וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: "כמה אפשר להתלונן? זה בזבוז אנרגיה"

בספרד יוצאים נגד התלונות של ריאל מדריד אחרי הקלאסיקו, ראמוס ורונאלדו עשויים להיענש על הביקורת החריפה, נשיא אתלטיקו: "איך אפשר להאשים את השופט? מסי הטוב בעולם"

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד מתווכח עם השופט. GettyImages
מי אמר בכיינים? ריאל מדריד/GettyImages

אירועי הקלאסיקו הסוער ביום ראשון בערב עדיין מסעירים את ספרד, כשבראשם כמובן התלונות של שחקני ריאל מדריד על השיפוט במשחק (3:4 לברצלונה). כזכור, ריאל ספגה כרטיס אדום ושני פנדלים, ובסיום סרחיו ראמוס אמר ש"לא נרצה שהשופט אונדיאנו מלנקו ישפוט אותנו יותר", ורונאלדו הפריז ואמר ש"שיחקנו נגד 12 שחקנים, בספרד רוצים שברצלונה תחזור למירוץ".

ייתכן כי ראמוס ורונאלדו ייענשו על הדברים, אחרי שהוועדה המקצועית של ההתאחדות הגישה נגד השניים תלונה. עם זאת, על פי סקרים בעיתונים, הציבור בספרד סבור שהשופט בסך הכול קיבל החלטות נכונות.

גם נשיא אתלטיקו מדריד, שלא חשוד באהבה יתרה לשתי הקבוצות, סבור שבריאל מדריד הגזימו, ואין קונספירציה בעד ברצלונה. "להתלונן כל כך הרבה על משהו שכבר אי אפשר לשנות, זה בזבוז אנרגיה", אמראנריקה סרזו על התלונות של אנשי ריאל, "אי אפשר כבר לעשות כלום על מה שכבר קרה.

"ראיתי את האירועים, וגם מהבית היה קשה לאוהדים להחליט ולקבוע מה בדיוק קרה, אז איך אפשר להאשים את השופט? גם אחרי ההילוכים החוזרים זה לא ברור. באופן כללי, שופטים בדרך כלל מקבלים החטות נכונות".

סרזו החמיא לליאונל מסי, שכבש שלושער: "מסי הוא הטוב בעולם, גם על המגרש וגם מחוצה לו בדרך ההתנהלות שלו... כמובן שמלבד לשחקני אתלטיקו, שהם הטובים בעולם!".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה ליד כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
ייענש על הדברים? רונאלדו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו חגג את ניצחוןקבוצתו ואמר ש"מבחינתנו כלום לא השתנה, יש לנו ביטחון גדול בשחקנים, תמיד אמרתי שהם הכי טובים בעולם, והם הראו את זה שוב. הם שיחקו פשוט נהדר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully