וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדסברג סובל מקרע בגיד, נמצא בספק לפיינל פור

8.5.2014 / 10:28

במכבי ת"א ינסו להכשיר את הפורוורד שנפצע נגד גלבוע/גליל. וויצ'יץ': "הכנסנו את עצמנו לצרה". בלו: "יש ירידה בריכוז"

סילבן לנדסברג שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
יהיה כשיר עד שבוע הבא? לנדסברג/יותם רונן

לא כך קיוותה מכבי תל אביב להיראות בסדרת הפלייאוף מול גליל עליון, ימים ספורים לפני הפיינל פור האירופאי: אמש (רביעי) הצהובים הפסידו 75:71 להפועל גלבוע/גליל, שהשוותה את סדרת רבע גמר הפלייאוף ל-1:1. אם לא די בכך, סילבן לנדסברג נפצע, סובל מקרע חלקי בגיד הירך ויטופל שמרנית. במכבי תל אביב ינסו להכשיר את השחקן לקראת הפיינל פור בשבוע הבא, אבל נכון לעכשיו הוא נמצא בספק. הבשורה הטובה יותר היא ששון ג'יימס החל לערוך אימונים אישיים.

ההפסד מוסיף לא מעט לחץ, וייאלץ את הצהובים להתרכז בזירה המקומית במקום להתכונן למשחק מול צסק"א. דייויד בלאט כעס בחדר ההלבשה על השחקנים והוכיח את השחקנים באסיפה על הטעויות. לשחקנים הובהר היטב כי יש "להתרכז בפלייאוף לפני הפיינל פור", ובלאט לא הסתיר ש"השחקנים חושבים יותר מדי על כרטיסים והזמנות וצסק"א".

ואם ההפסד לא מספיק, בקבוצה ייאלצו עתה לשחק משחק נוסף מול גליל לפני הנסיעה - ביום שני הקרוב - כאשר המאמן כבר התלונן אמש על הלו"ז שנקבע על ידי המנהלת וציין כי הוא "מקווה מאוד שהמנהלת והאחראים יראו לנכון להתחשב במצב שלנו, אך ההיסטוריה לימדה אותי שזה לא כך".

צוות האימון של מכבי תל אביב דייויד בלאט (מרכז) גיא גודס (ימין) אלון שטיין (שמאל). קובי אליהו
פציעות, חוסר ריכוז, יכולת ירודה. הבעיות של בלאט/קובי אליהו

מנהל הקבוצה ניקולה וויציץ' אמר לוואלה! ספורט: "לא הגענו למשחק, ואנחנו לא רוצים להפסיד שום משחק, בטח לא בפלייאוף. לא קלענו טוב". וויצ'יץ' נשאל אם השחקנים מתרכזים בפיינל פור במקום בפלייאוף, והשיב: "אני לא רוצה לחשוב על זה. מה שאני כן חושב, זה שהכנסנו את עצמנו עכשיו לצרה. במקום לחשוב על הפיינל פור, עכשיו נצטרך לשחק שוב ביום שני".

לגבי פציעתו של סילבן לנדסברג, שנפצע בפרק עם חשש לקרע בגיד, הוסיף וויצ'יץ': "באחת הנפילות הוא נפצע, ונראה מה סוג הפציעה. הוא צריך לעבור בדיקת MRI ונדע יותר. גם דווין סמית' לא כשיר לחלוטין, והוא שחקן חשוב, ואנחנו רוצים שיהיה בריא לקראת המשחקים הבאים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פורוורד מכבי תל אביב דייויד בלו. קובי אליהו
"צריך ניסיון ובגרות אישית בכדי להבין שצריך להיות מפוקסים ולעשות את העבודה בישראל כמו שצריך". בלו/קובי אליהו

דייויד בלו התייחס גם הוא להפסד: "האם חשבנו על הפיינל פור? צריך לשאול את זה כל שחקן אינדיבידואלית. ברור שזה מרגש כשאתה ידוע שאתה נמצא בפיינל פור, וצריך להשקיע בכך הרבה עבודה, אבל במקביל כאינדיבידואלים אנחנו צריכים להישאר מרוכזים, להגיע כל יום לעבוד ולהשתפר בכל משחק".

לשאלה האם הייתה ירידה מנטלית השיב בלו: "כן. עבור חלק מהשחקנים זו הפעם הראשונה שהם עולים לפיינל פור וזה כבוד רב, כי רוב הקבוצות באירופה לא מגיעות לכך. אבל בהחלט צריך ניסיון ובגרות אישית בכדי להבין שצריך להיות מפוקסים ולעשות את העבודה בישראל כמו שצריך גם, אולי זה קרה, אבל צריך לדעת לקחת ולהתרכז בכל משחק ומשחק בנפרד".

על ריבוי ההפסדים בליגה הישראלית אמר בלו: "אני חושב שאולי הפסדנו הרבה גם בשנת 2008, אבל אנחנו משחקים ללא סופו ודווין סמית שלא בשיאו בגלל הפציעה. אז כשיש כאלו דברים יש מין ירידה, למרות שכולם צריכים להיות מרוכזים יותר בכל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully