וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט מתקשה, ולא רק בגלל השופט

בממפיס מודים שהם יודעים איך לעצור את כוכב הת'אנדר: "אנו מבינים את התרגילים שלהם". ומי הפריע ל-KD יותר מכולם?

קווין דוראנט (משמאל) מול ההגנה של ממפיס גריזליס. GettyImages
גם ככה קשה לו, למה קרופורד מקשה עליו עוד יותר? דוראנט/GettyImages

חובבי ה-NBA ממשיכים להתענג על הסדרה בין אוקלהומה סיטי לממפיס, שהלילה (בין שלישי לרביעי) רשמה שיא ליגה כשהגיעה בפעם הרביעית (!) ברציפות להארכה, שבסיומה הגריזליס ניצחו 99:100 ועלו ל-2:3 בסדרה. הת'אנדר כפו הארכה, אחרי שראסל ווסטברוק חטף כדור ממייק קונלי והטביע כדי לקבוע 90:90 רק 4 שניות לסיום. זק רנדולף הגיב בסל משלו, אבל בדיקת השופטים בטלוויזיה גילתה שזה היה אחרי הבאזר. לאחר מכן, בהארכה, אוקלהומה סיטי פיגרה 100:99, וכשנותרו 2.9 שניות לסיום, דוראנט החטיא שלשה, סרג' איבקה לקח את הריבאונד וקלע "סל ניצחון", אבל גם הוא נבדק היטב בהילוכים החוזרים והתגלה שהוא נקלע אחרי הבאזר. ממפיס שוב מנצחת, OKC שוב בצרות.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי. GettyImages
פשוט לא הולך להם. ווסטברוק/GettyImages

רגע מוזר למדי התרחש בהארכה, כשאוקלהומה סיטי פיגרה 100:98, וקווין דוראנט עמד על קו העונשין. אחרי שדוראנט קלע את הזריקה הראשונה ועמד לזרוק את השנייה, השופט ג'ואי קרופורד לפתע רץ לכיוונו, עצר אותו, בדק דבר מה עם המזכירות, ורק לאחר מכן החזיר את הכדור לדוראנט. KD הקר, שאולי איבד ריכוז, החטיא את הזריקה השנייה.

"אני לא יודע מה קרה שם", אמר דוראנט, שחקן של 87 אחוז מהקו, על התקרית על קו העונשין, "אבל הייתי חייב להיות בפוקוס ולקלוע את הזריקה". גם שחקני הגריזליס לא בדיוק הבינו מה קורה. "פשוט הסתכלנו על ג'ואי, ושאלנו, 'מה הוא עושה?'", הודה מייק קונלי.

אבל הבעיות באוקלהומה סיטי מעט מורכבות יותר, כשהת'אנדר, אחד מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה, קלעו הלילה ב-39 אחוז מהשדה, ובארבעה מתוך חמשת המשחקים קלעו פחות מ-40 אחוז. דוראנט סיים את הלילה עם 10 מ-24 מהשדה, קרטע כל הסדרה, אבל מאמן אוקלהומה סיטי סקוט ברוקס לא חושש. "הוא יכניס את הזריקות שלו", אמר ברוקס, "הוא עוד ייתן את התרומה שלו, הוא יגיע מוכן למשחק הבא". עם זאת, הנתונים מראים שבפלייאוף הוא קולע ג'אמפ שוטס ב-30.5 אחוז, לעומת 41.2 אחוז בעונה הרגילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
זק רנדולף, בנו אודריך, ממפיס גריזליס. GettyImages
"יצאנו מהבוץ, חפרנו, ואנחנו האנדרדוג". רנדולף/GettyImages

בצד השני, טוני אלן מודה שממפיס פשוט יודעת להסתדר מול אוקלהומה סיטי. "אנחנו מכירים את הקבוצה הזאת, שיחקנו מולם בארבע השנים הקודמות", אמר אלן, "אנחנו מבינים את התרגילים שלהם, אנחנו מבינים את מי הם מנסים לשחרר בהתקפה, אנחנו יודעים שווסטברוק ודוראנט ייקחו את הזריקות, ואנחנו יודעים שנצטרך להמשיך עם ההגנה הזאת עוד 48 דקות". זק רנדולף, ששוב נראה במיטבו, הודה ש"כלום לא בא לנו בקלות, יצאנו מהבוץ, חפרנו, ואנחנו האנדרדוג. זה מה שאנחנו עושים".

ננה, ג'ון וול, וושינגטון וויזארדס. AP
"אני נותן המון קרדיט לחברי לקבוצה ולצוות המקצועי על תוכנית המשחק וההתאמות שהם עשו במהלך הסדרה". ג'ון וול חוגג עם החברים/AP

בפלייאוף הזה יש הרבה הפתעות והראשונה שהצליחה לשים חותמת על ההגדרה הזו היא וושינגטון וויזארדס שהצליחה להדיח את שיקגו בולס הפצועה 1:4 כשעכשיו היא מחכה למנצחת בין אטלנטה ואינדיאנה. "הדבר המרכזי מבחינתנו זה להבין למה הקבוצה הזו מסוגלת", אמר ג'ון וול שקלע 24 נקודות. "אני נותן המון קרדיט לחברי לקבוצה ולצוות המקצועי על תוכנית המשחק וההתאמות שהם עשו במהלך הסדרה".

מאמן הוויזארדס רנדי וויטמן החמיא לכוכבים הצעירים של הקבוצה שלו ולהתבגרות שלהם: "השחקנים שלנו מתבגרים, לא דאגתי בכלל שהמעמד הזה גדול עליהם". גם בראדלי ביל החמיא לתהליך שהקבוצה עברה השנה: "זה מראה על הצמיחה שלנו, שיחקנו כדורסל נהדר לאורך הסדרה ואנחנו רק נמשיך ונשתפר כל הזמן".

לעומת זאת, בשיקגו הייתה אכזבה כבדה מהולה בגאווה על השנה שהם עברו: "אני גאה בקבוצה. אני גאה בדרך שהתחרינו כל השנה", אמר ג'ואקים נואה שהתמודד עם פציעה קלה וסיים רק עם שש נקודות אבל עם 18 ריבאונדים ושבעה אסיסטים. "היו לנו הרבה דברים להתמודד איתם. בכל פעם שעונה נגמרת ככה, זה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully