וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שופטים של ברצלונה": רונאלדו ומדריד בהתקפה חריפה

כריסטיאנו על השופט בקלאסיקו: "אנשים בספרד בעד ברצלונה". ראמוס: "לא נגעתי בניימאר". צ'אבי ופיקה ענו: "טעות, זה הגיע לנו"

ליאונל מסי שחקן ברצלונה ליד כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
הלם. רונאלדו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

ריאל מדריד ספגה אמש (ראשון) הפסד כואב, כשהפסידה 4:3 בבית לברצלונה בקלאסיקו ענק. ריאל הוליכה פעמיים, אבל ספגה שלושער מרגלי ליאו מסי. הבלאנקוס התלוננו על השופט, ששרק שני פנדלים לזכות ברצלונה והרחיק את סרחיו ראמוס, אבל לפי ההילוכים החוזרים, הטעות הכי ברורה של השופט הייתה דווקא בפנדל שנשרק לרונאלדו, אולי גם בנגיעת יד שנויה במחלוקת של פברגאס ברחבה.

כאמור, כריסטיאנו רונאלדו יצא בחריפות נגד השופט. "המשחק הזה היה צריך שופט יותר רגוע, הוא היה גרוע", אמר כריסטיאנו, "המשחק השתנה אחרי הפנדל על ניימאר, היה לנו שחקן אחד פחות. זו תחושה מאכזבת, כי ב-2:3 היינו בשליטה מוחלטת.

"אני משחק חמש שנים בריאל מדריד, אני לאט לאט מבין איך דברים עובדים. מקנאים בריאל מדריד כשהיא מנצחת. מאז שאני כאן, ריאל מדריד אף פעם לא קיבלה יחס מועדף מהשופטים. היו שם הרבה דברים. יש מאבק צמוד, ואנשים רצו שברצלונה תישאר במירוץ, וזה מה שקרה. בכל אופן, נותרו עוד תשעה משחקים, ונמשיך להילחם עד הרגע האחרון".

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד מקבל כרטיס אדום. Denis Doyle, GettyImages
הרגע שהכריע? ראמוס מורחק/GettyImages, Denis Doyle

אלברו ארבלואה התייחס גם הוא להחלטות של השופט אלברטו אונדיאנו מאלנקו, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "זה אותו הסיפור שוב, לא?". גם סרחיו ראמוס אמר ש"לא נגעתי בניימאר, מקווה שאונדיאנו לא ישפוט אותנו יותר, כי הדברים האלה תמיד קורים. אם מישהו רצה שהליגה תהיה יותר צמודה, הוא הצליח".

בברצלונה ביטלו את הטענות של רונאלדו. צ'אבי טען ש"רונאלדו טעה, היינו טובים בהרבה, התוצאה מוצדקת". ג'רארד פיקה טען ש"חבל שאחרי משחק גדול כזה, הוא מתעסק בשופטים. אם נעבור החלטה החלטה, אז הפנדל שהוא קיבל היה מחוץ לרחבה לא הוגן לדבר על השופט, הוא לא קבע את התוצאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
אנצ'לוטי/AP

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי אמר ש"אין ספק שאנחנו מאוכזבים, פספסנו הזדמנות טובה לנצח. אמרתי כבר לפני כן, שלדעתי הליגה תהיה פתוחה לחלוטין עד המחזור האחרון. השופט? היו לו הרבה החלטות, אבל כשהובלנו 2:3 הכול השתנה".

מרסלו אמר בסיום: "אני לא מוכן לדבר על השיפוט. זה קשה מאוד להפסיד משחק כזה, אבל עכשיו יש לנו משחק חשוב מאוד מול סביליה. אנחנו צריכים להישאר עם הראש למעלה ולחשוב על המשחקים הבאים. ההגנה עשתה היום כל מה שהמנג'ר ביקש אבל לא תמיד אפשר לשמור על שער נקי". על המשך העונה אמר מרסלו: "הרבה דברים יכולים לקרות. כולם אמרו שכבר זכינו באליפות אבל ברצלונה היא קבוצה גדולה ואנחנו צריכים להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully