה די קשה. צריך להרים את עצמנו מחדש, היינו קבוצת חוץ טובה, נצטרך לנצח בחוץ. חיפה קלעו טוב מאוד, חלק מזה בזכותם וחלק מזה בשל בעיית אגרסיביות שלנו. הם לא נתנו לנו לחדור והם חדרו בקלות, אפילו שניסינו לעשות פאולים. זה שארט חסר זו עובדה אבל לא תירוץ. יש לנו מספיק גופות כדי לנצח את המשחק". על היכולת המאכזבת של ליאור אליהו (2 נקודות ב-23 דקות) אמר המאמן: "לליאור היה ערב לא טוב, אבל אני נותן לו קרדיט ומאמין שהוא יחזור לעצמו ביום שלישי".

יותם הלפרין, מנקודות האור הבודדות של ירושלים הערב, סיכם: "בסופו של יום אנחנו לא משחקים על הפרשים אלא על ניצחונות וזה 0:1 לחיפה וככה צריך להסתכל על זה. עשינו יותר מדי טעויות היום. אם לא נשמור, יהיה לנו מאוד קשה לנצח. חבל לי שהביתיות עברה לחיפה, עבדנו מאוד קשה כדי להשיג אותה. הייתה לנו עונה מצוינת עד שהתחיל הפלייאוף וחבל שלא הצלחנו לתרגם את זה לניצחונות ביתיים. ניצחנו כבר בחיפה ובמקומות יותר קשים, והמטרה היא פחות לחשוב על ה-28 הפרש ויותר על מה שלא עשינו נכון. צריך לבדוק למה התנודות הגדולות הללו. נגיע ביום שלישי ונבין שזה משחק סופר קריטי מבחינתנו".

במהלך הרבע השלישי נזרקו מפתחות לעבר הפרקט מיציע אוהדי הפועל ירושלים, כשאוהד שמוכר להנהלת הקבוצה נעצר. במועדון טוענים כי האוהד מעורער בנפשו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. יוסי ציפקיס
"זה שארט חסר זו עובדה אבל לא תירוץ". גרינברג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully