וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה חגגה גביע: "איזי, מה עם המענקים?"

8.5.2014 / 7:24

צפו בחגיגות של מחזיקת הגביע הטרייה: השחקנים התלוצצו עם הבעלים שרצקי, שכבר עובד על השארת עמאשה וצדק. חיימוב: "התחושה הטובה בעולם"

עירוני קרית שמונה חוגגת זכייה בגביע/יוסי ציפקיס

שמחה גדולה הלילה. שחקני עירוני קרית שמונה, הצוות המקצועי, ההנהלה ואוהדים רבים חגגו הלילה (רביעי) את הזכייה בגביע המדינה, הראשונה בתולדות המועדון, אחרי ניצחון 0:1 מתוק על מכבי נתניה.

איזי שרצקי, עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
איזי שרצקי, עירוני קרית שמונה/יוסי ציפקיס

כל קבוצה אחרת שהייתה משיגה תואר בצירוף צמד המילים "לראשונה בתולדותיה" כנראה הייתה נחשבת להפתעה מרעישה, אבל קריית שמונה כבר לא מפתיעה אף אחד. הקבוצה מהצפון, שנמצאת בכושר נפלא, קבעה רצף של 19 משחקים ללא הפסד בכל המסגרות והרגל עוד נטויה.

שחקני קרית שמונה ומאמנם סחבו טראומה מהעונה שעברה, כשהגיעו כפייבוריטים ברורים מול הפועל רמת גן אך הפסידו בגמר בפנדלים. הפעם היריבה הייתה יותר קשה על הנייר, עם תמיכה מאסיבית של אוהדים נתנייתים שצבעו את רמת גן בצהוב, אבל על שחקני קרית שמונה זה לא השפיע.

אפילו במסעדת 206, שם ערכו שחקני קרית שמונה והצוות המקצועי את החגיגות הספונטניות לאחר המשחק, היה רוב נתנייתי בתחילת הלילה. עשרות אוהדי נתניה מאוכזבים עוד לא הספיקו לעכל את ההפסד, וכבר נאלצו לצפות בשחקני קרית שמונה חוגגים מולם את הזכייה בגביע.

היסטוריה: עירוני קרית שמונה זכתה בגביע דרמטי לראשונה בתולדותיה

בכר: "חלום". חיימוב: "כמו אליפות". עאבד: "מגיע לנו"

פרשנות: הזכייה של קרית שמונה חושפת את עוצמתה האמיתית

פרשת רב"ש מאחוריו: איזי שרצקי מדבר אחרי הזכייה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ברק בכר, גיא חיימוב, עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
ברק בכר, גיא חיימוב, עירוני קרית שמונה/יוסי ציפקיס

אבל כשאיזי שרצקי נכנס למסעדה, גם אוהדי נתניה שכחו שממש לפני שעה הם איבדו תואר וקיבלו את בעליה של קרית שמונה במחיאות כפיים. שרצקי אמר להם שאם הוא הפסיד את הגמר בעונה הקודמת והשנה ניצח, עכשיו תורם לעשות את העבודה, ולנצח באותו המעמד בעונה הבאה. "בשנה שעברה כשהיו הפנדלים, יצאתי מהמגרש. הייתי בטוח שאנחנו מפסידים" אמר הבעלים הנרגש. "העונה, כבר לפני חודשיים אמרתי לברק ולכולם שאנחנו לוקחים את הגביע.

"בחיים שלי לא השגתי את כל היעדים שהצבתי לעצמי, ככה שהיעד הבא הוא להמשיך ולהישאר בצמרת", המשיך שרצקי, "תמיד אנחנו מכוונים כמה שיותר גבוה. בגלל זה אנחנו נילחם כדי לא לשחרר אף שחקן. את אחמד עאבד אני לא משחרר גם תמורת 4 מיליון יורו".

שרצקי התייחס גם לשנה הבאה: "אנחנו במקום הראשון בפלייאוף העליון. ניצחנו את כל הקבוצות הגדולות השנה. לגבי שנה הבאה - בשביל לקחת אליפות לא מדברים, עושים. אני לא מאמין בשום דבר, רק בלעשות".

בנוגע לעתידו של ויאם עמאשה בקבוצה: "אתם בתקשורת כתבתם שהוא רוצה לעזוב ואני מאוד נפגעתי מזה. דיברתי איתו והוא אמר לי שהוא לא אמר דבר כזה לאף אחד מעולם. אם יהיו הבנות עם יענקל'ה שחר, יכול להיות שהוא ימשיך בקרית שמונה בעונה הבאה" .

אחמד עאבד, עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
אחמד עאבד, עירוני קרית שמונה/יוסי ציפקיס

שחקני הקבוצה המאושרים ובראשם גיא חיימוב לא הפסיקו להצטלם עם הגביע וגם לברק בכר היה קשה מאוד להיפרד ממנו. חיימוב, ששמר על שער נקי במשך 120 דקות, אמר: "זאת הרגשה הכי טובה בעולם. היה מאוד מאוד קשה והיו רגעים שחששנו שזה יכול ללכת שוב פעם לא לכיוון שלנו כמו בעונה שעברה. מגיע לנו, מגיע לחבר'ה פה גביע, והכי חשוב שבסוף עשינו את זה".

אופיר מזרחי הוסיף: "אני מאוד שמח, החבר'ה עבדו מאוד קשה בשביל להביא את הגביע לקרית שמונה. זה התואר שהיה חסר לנו. לפני המשחק לא נרדמתי וגם אחר הצהריים הייתי בלחץ וכל הזמן דמיינתי בראש מה יהיה בגמר. זה ללא ספק המשחק הכי גדול בקריירה שלי".

שיר צדק, שהניף לראשונה גביע בתור קפטן: "איזה אושר. יצא לי לקחת כמעט הכל עם קריית שמונה, ועד היום נשאר רק גביע. אני כל כך שמח שהיום הצלחנו לקחת גם את זה ולעשות היסטוריה".

דויד מנגה, שבשנה שעברה לקח לקרית שמונה את התואר בגמר עם הפועל רמת גן, הצליח לסגור את החוב: "זה מיוחד לזכות שנתיים ברציפות בגביע וזה כבוד גדול מבחינתי שהצלחתי לעשות את זה. שתי הזכיות מאוד מתוקות. אני שמח שהפעם בקריית שמונה יכולים לחגוג ביחד איתי".

איזי שרצקי, אחמד עאבד, עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
איזי שרצקי, אחמד עאבד, עירוני קרית שמונה/יוסי ציפקיס

כשכל בעלי התפקידים הגיעו לחגיגות, הבעלים איזי שרצקי נאם מול השחקנים ואנשי הצוות והודה להם על ההישג האדיר. בשלב מסויים לאחר שירת "מה עם מענק" של מספר שחקנים, החל משא ומתן משעשע בין רועי קהת ואדריאן רוצ'ט לשרצקי בנוגע למענקי הגביע שהשחקנים כל כך רוצים לקבל.

רועי קהת: "מה עם מענקים איזי, מה עם מענקים? הם יהיו ביורו?".

שרצקי: "ניקח את כל השחקנים לחופשה באילת עם המשפחות".

רוצ'ט: "אנחנו רוצים סוף שבוע באירופה, לא באילת".

עודד אלקיים המשיך באותו קו וביקש חופשה בפלאייה, עמאשה הוסיף בצחוק שגם יעקב שחר מפנק, רוצ'ט הציע להרים עם שרצקי צ'ייסר ושיר צדק לא היה מוכן להתפשר על פחות ממענק כספי. כששרצקי הבין שהוא מסתבך הוא ירה לעבר צדק: "קודם כל תחתום על חוזה ואחרי זה נדבר". מאותו רגע הבעלים קיבל שקט לפחות בגזרה הזו.

שיר צדק, עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
עדיין לא ברור אם יישאר. צדק/יוסי ציפקיס

בכל אופן, כרגע עדיין לא ברור מה עתידו של קפטן הקבוצה. למרות הצהרותיו של שרצקי כי שחקנים לא ישוחררו, לפי סיכום בין שרצקי לשיר צדק, אם הבלם ימצא קבוצה שמוכנה לשלם את דמי השחרור שלו העומדים על 600 אלף יורו, הבעלים לא יעמוד בדרכו.

ברק בכר, גיא חיימוב, עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
ברק בכר, גיא חיימוב, עירוני קרית שמונה/יוסי ציפקיס
ברק בכר, יוסי אדרי, עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
ברק בכר, יוסי אדרי, עירוני קרית שמונה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully