וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אבידור: "מי שמנסה לקבור אותי רק עוזר לי לקום"

24.2.2014 / 7:17

חלוץ הפועל חיפה פרסם סטטוס אחרי שהחמיץ: "יש תקופות שפשוט כלום לא הולך". נוסבאום: "0:2 על מכבי ת"א זה לא מספיק"

one

בהפועל חיפה יצאו מעודדים מהמשחק אתמול מול מכבי תל אביב. זאת למרות ששמטו יתרון של שני שערים מול האלופה ויצאו עם תיקו 2:2 בלבד. בחיפה שיבחו את השחקנים על הלחימה שלהם כשגם המאמן שלומי דורה זכה למחמאות על ההכנה הטקטית למשחק ועל העמדת השחקנים.

מי שזכה למחמאות גדולות במיוחד הוא עאהד עזאם שהציג משחק מצוין והראה במחצית השנייה למה בחיפה בונים עליו כאחד מהשחקנים המשמעותיים בעתיד. אגב, עזאם לא ייצא עם הנבחרת הצעירה למשחק שלה בהולנד, זאת בשל המשחק של הקבוצה מול בני סכנין. גם טאדאס קיאנסקאס, ז'רקו קוראץ' וקאלה דרשלר זכו למחמאות גדולות על יכולתם.

יובל אבידור, שהחמיץ שתי הזדמנויות לנצח עבור חיפה את המשחק, נראה שפוף במיוחד. אבידור בצעד לא אופייני פרסם סטטוס בפייסבוק כשעה לאחר המשחק ובו כתב "יש תקופות בחיים שכמה שלא תנסה ותשקיע, שתיתן את ה100% שלך בכל אימון ובכל משחק ובכלל בכל דבר בחיים שום דבר לא ילך. יש שתי אפשרויות, לשקוע, לוותר, להרים ידיים זו דרך אחת. האפשרות השנייה היא להמשיך בדרך שלך להשקיע לעבוד קשה לא לוותר ולהאמין שמכשולים ותקופות קשות פשוט צריך לעבור. תודה לכל מי שתומך ונותן מילה טובה מעריך את זה מאוד! ולכל אותם אנשים שחפרו בשבילי בור ומנסים לקבור אותי ולהוריד אותי למטה לא מבינים שכל כף של חול פשוט תעזור לי להתרומם ולצאת ממנו מהר יותר!!"

שחקני הפועל חיפה מתוסכלים. ברני ארדוב
שמטו ניצחון מבין הידיים. שחקני הפועל חיפה/ברני ארדוב

"כל השחקנים שיחקו טוב וזה מעודד", אמר הבעלים יואב כץ לוואלה ספורט, "זוהי הייתה ההתחלה של השליש האחרון של העונה. בדרך כלל אנחנו מצטיינים בשליש הזה ואני מקווה שזה סימן להמשכיות. הכי חשוב מבחינתנו שנמשיך ככה כי אנחנו עדיין יכולים להיקלע למאבקי תחתית ואנחנו לא רוצים שזה יקרה".

עמיר נוסבאום שכבש את השער הראשון במשחק והשני שלו ברציפות דיבר גם הוא על ההמשכיות: "היינו שותפים למשחק טוב וקצבי. 0:2 מול מכבי זה לא מספיק כנראה. להוביל 2:0 ולא לנצח אז אתה חייב להיות מאוכזב. דיברנו על זה שניצחון היה מקרב אותנו לסכנין אבל הסיכויים לא נגמרו. יש שש נקודות הפרש ואם ננצח שבוע הבא אולי נעשה את זה".

למרות המחמאות על היכולת, בקבוצה היו מאוכזבים מכך שלא ניצחו את המשחק, דבר שהיה מקרב אותם ארבע נקודות מבני סכנין כשבשבוע הבא השתיים ייפגשו לקרב ראש בראש. "אם היינו מנצחים היום אז היינו יכולים להיות בפלייאוף העליון", אמר שחקן בקבוצה, "עכשיו הסיכויים נמוכים ויש תחושה גדולה של אכזבה בגלל זה אבל ניצחון על סכנין יכול להכניס אותם ללחץ ולאפשר לנו לעשות את הבלתי יאמן".

בינתיים, מלבד הצד המקצועי בקבוצה ממשיכים לעסוק בפרשת הגניבות כאשר במועדון לא היו שבעי רצון מהעובדה שהשחקן שהיה חשוד במעשה ערך פוליגרף באופן עצמאי והם ממשיכים לדרוש ממנו לערוך פוליגרף במכון מולו עובד המועדון כבר שנים ארוכות. ייתכן שעובד המועדון יערוך בדיקה כזו במהלך השבוע ולאור התשובות בקבוצה ישקלו את צעדיהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully