וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אני לא במו"מ עם אף אחת, לא יקרה כלום כרגע"

לפני היציאה לפיינל פור, בלאט התייחס לפרסומים שקשרו אותו לצסק"א בעונה הבאה. וגם: מה פניני ורייס יעשו אם מכבי ת"א תזכה?

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. ברני ארדוב
"אני לא במו"מ עם אף אחת". בלאט/ברני ארדוב

פחות מיממה אחרי ההעפלה לחצי גמר הפלייאוף בליגת העל, ושלושה ימים לפני פיינל פור היורוליג, מכבי תל אביב ערכה הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת ההמראה למילאנו. במסיבת העיתונאים השתתף מאמן הקבוצה דייויד בלאט, ששמו פורסם באחרונה בתקשורת הרוסית כמועמד מוביל להחליף את אטורה מסינה ולאמן את הקבוצה בעונה הבאה. הצהובים יעלו ביום שישי למשחק הראשון בחצאי הגמר, וייפגשו את צסק"א מוסקבה (שישי, 19:00, שידור ישיר בוואלה!), לה הפסידו פעמיים מוקדם יותר העונה.

אטורה מסינה, מאמן צסק"א מוסקבה. רויטרס
"הוא מפעיל את הכישורים שלו". מסינה/רויטרס

לגבי מצבת הפצועים אמר בלאט: "חוץ מלנדסברג ושון ג'יימס כולם מוכנים. ג'ו כאוב כרגע, אבל הוא חזק ולא יפספס את המשחק הזה. עובדים כל השנה על מנת להגיע לפסטיבל הזה, אבל בסופו של דבר, ואת זה למדיתי מצ'ארלס בארטון שעבדתי איתו במכבי תל אביב, אתה צריך לשחק את המשחק ולא את מה שקורה מסביב. אנחנו נתרכז במשימה שלנו, וזה לבוא לפיינל פור הזה כדי לייצג את מכבי תל אביב ומדינת ישראל על הצד הטוב ביותר".

לגבי צסק"א, היריבה בחצי הגמר, אמר בלאט: "איך שלא מסתכלים על זה, ארבעת הקבוצות הכי טובות באירופה הגיעו לפיינל פור. צסק"א מתחילת העונה בהחלט אחת המועמדות העיקריות לקחת את התואר, אנחנו מכירים את כוחה ואת איכותה. אנחנו פה בזכות ולא בחסד, לכן אנחנו באים עם כל מה שיש לנו כדי לנצח אותם".

לגבי הפרסומים בספרד לפיהם הוא קיבל הצעה לאמן את צסק"א בעונה הבאה: "אני כרגע לא במשא ומתן עם אף אחד, חוץ מאשר עם הקבוצה שלי בקשר להופעה שלה בפיינל פור. לא דיברתי עם אף אחד, אף אחד לא דיבר איתי ושום דבר לא יקרה לפני הפיינל פור, זה בטוח. כנראה שגם בספרד כותבים שטויות".

בנוגע לאלפים שיגיעו מישראל למילאנו: "זה שיש התלהבות כזאת בישראל, זה מאוד משמח ומאוד מחייב אותנו לרצות את מי שיהיה באולם ואת המיליונים שיצפו במשחק. ברגע שנשחק טוב, הקהל יעזור לנו מאוד. עצם העובדה שהאולם יהיה די צהוב, זה בטח יעזור לנו לביטחון. זו תופעה שחוזרת על עצמה, ומראה על הכוח של המועדון שלנו".

לגבי הההפסדים האחרונים של צסק"א: "כל הקבוצות עברה סדרה קשה של משחקים בדרך לפה, אי אפשר להגיד שכרגע אנחנו משחקים את הכדורסל הכי טוב מבין כל הקבוצות, אבל אפשר להגיד שאנחנו מוציאים מעצמנו כמעט את המקסימום. נצטרך להעלות את זה לרמה גבוהה יותר כדי לנצח אחת או שתיים מהקבוצות הטובות באירופה שיש באירופה היום. לא יודע מה קורה למסינה, אבל יש כמה דרכים להתמודד עם משברים ולחצים. אטורה הוא אחד המאמנים הגדולים שידעה אירופה, גם בטקטיקה וגם בפסיכולוגיה. אני מניח שהוא מפעיל את הכישרון שלו בשני המישורים האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן מכבי תל אביב ג'ו אינגלס. ברני ארדוב
"ג'ו כאוב כרגע, אבל הוא חזק ולא יפספס את המשחק הזה". אינגלס/ברני ארדוב

מה פניני ורייס יעשו אם מכבי תל אביב תניף גביע?

ביורוליג ממשיכים לקדם את הפיינל פור בשלל סרטונים. הפעם, התייצבו נציגים מכל ארבע הקבוצות ונשאלו שאלה אחידה - מה תעשו אם הקבוצה שלכם תזכה בתואר? ארון ג'קסון מצסק"א הבטיח לקעקע על גופו כתובת חדשה וקייל היינס הביא רעיון מקורי משלו. גיא פניני הבטיח כי אם הצהובים יניפו את הגביע, הוא יילך עם התואר ביד ממילאנו לתל אביב ברגל. טייריס רייס הצהיר כי אם זה יקרה, הוא ישחה ממילאנו לארצות הברית וחזרה לתל אביב. וזה רק על קצה המזלג. צפו בסרטון שלמטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully