וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יאיא טורה מוכן לוותר על כסף בשביל לחזור לברצלונה"

באנגליה מדווחים כי הקשר מאוכזב מהיחס ממנצ'סטר סיטי. טורה הגיב: "תשפטו את המחויבות שלי רק לפי ההופעות במגרש"

שחקן מנצ'סטר סיטי יאיא טורה חוגג. GettyImages
סיטי תפסיד את השחקן הכי חשוב שלה? טורה/GettyImages

האם יאיא טורה יעזוב את מנצ'סטר סיטי? באנגליה מדווחים כי הקשר, אולי השחקן הכי דומיננטי בשורות אלופת אנגליה, מאוכזב מהיחס מהנהלת הקבוצה ומעוניין לעזוב. על פי דיווח ב"סאן", הקשר מחוף השנהב, 31, אפילו מוכן לקצץ משמעותית בשכרו על מנת לחזור לקבוצתו הקודמת ברצלונה.

כרגע טורה מקבל מסיטי שכר המוערך ב-11 מיליון ליש"ט, אך עם זאת אינו מרוצה מקשריו עם ההנהלה. על פי הדיווח, הוא מוכן לשקול אפילו מעבר לקבוצה אחרת באנגליה. הסוכן שלו, דימיטרי סלוק, אמר ל"סאן" כי הגישה של ההנהלה לטורה אינה מכובדת, וכדוגמה נתן את העובדה שהם התעלמו מיום ההולדת שלו בשבוע שעבר, שקרתה בזמן שהבעלים שיח' מנסור ערך את מסיבת האליפות באבו דאבי.

"יש אפשרות גדולה שיאיא יעזוב הקיץ", אמר הסוכן, "יאיא מאוד מאוכזב. אי אפשר לקנות יחסים בכסף. אם הם לא יכולים ללחוץ לו את היד, אז להתראות, ביי ביי, אין בעיות. התקרית ביום ההולדת ממחישה שלמועדון לא אכפת ממנו. זו הייתה ההוכחה". סלוק טען ש"סיטי גרמה לטורה להרגיש כמו סתם שחקן".

טורה הגיב בחשבון הטוויטר שלו: "תודה על כל הברכות שלכם ליום ההולדת. הכרטיס מסיטי הגיע הרגע... בטח הלך לאיבוד בדואר. חחח. ועכשיו באמת. בבקשה אל תיקחו ברצינות מילים שלא יוצאות מהפה שלי! תשפטו את המחויבות שלי למנצ'סטר סיטי לפי ההופעות שלי על המגרש. הסוכן שלי ניסה להבהיר נקודה מסוימת בשמי. אני חושב שכדאי שגם אני אתן הצהרה רשמית ואני בהחלט אעשה זאת. כל מה שדימיטרי אמר, נכון. הוא מדבר עבורי. אחרי המונדיאל אעניק ראיון ואסביר בו הכול".

  • עוד באותו נושא:
  • יאיא טורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully