וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "לא מחפש תירוצים. באזל יהיה סיפור שונה"

מאמן מכבי ת"א אחרי התיקו מול הפ' חיפה: "לא אוהב את התוצאה הזו". דורה: "לא יודע אם להיות מבסוט או מאוכזב"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים, ורגע לפני הגומלין מול באזל בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית, מכבי תל אביב איבדה הערב (ראשון) נקודות בליגה עם 2:2 מול הפועל חיפה במשחק הרדיוס בנתניה. למרות העובדה שהפער מהפועל באר שבע צומק לארבע נקודות, הצהובים יכולים להיות לפחות מרוצים מכך שנמנעו מהפסד, כשהפועל חיפה, שבסיבוב הראשון הובילה 0:1 על האלופה והפסידה 3:1, כבר הוליכה הפעם 0:2 משערים של עמיר נוסבאום (15) וז'רקו קוראץ' (52), אבל ערן זהבי הציל עם צמד מצוין בדקות 68 ו-73.

צפו: 2:2 בין מכבי תל אביב להפועל חיפה

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא אהב את מה שראה. סוזה/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה, נשאל בסיום המשחק אם הקאמבק זה חלק מהעובדה שהוא אוהב את המשחק, ואמר: "אני אוהב את הכדורגל לא מהסיבה של משחקים כאלה. זה מה שמביא את האנשים לאצטדיון. אני לא אוהב את התוצאה ואת הדברים שראיתי, במיוחד במחצית הראשונה. במחצית השנייה נראינו יותר טוב. כדי לשחק במכבי אתה צריך לדעת להתמודד עם הקשיים. במחצית השנייה היינו יותר קרובים לעצמנו, יצרנו שליטה והזדמנויות כדי לנצח את המשחק. היו לנו שתיים או שלוש הזדמנויות להכריע".

סוזה נשאל מדוע הקבוצה שלו נראתה כפי שנראתה במחצית הראשונה, ואמר: "יש הרבה סיבות. אנחנו לא רוצים לחפש תירוצים. זה משהו שקורה במהלך העונה. אני לא מצפה שכל השחקנים ישחקו עם כל האיכויות שלהם במשך כל העונה. זה יכול לקרות אחרי משחק באירופה. הסטטיסטיקה מראה שקבוצות שמשחקות באירופה חוות ירידה ושישנם קשיים. בהמשך נראינו כבר יותר טוב".

לקראת המשחק נגד באזל הוסיף הפורטוגלי: "זה שונה לחלוטין. אנחנו צריכים להסתכל על כל משחק בפני עצמו. אנחנו צריכים להביא את המנטליות שלנו. אנחנו צריכים להאמין בעצמנו. השחקנים האמינו, לחצו וזה מה שאנחנו רוצים לראות מכל שחקני מכבי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"אסור שדברים כאלו יקרו להבא". ערן זהבי/ברני ארדוב

ערן זהבי, שהיה מנקודות האור הבודדות הערב במכבי תל אביב, אמר: "חבל שהמשחק לא נמשך עוד כמה דקות. הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות את זה. בסך הכול אני שמח שחזרנו למשחק והצגנו כדורגל חיובי, אבל אסור שדברים כאלו יקרו להבא".

על התפתחות המשחק אמר הקשר: "אני חושב שפתחנו את המשחק לא רע, אבל קיבלנו שער ממצב נייח והתחלנו לרדוף אחרי המשחק. המאמן שטף אותנו במחצית וזה העיר אותנו. זה לא צריך להיות כך, אבל זה קורה גם לנו. הייתי מעדיף שנשחק פחות טוב וננצח. צריך לפרגן להפועל חיפה. הם נלחמו על כל כדור ועשו לנו עבודה קשה. מצפה לנו בהמשך השבוע משחק לא פחות חשוב מול באזל. ננסה להציג כדורגל טוב ולעשות את זה באירופה".

שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
"לנו זה נרשם כנקודת בונוס". שלומי דורה/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה, שלומי דורה, אמר בסיום: "זה מסוג המשחקים שאתה לא יודע אם אתה צריך להיות מבסוט מנקודה או מזה שאיבדת יתרון של שני שערים. נקודה משקפת את מה שהיה במגרש. אמנם מכבי החזיקה את הכדור 70 אחוז להערכתי. סגרנו אותם טוב. אני יכול רק לאחל להם הצלחה באירופה ובליגה. לנו זה נרשם כנקודת בונוס, אבל איבדנו כל כך הרבה נקודות כך שאם היינו לוקחים אותם עוד היינו יכולים לחשוב על פלייאוף עליון".

לשאלה כיצד חיפה שנמצאת במומנטום שלילי נראתה טוב דווקא נגד האלופה, אמר דורה: "עשינו את זה כנגד כל הסיכויים והדעות, כולל אלה שהדליקו אותי ב'יציע העיתונות', אבל זה רק מדרבן אותך ועושה לך טוב. אנחנו מאוד מקווים שתהיה לזה המשכיות. אם היינו מפסידים, היינו צריכים לגרד את השחקנים עם שפכטל. האם נוכל ליצור מזה המשכיות? זו שאלת מיליון הדולר. הוכחנו שאנחנו מסוגלים ושיש פה פוטנציאל טוב".

קאלה דרשלר שהציל את חיפה בדקה האחרונה טען בסוף השבוע שהוא ראוי היה להיות בנבחרת, ומה מאמנו חושב על כך? "יש מאמן נבחרת שבוחר את השחקנים ומהיכרות אישית עם אלי גוטמן, אין לו אינטרסים כאלה ואחרים", הוסיף המאמן. "אם קאלה עד היום לא היה בנבחרת, הוא יצטרך לעבוד קשה כדי להוכיח שזה מגיע לו. הוא החזיק אותנו במשחק, זו החלטה של מאמן הנבחרת וצריך לכבד אותה".

שחקני הפועל חיפה מתוסכלים. ברני ארדוב
"לא צריך לשחק בונקר מול מכבי". שחקני חיפה מתוסכלים אחרי השער השני/ברני ארדוב

קאלה דרשלר סיכם: "בהתחלה שלטנו, אבל אז מכבי עשתה קצת חילופים. לא צריך לשחק בונקר מול מכבי. שיחקנו יפה. היו לנו עוד שתי הזדמנויות לכבוש. כל כך נהניתי, הייתה אנרגיה טובה וזה המשחק בשבילי. שיחקנו עם כל הלב והנשמה, נתנו מאה אחוז נגד מכבי תל אביב שמשחקת באירופה".

על האפשרות שיוזמן לנבחרת ישראל אמר השוער: "אני כל הזמן עומד מאחורי המילים שלי. כל החיים עבדתי, אני רוצה שאנשים ישימו לב אליי. אני לא קופץ, אמרתי - תזמינו אותי לאימון, אם אני לא מתאים אני אגיד תודה רבה. יש לי יכולת, אני יכול לעזור לשוערים הצעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully