וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "כואב, אכזרי, אבל אני גאה בשחקנים שלי"

מאמן נתניה אחרי ההפסד בגמר: "לא ראיתי קהל כמו שלנו, מגיע לו קבוצה טובה בעונה הבאה". ערן לוי: "לא היינו פחות טובים"

צילום ועריכה: קובי אליהו

המסע החלומי של מכבי נתניה בגביע המדינה הסתיים הערב (רביעי) במעמד הגמר, עם הפסד של 1:0 לעירוני קרית שמונה. הקבוצה של יוסי מזרחי אמנם לא היתה נחותה בהרבה מיריבתה החזקה, ואף הצליחה לגרור את המשחק להארכה, אלא ששער בודד של אחמד עאבד הכריע את ההתמודדות בדקה ה-97. אף על פי כן, העולה החדשה יכולה לסכם יופי של עונה, עם עליה קלילה בחזרה לליגת העל וקמפיין יפה מאוד בגביע שהסתיים בגמר, לראשונה מזה 36 שנה. למרות ההפסד, העתיד של מכבי נתניה בהחלט נראה ורוד.

"זה כואב, אכזרי, אבל רק קבוצה אחת יכולה לזכות בגביע ומגיעות להם ברכות", אמר יוסי מזרחי בסיום. "המאמן שלהם עשה עבודה נפלאה. אם היינו באים ומשחקים ביותר ביטחון, היינו יכולים לשחק כדורגל התקפי הרבה יותר טוב. מבחינה הגנתית עשינו את הכל, אין לי טענות לשחקנים. לקהל הזה מגיע קבוצה טובה וטובה מאוד בעונה הבאה, אני מקווה שנוכל להעמיד קבוצה שתעמוד בציפיות, כי קהל כזה לא ראיתי".

"עשינו כל מה שאנחנו יכולים, שיחקנו מול קבוצה בכושר הכי טוב בארץ וכמעט לא נתנו להם להגיע להזדמנויות", הוסיף מזרחי. "לא באנו לידי ביטוי בחלק ההתקפי, אבל אני גאה. שחקנים כאן התחילו מכלום והגיעו עד המעמד הזה, ובגלל זה גם האכזבה כל כך גדולה. הם נתנו הכל, לא היו הבדלים עצומים כמו שהיו צריכים להיות". על ערן לוי, שהציג יכולת פחות טובה הערב, אמר מזרחי: "הצלחנו כקבוצה ונכשלנו כקבוצה, אבל אני גאה בשחקנים שלי על היכולת שלהם לאורך כל העונה. באנו מהליגה השנייה ושיחקנו מול קבוצה טובה מהליגה הבכירה".

שחקני מכבי נתניה: טובארנו פינאס, עידו לוי, עומר צלישר. ברני ארדוב
למרות הכל, יכולים להיות גאים. שחקני מכבי נתניה/ברני ארדוב

ערן לוי הוסיף: "אכזבה גדולה, לא נפלנו מקרית שמונה. אם נהיה אמיתיים, הם החזיקו בכדור יותר, אבל לא ראיתי שהם היו יותר מסוכנים. בואו נשים דברים בפרופרוציות: מכבי נתניה עשתה עונה יוצאת מן הכלל. החזרנו את הקהל שזה חשוב לנו לקראת ליגת העל. היו פה 18-20 אלף איש שתמכו לאורך כל המשחק. זה כואב, אבל הפסדנו לקבוצה יותר טובה. נתנו להם יותר כבוד מהרגיל. הייתה טיפה התרגשות, אבל זה השתחרר. לא ראיתי משהו שקרית שמונה עשתה יותר טוב מנתניה, אבל שער אחד עשה את ההבדל וכל הכבוד להם.

"יש מרקם חזק וטוב בנתניה, וזה מתחיל בהנהלה החדשה שמתווה דרך", הוסיף לוי. "אסור להתעלם מזה: עשינו עונה היסטורית. הגענו לגמר שלא עשו את זה כאן 36 שנה, עלינו עם 20 נקודות יותר מהמקום השני. אני בטוח שנתניה עוד תגיע בשנים הקרובות למעמדים האלה, אנחנו קבוצה חזקה עם קהל נהדר שתמך בנו לאורך כל הדרך, כך שיש לנו בסך הכל הרגשה טובה עם מעט עצב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ערן לוי שחקן מכבי נתניה מאוכזב. ברני ארדוב
"בטוח שנתניה עוד תגיע בשנים הקרובות למעמדים האלה". ערן לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully