וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון בחצי הגמר, הת'אנדר בפיגור 3:2

הוויזארדס השלימו 1:4 מרשים על שיקגו אחרי 69:75, הסדרה המשוגעת של ממפיס ו-OKC שוב נגררה להארכה, 2:3 לקליפרס

קירק היינריך, שיקגו בולס. AP
כבר בחוץ. הבולס/AP

על רקע סערת דונלד סטרלינג, ראשי ה-NBA ודאי מתנחמים במשחקי הפלייאוף המהנים, שמצליחים להשכיח מעט מהפרשה המביכה, ומזכירים למה כל כך חשוב להילחם על עתיד הליגה הזו. מי שהשלימה הלילה (בין שלישי לרביעי) את ההפתעה הגדולה בינתיים של הסיבוב הראשון המהנה היא וושינגטון, שניצחה את שיקגו 69:75 והבטיחה העפלה לחצי הגמר. ממפיס הצליחה שוב לגנוב ניצחון באוקלהומה סיטי, 99:100, ועלתה ל-2:3 בסדרה נהדרת, שנגררה בפעם הרביעית להארכה. גם הקליפרס עלו ל-2:3, אחר ניצחון 103:113 על גולדן סטייט.

ננה, ג'ון וול, וושינגטון וויזארדס. AP
גיבורי הבירה. ננה ו-וול חוגגים בוושינגטון/AP

וושינגטון - שיקגו 69:75 (הווזיארדס ניצחו 1:4 בסדרה)

זה לא כל כך מפתיע שהמדורגת חמישית גוברת על המדורגת רביעית, אבל במקרה של וושינגטון, זה ממש לא מובן מאליו. הווזיארדס עברו סיבוב בפעם השלישית בלבד מאז שנות ה-70, וזה צעד עצום עבור המועדון שלא היה בפלייאוף מאז 2008, ולא עבר סיבוב מאז 2005. כעת וושינגטון מחכה למנצחת בין אינדיאנה לאטלנטה.

ג'ון וול שוב היה מצוין כשקלע 24 נקודות למנצחים (כולל 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים), ננה חזר אחרי ההרחקה מהמשחק הקודם ותרם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים, ברדלי ביל קלע 17, והוויזארדס ממשיכים את העונה היפה עם חגיגה ביתית.

זה לא היה משחק יפה במיוחד, ושיקגו כבר הצליחה לצמק לקראת הסיום וכהרגלה לא ויתרה, אבל הבולס שוב סבלו מבעיה התקפית, סיימו את הערב עם 69 נקודות בלבד, 28 נקודות בלבד לכל אורך המחצית השנייה, 33 אחוזי קליעה לכל אורך המשחק, ובעיקר עם בעיית פציעות. ג'ואקים נואה היה מוגבל וסיים עם 6 נקודות, 18 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, וטאג' גיבסון נפצע ברבע הרביעי אחרי שנחת רע, והיעדרותו הייתה מכה שהסגל הקצר של הבולס לא יכול היה להתמודד איתה. די ג'יי אגוסטין סיים את הערב עם 1 מ-10 מהשדה, והמחיש את התלות הבעייתית של שיקגו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
טאג' גיבסון (שוכב), שיקגו בולס, ג'ואקיס נואה. AP
יותר מדי פציעות. שיקגו על הרצפה/AP

אוקלהומה סיטי - ממפיס 100:99 (הגריזליס עולים ל-2:3)

הסדרה המטורפת נמשכת. היה זה המשחק הרביעי ברציפות שהגריזליס והת'אנדר הולכים להארכה, הייתה זו ההארכה השמינית עד עתה בפלייאוף, כששיא כל הזמנים עומד על עשר (ועוד לא נגמר הסיבוב הראשון!), וגם הפעם שתי הקבוצות נפרדו בסיומו של מותחן.

הגיבור הטרגי של המשחק היה קווין דוראנט, שהחטיא קליעת עונשין 27 שניות לסיום שיכלה לכפות הארכה שנייה. עם זאת, גם הכדור האחרון היה בידיים של OKC, דוראנט שוב החטיא שלשה חשובה, סרג' איבקה כבר חשב שקלע את סל הניצחון בשנייה האחרונה, אבל בדיקת השופטים הוכיחה שזה היה אחרי הבאזר, והת'אנדר שוב מסתבכים.

ממפיס כבר הוליכה ב-20 הפרש, אבל שוב איבדה פער ענק, כשהמארחת רשמה ריצת 6:27 כדי להיצמד ולכפות רבע רביעי צמוד. סיום הזמן החוקי סיפק עוד דרמה: מייק קונלי כדרר בביטחון כשממפיס הוליכה 88:90, עד שראסל ווסטברוק לפתע חטף, ודהר קדימה כדי להטביע סל קל 4 שניות לסיום, לקבוע 90:90 ולכפות הארכה. זה היה האיבוד היחיד של קונלי במשחק.

קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
הגנה צמודה. דוראנט/AP
זק רנדולף, ממפיס גריזליס. AP
חבל שהסדרה תיגמר. רנדולף/AP

בהארכה מייק מילר השחיל שתי שלשות ענקיות, דוראנט החטיא זריקות מכריעות, והגריזליס שוב עוקצים, ויכולים להשלים את המשימה ביום חמישי בלילה בבית בטנסי. מילר סיים עם 21 נקודות לגריזליס (5 מ-8 מהשלוש), רנדולף קלע 20 וקלט 10, מייק קונלי הוסיף 17 נקודות, מארק גאסול קלע 11 וקלט 15 ריבאונדים. מנגד, ראסל ווסטברוק סיפק טריפל דאבל שכלל 30 נקודות, 13 אסיסטים ו-10 ריבאונדים, אבל ב-10 מ-31 מהשדה ו-1 מ-7 מהשלוש. קווין דוראנט המאוכזב קלע 26 נקודות, אבל רק ב-10 מ-24 מהשדה. הת'אנדר מסיימים את המשחק עם 17 איבודים לעומת ה-9 בלבד של האורחים, קרון באטלר (4 מ-8 מהשלוש) וסרג' איבקה קלעו 15 כל אחד, אבל אוקלהומה סיטי שוב נקלעת לפיגור, ותצטרך שיפור דרמטי כדי לנצח את שני משחקי ההדחה האחרונים.

מייק מילר (מימין), ממפיס גריזליס. AP
איזה ערב! מילר/AP

ל.א קליפרס - גולדן סטייט 103:113 (הקליפרס עלו ל-2:3 בסדרה)

אחרי הימים הסוערים שעברו על הקליפרס בעקבות הפרשה האומללה, הגיע הזמן להתעסק בכדורסל. ואחרי שנדמה שסערת דונלד סטרלינג העכירה את האווירה בקבוצה, עכשיו נדמה שההודעה על החרמתו של הבעלים החזירה לשחקני הקבוצה את התקווה, ובעיקר את המוטיבציה לשחק. הלילה זה התבטא בהרבה התלהבות, וכרגע הקליפרס רחוקים ניצחון אחד מהעפלה מתוקה לחצי הגמר.

דיאנדרה ג'ורדן היה מעל כולם, תרתי משמע, עם מספרים מרשימים של 25 נקודות (8 מ-10 מהשדה, 9 מ-17 מהעונשין), 18 ריבאונדים ו-4 חסימות, כריס פול המשיך לתת עבודה עם 20 נקודות, ולמרות אחוזים רעים של 6 מ-17 מהשדה, חיפה על זה עם 7 אסיסטים, 6 כדורים חוזרים ו-5 חטיפות. בלייק גריפין (18), ג'מאל קרופורד 1(19) ודארן קוליסון (15) השלימו רשימת קלעים מאוזנת בשורות המנצחים, ובסיום גם דוק ריברס, שעבר כמה ימים טעונים, נראה משוחרר כשעבר שחקן שחקן על הספסל ובירך אותו על הניצחון.

קליי תומפסון קלע 21 נקודות לאורחים, סטפן קרי הסתפק ב-17, אנדרה איגוואדלה קלע 18 (8 ריבאונדים, 8 אסיסטים), דייויד לי הוסיף 18 ו-10, אבל הוווריורס, שהיו בתמונה כל המשחק, אפשרו למארחת לברוח בדקות הסיום.

השחקנים של שתי הקבוצות עלו בגרביים שחורים כחלק מהמחאה הגורפת בליגה נגד סטרלינג, ושחקני הקליפרס התקבלו במחיאות כפיים ממושכות מהקהל הנלהב בסטייפלס סנטר, שהביע תמיכה בשחקנים ומחאה לבעלים. כעת הקליפרס רחוקים משחק אחד מניצחון שלישי בלבד בסדרת פלייאוף מאז שהמועדון נרכש על ידי סטרלינג ב-1981.

כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס, מול אנדראה איגוואדלה. AP
מתרכזים בכדורסל. הקליפרס/AP
שלטי מחאה נגד דונלד סטרלינג, לוס אנג'לס קליפרס. AP
הקהל ממשיך למחות. אוהדי הקליפרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully