וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "קבוצה גדולה תדע לנצח בחוץ"

23.5.2014 / 9:19

בבירה היו מאוכזבים מהתבוסה לחיפה בחצי גמר הפלייאוף: "עונה שלמה אתה עובד ובמשחק אחד אפשר לזרוק הכול לפח"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
שחקני הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
""אי אפשר להצביע על דבר אחד טוב שהיה במשחק הזה". שחקני ירושלים מאוכזבים/יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים פתחה אמש (חמישי) את משחקי חצי גמר הפלייאוף בתבוסה ביתית 107:79 למכבי חיפה, ואיבדה את יתרון הביתיות שעליו עבדה קשה כל העונה. ההפסד היה הרביעי בלבד של האדומים העונה במלחה במסגרת הליגה, והשני למכבי חיפה. האדומים נראו כבויים מאוד במהלך המשחק, והרבו להתעסק עם השיפוט, מה שהוביל להפסד הביתי הגדול ביותר מאז סדרת הגמר בעונת 2000/1, אז הפסידה ירושלים למכבי תל אביב 113:75 במשחק השני.

"עונה שלמה אתה עובד, צובר ביטחון, חולם על המקום הראשון, ואז במשחק אחד ששום דבר לא עובד בו אפשר לזרוק הכול לפח", אמר אחד מאנשי הקבוצה בסיום לאחר שאף אחד מהשחקנים האדומים מלבד הקפטן יותם הלפרין לא הסכים לדבר, "אי אפשר להצביע על דבר אחד טוב שהיה במשחק הזה. מהרגע הראשון הייתה הרגשה שחיפה באה יותר נחושה, יותר מוכנה, ויודעת מה היא רוצה. היינו רכים מאוד, ונתנו להם לצבור ביטחון ולנצח את המשחק הזה".

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג. יוסי ציפקיס
"מ-2:0 יהיה לנו כבר קשה מאוד לצאת". גרינברג/יוסי ציפקיס

למרות ההפסד, בירושלים לא מתכוונים להרים ידיים. בסיום המשחק אמרו בצוות המקצועי לשחקנים שכל שעליהם לעשות זה לנצח ברוממה, מקום שבו ניצחו כבר העונה, ולחזור לעשות את העבודה בבית, "קבוצה גדולה תדע לנצח לפחות משחק אחד בחוץ", אמרו בסביבת הקבוצה, "כל העונה אנחנו מדברים ורוצים להיות אחת משתי הקבוצות הכי טובות בליגה, אז זה המבחן שלנו, לנצח בחיפה כבר ביום חמישי. מ-2:0 יהיה לנו כבר קשה מאוד לצאת".

במהלך הרבע השלישי נזרק צרור מפתחות לעבר הפרקט מכיוון יציע אוהדי הפועל ירושלים. האוהד שחשוד בזריקה נעצר, ובקבוצה טוענים כי הוא מעורער בנפשו. בירושלים מקווים כי מנהלת הליגה ובאיגוד הכדורסל יתחשבו בהם ולא יעמידו אותם לדין בעקבות המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully