וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לויטה: "הגיע לנו לזכות. אפשר להיות מרוצים מהדרך"

8.5.2014 / 8:31

שוער מכבי נתניה אחרי ההפסד בגמר: "נסער ומאוכזב". שפיגלר ניסה לעודד. ביקורת על החלפת קאיודה, מזרחי: "הוא היה פצוע"

one

בדקות שהפרידו אתמול (רביעי) בין סיום 90 הדקות להארכה, אוהדי מכבי נתניה עדיין חלמו על חגיגות ספונטניות בכיכר העצמאות, גם אם הגשם ימשיך לרדת. שבע דקות אחר כך, הגיע אחמד עאבד וחלום הגביע שנמשך מאז הזכייה ההיא עם שמוליק פרלמן ז"ל, יצטרך להמתין לעונה אחרת. למעלה מ-20 אלף אוהדים חזרו אתמול הביתה עם תחושת החמצה לאחר ההפסד בהארכה.

"התחושות לא קלות. כל המשחק הייתה הרגשה שאפשר להבקיע ולחזור לנתניה עם הגביע, אבל הלכנו להארכה ושם זה כבר היה סיפור אחר. הפנים לעונה הבאה", אמרו אתמול במועדון. מוטל'ה שפיגלר עודד בסיום את חברי ההנהלה ביציע הכבוד. שחקנים אמרו אתמול כי בגמר הגביע הוכח שהקבוצה זקוקה לחיזוק בעונה הבאה, אך לא למהפכה. "יש לנו כאן שלד שיכול לרוץ בעונה הבאה. ברור שנצטרך להתחזק בשחקנים יותר איכותיים בעמדות מסוימות, אבל המועדון עובר תהליך בריא, וזה לא פחות חשוב מהגביע", אמרו.

אנשי מכבי נתניה מאוכזבים, יוסי מזרחי, ערן לוי. ברני ארדוב
"ברור שנצטרך להתחזק בשחקנים יותר איכותיים בעמדות מסוימות, אבל המועדון עובר תהליך בריא, וזה לא פחות חשוב מהגביע". אנשי נתניה יורדים מאוכזבים בסיום המשחק/ברני ארדוב

עשרות מאוהדי הקבוצה המתינו מחוץ למתחם חדר ההלבשה בגשם עד השעות המאוחרות, ועודדו את השחקנים. "אנחנו מאוד מאוכזבים", תיאר אוהד לויטה את התחושות בחדר ההלבשה ונשאל גם לגבי השער שספג. "שיחקנו כמו גברים, כמו כל העונה הזאת. קרית שמונה בכושר הטוב בארץ היום, אבל עמדנו שווים מול שווים מולם. אישית אני מרגיש שהיה לי משחק טוב. אני לא רוצה להתייחס לשער שספגתי. אנחנו מנצחים ומפסידים כקבוצה. אני מאוד נסער, אבל אפשר להיות מרוצים מהדרך. זאת תעודת כבוד למכבי נתניה. הופענו בדיוק בצורה שבה חשבנו להופיע. זה מאכזב לא לזכות". ביקורת נשמעה אתמול על החלפת החלוץ לארי קאיודה. המאמן יוסי מזרחי טען כי השחקן יצא בגלל פציעה, בעוד שהחלוץ אמר אתמול לחבריו לאחר המשחק כי הוא יכול היה להמשיך לשחק.

לויטה נשאל על פערי הרמות, ואמר: "לא הרגישו אותם כי גרמנו לקרית שמונה לשחק לא טוב. למדנו אותם במשך כמה שבועות. אין ספק שזו קבוצה מצוינת, אבל ההרגשה שאנחנו הולכים איתה הביתה היא שהגיע לנו לזכות. קבוצות גדולות מאיתנו לא הצליחו להבקיע מולם, אז כמובן שאנחנו התקשינו. אם קאיודה היה מנצל את ההזדמנות שלו במחצית הראשונה אולי המשחק היה נראה אחרת. אנחנו מחבקים אותו. הוא עשה משחק מצוין, כמו כולנו. אנחנו מתקדמים. מה יקרה בעונה הבאה? נרצה להיות קבוצה טובה וחזקה שתדבר חזק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה מול קאסיו פרננדס. ברני ארדוב
נפצע או שיכול היה להמשיך? קאיודה/ברני ארדוב

שלו מנשה הוסיף: "האוהדים מאוכזבים, אבל גאים מאוד בעבודה שעשינו. 120 דקות שבהן כל אחד יצא מהמגרש והרגיש שכל שחקן נתן את הכול להצלחת הקבוצה. שיחקנו נגד קבוצה איכותית. אני לא יודע אם הגיע להם יותר. נברך אותם. לנתניה יש את אחד מהקהלים הגדולים בארץ. 20 אלף באו ושרו. יש להם קבוצה חזקה ומאוחדת, לוחמת. הקבוצה עלתה ליגה ועשינו עונה גדולה. היום הראינו איכויות וכך גם קרית שמונה. בשורה התחתונה הם הבקיעו ואנחנו לא. עכשיו נתחיל את ההכנות לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully