וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר שחקנים ביורוליג קבע: בלאט ראוי לאמן ב-NBA

37 שחקנים מ-45 סבורים שלמאמן מכבי ת"א, שהגיע למקום השני אחרי מסינה, יש מקום ב-NBA. אוברדוביץ' רק שלישי

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. יותם רונן
השחקנים באירופה מעריכים אותו. דיוויד בלאט/יותם רונן

מי המאמן האירופי שמתאים הכי הרבה לאמן ב-NBA? אולי הנהלת מכבי תל אביב מפקפקת מדי פעם בכישורים של מאמנה, אבל אם זה תלוי ב-45 שחקני יורוליג שהשתתפו במשאל שערך אתר "הופס הייפ", הרי שדיוויד בלאט נמצא במקום השני מיד אחרי מאמן צסק"א מוסקבה, אטורה מסינה. מסינה, ששימש כעוזר מאמן בלייקרס ושמו עלה כמועמד אפשרי לרשת את מייק דאנטוני, קיבל 16 קולות משחקנים שבחרו בו כבחירה ראשונה, 17 קולות משחקנים שבחרו בו כבחירה שנייה וחמישה קולות שבחרו בו כבחירה שלישית.

אטורה מסינה, מאמן צסק"א מוסקבה. רויטרס
המועמד הטבעי. אטורה מסינה/רויטרס

בלאט כאמור ניצב במקום השני עם 17 קולות של שחקנים שבחרו בו כבחירה ראשונה, 14 קולות כבחירה שנייה ושישה קולות כבחירה שלישית. ההפתעה הגדולה היא ז'ליקו אברדוביץ' שהוצב רק במקום השלישי למרות העובדה שזכה בשמונה אליפויות אירופה כמאמן. מאמן פנרבחצ'ה קיבל שישה קולות משחקנים שבחרו בו כאופציה ראשונה, ארבעה קולות כאופציה שנייה ועשרה קולות כאופציה שלישית. "אני לא רואה את אוברדוביץ' נמצא שם", אמר אחד הסנטרים ביורוליג. "השחקנים ישבתו אחרי שבועיים. הוא יותר מדי צועק. NBA זו הליגה של השחקנים".

ומי עוד ברשימה? צ'אבי פסקוואל, מאמנה של ברצלונה, ניצב במקום הרביעי, פאבלו לאסו מריאל מדריד חמישי, לוקה באנצ'י ממילאנו שישי וסימונה פיאנג'יאני שביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully