וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברתומאו: "נערער על העונש, אף אחד לא ייגע בלה מאסיה"

נשיא ברצלונה תוקף בחזרה את פיפ"א: "אנשים מנסים להרוס אותנו. לא עשינו שום דבר רע. כל אוהדינו צריכים להביע תרעומת"

נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו. רויטרס
ממש לא מרים ידיים. ברתומאו/רויטרס

בספרד ממשיכים לעסוק ללא הפסקה בעונש הכבד שהוטל אמש (רביעי) על ברצלונה - איסור על רכישת שחקנים בשני חלונות ההעברות הקרובים, והערב קיים נשיא הקבוצה ג'וזפ מריה ברתומאו מסיבת עיתונאים בנושא.

בפתח דבריו חזר ברתומאו על הטענה כי התלונה לפיפ"א הגיעה מ"מועדון אנונימי" בפברואר של 2013 (על השאלה האם המועדון הזה הוא ריאל מדריד, סירב לענות), ולאחר מכן אישר כי המועדון הקטלאני מתכוון לערער על העונש, ואם הערעור לא יתקבל, יוגש ערעור נוסף ל-TAS (בית המשפט הגבוה לספורט) במטרה לבטלו לגמרי. כמו כן, אמר ברתומאו כי שוחח באריכות עם התאחדות הכדורגל הספרדית בנושא, ושמע גם מהם שהעונש אינו הוגן.

משרדי פיפ"א. Steffen Schmidt, AP
ברתומאו: "זה מועדון שאהוב על ידי אנשים וילדים ברחבי העולם, וזה לא הוגן שייצא לנו שם רע. אנחנו חייבים להילחם בזה"/AP, Steffen Schmidt

"פיפ"א מענישה שיטה שנוסתה, נבחנה והוכיחה את עצמה ב-35 השנים האחרונות", אמר הנשיא. "אנחנו רוצים שכל האוהדים שלנו יביעו תרעומת על העונש. אף אחד לא ייגע בשיטת הלה מאסיה. זה לא ישתנה, ונילחם במלחמה הלא הוגנת הזו במודל שהיווה הצלחה עצומה בשלושת העשורים האחרונים. לא עשינו שום דבר רע, בסך הכל ניסינו לבנות את המועדון הטוב בעולם. אנחנו מרגישים שאנשים מנסים לתקוף את ברצלונה, ואנחנו מתחילים לאסוף ראיות חותכות בנושא. יש דברים מוזרים שקורים בחוץ. אנשים מנסים להרוס את המועדון. יש לנו את המועדון הטוב בעולם, וברור לגמרי שיש אנשים שלא אוהבים את זה ומנסים להזיק לנו".

"ניסינו להיות שקופים עד כמה שאפשר ולהסביר ולהראות שההאשמות נגדנו לא נכונות. זה מועדון שאהוב על ידי אנשים וילדים ברחבי העולם, וזה לא הוגן שייצא לנו שם רע. אנחנו חייבים להילחם בזה. אנחנו לא מרגישים כקורבנות, אבל נילחם בזה כי מדובר בחוסר צדק. ברור שאנחנו מודאגים מניצול צעירים, אבל אי אפשר לעצור משהו שעוזר לשפר את תנאי המחיה של ילדים צעירים. השחקנים הצעירים הללו זוכים לתנאים מצוינים. תמיד היינו שקופים לגבי מה שנעשה בלה מאסיה. התנאים שאנחנו מציעים לשחקנים הצעירים כאן טובים בהרבה מאלה שמוצעים במדינות רבות ובמועדונים רבים".

על האפשרות שהעברתו של שוער בורוסיה מנשנגלדבאך מארק אנדרה טר סטגן שכבר סיכם במועדון לא תצא בסופו של דבר לפועל, אמר הנשיא: "אני לא יודע מי יהיה השוער שלנו בעונה הבאה".

על החשדות בנוגע להעברתו של ניימאר אמר: "המועדון תמיד כיבד את התחייבויותיו למס ההכנסה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו. רויטרס
"לא עשינו שום דבר רע, בסך הכל ניסינו לבנות את המועדון הטוב בעולם". ברתומאו/רויטרס
מחלקת הנוער של ברצלונה, לה מאסיה. Jasper Juinen, GettyImages
איך ייראה עתיד לה מאסיה?/GettyImages, Jasper Juinen

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully