וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מינוי אמיץ, ללואיס אנריקה יש אותו DNA כמו בארסה"

בספרד מחמיאים למאמן החדש של ברצלונה: "היורש המושלם לפפ גווארדיולה". המטרה הבאה: בלם. לואיז ובנעטיה מועמדים

לואיס אנריקה מאמן סלטה ויגו. Denis Doyle, GettyImages
יוצג ביום רביעי וייגש במהרה לעבודה. לואיס אנריקה/GettyImages, Denis Doyle

לואיס אנריקה יחתום מחר (רביעי) בצורה רשמית על חוזהו כמאמנה החדש של ברצלונה ומיד לאחר מכן יוצג במסיבת עיתונאים במועדון. המילים "ברצלונה" ו"מהפכה", או "התחלה מחדש" השתלבו לא מעט בימים האחרונים ועכשיו נראה שבמועדון לא מבזבזים זמן ובקרוב יתחילו לעבוד.

בסמיכות להודעה על כך שלואיס אנריקה יאמן את הקבוצה, ברצלונה הודיעה שמארק אנדרה טר סטגן הפך רשמית לשחקן הרכש הראשון שלה לקראת העונה הבאה. בעוד המאמן הטרי שומר על דממה עד מסיבת העיתונאים מחר, השוער הגרמני כבר פנה לאוהדי בורוסיה מנשנגלדבאך בדף הפייסבוק שלו וכתב: "אחרי התקופה שלי בקבוצה, אני עובר לברצלונה. רציתי לנסות משהו חדש ואני ממתין בקוצר רוח לאתגר. תודה לכולם על התמיכה הנפלאה".

בספרד נראה שלפחות כרגע ישנו קונצנזוס בנוגע להחלטה של בארסה. ג'וספ מריה קסנובאס מ"ספורט" כתב: "זה מינוי שהגיע בזמן הנכון. כשהכול לא עבד, כשהמועדון היה צריך שינוי כיוון אחרי עונה שצריך לשכוח, המינוי של לואיס אנריקה הוא מינוי אמיץ. החתמה שמזינה את הקבוצה והאוהדים בתקווה. אני מאמין גדול במאמנים שכשחקנים היו מנהיגים עם אישיות. זה הצליח עם פפ גווארדיולה וזה עבד שוב עם צ'ולו סימאונה. קבוצות גדולות צריכות להיות מובלות על ידי אנשים עם אישיות גדולה. ללואיס אנריקה יש את התכונות הללו".

גם ב"מארקה" שכל כך מזוהה עם ריאל מדריד, החמיאו וכריסטינה נבארו כתבה: "לואיס אנריקה הוא היורש המושלם לפפ גווארדיולה, לפחות בכל הנוגע להיכרות עם המועדון ועם הפילוסופיה שלו. הוא מאמן עם DNA של ברצלונה, מבחינה ספורטיבית, חברתית וארגונית".

- מארק אנדרה טר סטגן שוער בורוסיה מנשנגלדבאך נפרד מאוהדיו. GettyImages
הודה לאוהדים, ממתין לאתגר. טר סטגן בפרידה ממנשנגלדבאך בסוף השבוע/GettyImages

ההודעה על הסיכום עם לואיס אנריקה שימשה יריית פתיחה לתקופה שתהפוך לעמוסה בשמועות והערכות בנוגע לסגל של ברצלונה בעונה הבאה. על פי הדיווחים, אם היא תקבל הצעות שיספקו אותה, הקבוצה תסכים למכור את ססק פברגאס, דני אלבס, אלכסיס סאנצ'ס, חאבייר מסצ'ראנו, אדריאנו ואפילו שחקן הבית פדרו. שוער המשנה חוסה מנואל פינטו סיים את חוזהו ולא ימשיך.

מנגד, המשימה הראשונה של המאמן החדש ושל המנהל הספורטיב, אנדוני סוביסארטה, תהיה להחתים בלם. השמות הבולטים כרגע הם דויד לואיז מצ'לסי ומהדי בנעטיה מרומא. האחרון גם נמצא על הכוונת של מנצ'סטר סיטי והמחיר שלו צפוי לנוע סביב 30 מיליון יורו. גם איימריק לאפורט מאתלטיק בילבאו עשוי להצטרף כחיזוק לחלק האחורי.

כמו כן, אנריקה מעוניין בחלוץ טבעי, עמדה שנותרה בלתי מאויישת מאז העזיבה של דויד וייה. מי שבוודאות יחזרו לסגל הם שני המושאלים, ראפיניה שפרח העונה אצל לואיס אנריקה בסלטה ויגו, וג'רארד דאולופאו, ששיחק באברטון.

סנטי נולה כתב ב"אל מונדו דפורטיבו": "לואיס אנריקה יקבל מספיק כוח בשביל לבחור שחקנים, וברצלונה צריכה להפסיק להיות צפויה. היא לא צריכה לחקות את אתלטיקו מדריד, אבל כן להוסיף אספקטים של פיזיות ואינטנסיביות למשחק שלה. לואיס אנריקה יהיה צריך לבחור שחקנים טובים ונכונים. לא לבצע החתמות כטלאי על טלאי, אלא להביא שחקנים שישפרו את הקבוצה".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן רומא, מהדי בנעטיה. AP
המחיר שלו צפוי לנוע סביב 30 מיליון יורו. בנעטיה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully