וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד תוקפים: "פיפ"א רודפת אותנו כתוצאה מהתמיכה באופ"א"

בספרד מסבירים את העונש הקשה של ברצלונה והחקירה שהחלה כנגד ריאל ואתלטיקו מדריד. בברצלונה בטוחים שאחת הקבוצות שהתעניינה בלי שיונג וו הצעיר הלשינה על המועדון. הפרשנים סבורים: "ברצלונה שברה את הכללים"

טאטה מרטינו מאמן ברצלונה. AP
"בפיפ"א מבינים שההתפתחות המתאימה והבריאה של שחקנים צעירים חשובה יותר מאשר הרצון לספורטיביות". טאטה מרטינו/AP

ביום שאחרי החדשות המרעישות שהגיעו מפיפ"א על העונש הקשה שהוטל על ברצלונה שמונע ממנה לרכוש שחקנים בשני חלונות ההעברות הקרובים (קיץ 2014, חורף 2015), נראה שהקטלאנים מתקשים לעכל את ההתמודדות עם המצב החדש שנגזר עליהם. כזכור, אלופת ספרד נמצאה אשמה בהעברתם הלא חוקית של עשרה שחקנים קטינים.

ב"מארקה" מפרסמים הבוקר (חמישי) שהמועדון משוכנע שגורם כלשהו עומד מאחורי המעשה והלשין לפיפ"א כנגד ברצלונה וכי פיפ"א לא פועלת ביוזמתה כדי לאכוף מקרים מהסוג הזה. אחת הסברות היא שמספר קבוצות שהביעו עניין בהחתמתו של לי שיונג וו, שנחשב לאחד השחקנים שהועברו בצורה לא חוקית למועדון, הן אלו שקשורות לתלונה שהוגשה לפיפ"א בנושא.

ג'וספ מריה ברתומאו, נשיא ברצלונה. Manu Fernandez, AP
יכנס היום מסיבת עיתונאים. ברטומיאו/AP, Manu Fernandez

כזכור, אתמול דווח שגם אתלטיקו מדריד וריאל מדריד נמצאות תחת חקירה של פיפ"א לגבי העברתם של שחקנים צעירים, ובכל מקרה גם ללא תלונה רשמית, בארגון העולמי יבדקו האם בוצעו העברות לא חוקיות. בספרד טוענים כי "המהלך של פיפ"א כנגד הקבוצות הספרדיות מגיע כתוצאה מרדיפה של ארגון הכדורגל העולמי באופ"א שכן ההתאחדות הספרדית בחרה צד במאבק הזה ונמצאת לצידו של ארגון הכדורגל האירופי".

ובינתיים הפרשנים מנסים להבין את פשר העונש. פרנצ'סק תומאס שמפרסם בלוג ב-ESPN טוען: "הסיבה לעונש הזה היא שהמועדון הקטלאני שבר את הכללים שמתייחסים להעברות הבינלאומיות ולרישום של שחקנים מתחת לגיל 18. בפיפ"א מבינים שההתפתחות המתאימה והבריאה של שחקנים צעירים חשובה יותר מאשר הרצון לספורטיביות". בכל מקרה, בשעות הערב תקיים ברצלונה מסיבת עיתונאים ובה תספק הסבר להתנהלות בפרשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully