וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה שטף את שחקניו: "אתם משחקים בלי התלהבות ותשוקה"

מאמן מכבי תל אביב זעם במחצית: "ככה אי אפשר לנצח בכדורגל". גרסיה: "לא יודע מה קרה לנו, באר שבע מספיק חזקים כדי להיאבק איתנו עד הסוף"

one

מכבי תל אביב קיוותה לצאת מחר (שלישי) לבאזל, בראש שקט ועם שש נקודות יתרון על הפועל באר שבע, אבל אמש היא שמטה שתי נקודות יקרות לאחר שסיימה אמש ב-2:2 נגד הפועל חיפה, וכעת עומד הפער שלה בפסגת הטבלה על ארבע נקודות בלבד. מיטש גולדהאר שנכח במשחק וישב ביציע הכבוד לצד יוהאן קרויף התאכזב מאוד מהיכולת שהציגו השחקנים, בעיקר במחצית הראשונה.

מכבי ת"א חזרה מפיגור כפול וסיימה ב-2:2 עם הפועל חיפה

סוזה בסיום: "לא מחפש תירוצים. בבאזל יהיה סיפור שונה”

אכזבה בחיפה: "כנראה שלהוביל 0:2 מול מכבי זה לא מספיק”

מיטש גולדהאר, הבעלים של מכבי תל אביב עם יוהאן קרויף. ברני ארדוב
התאכזב ביציע. מיטש גולדהאר לצד יוהאן קרויף/ברני ארדוב

פאולו סוזה ערך חמישה שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו במשחק הראשון מול באזל בבלומפילד, והמחצית הראשונה של הצהובים היתה אחת החלשות שלהם מתחילת העונה, כאשר למעט הזדמנות אחת של טל בן חיים בדקה ה-10, לא סיכנה הקבוצה כלל את שערו של קאלה דרשלר. במחצית שטף סוזה את שחקניו לאחר שירד עצבני מאוד לחדר ההלבשה: "מה זה צריך להיות? אתם משחקים ללא התלהבות ותשוקה, ככה אי אפשר לנצח בכדורגל. אנחנו חייבים להתעורר ומהר".

שלא כהרגלם, לא ניצלו השחקנים את כל דקות ההפסקה ומיד בסיום דבריו של המאמן הפורטוגלי עלו לכר הדשא והמתינו במשך מספר דקות לשחקני היריבה. האלופה הצליחה להשוות ל-2:2 מצמד של ערן זהבי, אולם החמיצה מספר הזדמנויות להשלמת מהפך דרמטי, כשהשיא הגיע בדקה ה-95, כשדרשלר הדף בצורה וירטואוזית נגיחה של ראדה פריצה. בסיום ירדו דרשלר ופריצה מחובקים לעבר חדר ההלבשה כאשר פריצה מחמיא לשוער על ההדיפה ואמר לו: "נגחתי הכי טוב שיכולתי, לא האמנתי שתצליח לגעת בכדור, זה כבר הלך פנימה". במחזור הקרוב בליגה שוב תשחק הקבוצה באיצטדיון בנתניה, הפעם כשתתארח אצל הפועל רעננה ביום ראשון הבא, לאחר החזרה מבאזל. קרלוס גרסיה וטל בן חיים יחמיצו את המשחק בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ראדה פריצה שחקן מכבי תל אביב מול קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
התחבקו בסיום. ראדה פריצה וקאלה דרשלר/ברני ארדוב

מחר תמריא הקבוצה אחר הצהריים לציריך ומשם תעשה את דרכה לבאזל, לקראת הגומלין מול אלופת שוויץ ביום חמישי. במהלך המחצית השנייה, הכניס סוזה את ניקולה מיטרוביץ', שתופקד בעמדת הבלם, ככל הנראה כתרגול לקראת היעדרותו של קרלוס גרסיה המוצהב גם באירופה, מהמשחק נגד באזל.

"כמובן שרציתי לחגוג בצורה קצת שונה ועם ניצחון", אמר גרסיה, כאשר הוא מודה לחבריו על האיחולים להולדת בתו השנייה ביום שישי. "נצטרך לעבוד קשה ולהשתפר כדי שנוכל לחגוג במשחקים הקרובים. אם נשחק בצורה דומה לאתמול, זה יהיה מאוד קשה. אני לא יודע מה קרה לנו. המנטליות וההתייחסות שלנו למשחק במחצית הראשונה לא היו מתאימים, ונראינו רע גם אחרי שהם כבשו את השער הראשון. חזרנו למשחק רק אחרי שהם כבשו את השני ואני לא יכול להסביר את זה, כי אני לא יודע את הסיבה לכך".

גרסיה נשאל האם הוא חושב שהראש של השחקנים כבר היה במשחק הקרוב בבאזל בחמישי והשיב: "אני מקווה שזה לא כך. אבל זה נכון שהיינו מעט עייפים אחרי המשחק הראשון נגד באזל. זה לא תירוץ, אבל זה נכון. זה היה אחד המשחקים הגרועים שלנו העונה, ללא ספק".

קרלוס גרסיה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אף פעם לא חשבנו שיהיה לנו קל ושהאליפות מובטחת". קרלוס גרסיה/ברני ארדוב

על המאבק מול הפועל באר שבע אמר הבלם: "אף פעם לא חשבנו שיהיה לנו קל ושהאליפות מובטחת. אולי אנשים אחרים חשבו כך, אבל אצלנו בחדר ההלבשה אמרנו כל הזמן שזה יהיה קשה עד הסוף. כרגע זה רק ארבע נקודות ואני חושב שבאר שבע מספיק חזקים בכדי להיאבק איתנו על האליפות. הם עשו זאת עד עכשיו ונותרו עוד 13 משחקים לסיום העונה, אז למה שהם לא יישארו עד הסוף? אבל אנחנו חייבים להתרכז בעבודה שלנו, במשחקים שלנו וזו תהיה הדרך הנכונה".

לגבי הגומלין מול באזל ממנו ייעדר אמר גרסיה: "כמובן שאנחנו מאמינים שאפשר לעבור אותם. אם לא נאמין שאפשר לעבור אז עדיף שנישאר בארץ. זה יהיה משחק מאוד קשה, זו הפעם הרביעית שאנחנו משחקים נגדם ואנחנו כבר מכירים אותם היטב. כמובן שיהיו שינויים בהרכב ובשיטת המשחק, אבל אני מאמין מאוד במכבי ובחברים שלי, שנוכל לעבור. המשחק הזה הוא המשחק הכי חשוב של הקבוצה עד כה העונה וכמובן שאהיה שם עם החברים שלי, למרות שלא אוכל לשחק. זו המחוייבות שלנו, להיות שם כולם ביחד כקבוצה ואם אוכל לעזור לחברים שלי, בעצם נוכחותי שם, אני כמובן אעשה זאת ואגיע לבאזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully