וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן חיים: "הלוואי שבכל משחק נבעט 29 פעמים לשער"

קשר מכבי ת"א לא התרגש מההחמצות. מרבאל: "באימונים אני מבקיע הרבה בימין". גרסיה ובן חיים ייעדרו מול רעננה

one

מכבי תל אביב פתחה אמש (שבת) פער של תשע נקודות מהפועל באר שבע בראשות הטבלה עם 0:2 על מכבי פתח תקוה במושבה, שאיפשר לה לפתוח בראש שקט את ההכנות למפגש מול באזל בליגה האירופית ביום חמישי, ורשם סיפתח מוצלח לשני שחקני הרכש שהגיעו בינואר, ברק בדש ורמי מרבאל, שפתחו לראשונה בהרכב וכבשו את שני השערים.

פאולו סוזה ביצע חמישה שינויים לעומת ההרכב שפתח במשחק העונה מול באר שבע. דור מיכה, ראדה פריצה וכנראה גם ניקולה מיטרוביץ' צפויים לפתוח בהרכב נגד באזל, כאשר גם גל אלברמן, שכלל לא התלבש אתמול, נמצא בתמונת ההרכב. הקרב הכי גדול על ההרכב מסתמן כעת בעמדת המגן השמאלי. יואב זיו ישב אמש על הספסל, בעוד שעומרי בן הרוש שהחלים מפציעה נכנס כמחליף, ואליהם צריך לצרף כמובן את מרבאל שהשלים 90 דקות ראשונות מוצלחות מאוד בצהוב וזכה למחמאות מהצוות המקצועי וחבריו לקבוצה. טל בן חיים וקרלוס גרסיה שספגו אמש כל אחד את הכרטיס הצהוב החמישי, יחמיצו את משחק החוץ מול הפועל רעננה בעוד שבועיים.

0:2 למכבי ת"א על מכבי פ"ת, הפער מב"ש: 9 נקודות

סוזה: "מרבאל ובדש היו פנטסטיים, כך זוכים באליפות"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מגד גוזני
פתחו בראש שקט את שבוע באזל. שחקני מכבי תל אביב/מגד גוזני

"הקבוצה ניצחה וכבשתי, אז כמובן שזו הופעת בכורה מוצלחת", אמר מרבאל לוואלה! ספורט. "באימונים אני מבקיע הרבה גם ברגל הימנית, למרות שאני משחק כמגן שמאלי, וזה היה שער טוב. אני מאוד שמח לשחק עבור מכבי תל אביב, במיוחד כי המועדון הזה משחק במסגרת הליגה האירופית ועבורי זה טוב מאוד. אני כמובן מקווה לשחק גם במשחק הקרוב נגד באזל. זה יהיה משחק טוב ואני גם מקווה לשחק וגם מקווה כמובן שננצח".

המגן הצרפתי סיפר שעבר ימים לא קלים בקבוצתו הקודמת גנט: "היה קשה לשחק שם בחצי השנה האחרונה. היתה לי תקופה קשה שם כי המאמן לא נתן לי לשחק, אבל עכשיו אני כאן במכבי תל אביב והדברים נראים אחרת. אני מקווה ליהנות מהשהות שלי כאן בישראל. אני לא רוצה לדבר יותר על מה שקרה בגנט. טוב לי להיות כאן וזה מה שחשוב כרגע".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב רמי מרבאל חוגג. מגד גוזני
"אני שמח לשחק כאן, במיוחד כי המועדון משחק בליגה האירופית. רמי מרבאל/מגד גוזני

"אם רוצים לקחת אליפות זה עובר במגרשים כאלה מול קבוצות כאלה שנלחמות על חייהן", אמר טל בן חיים בשיחה עם וואלה! ספורט. "אלה קבוצות שבאות לעבוד, ודווקא מול מכבי תל אביב הן רוצות להוציא תוצאה טובה. זה לא היה משחק קל ואני שמח שידענו לנצח אותו".

החלוץ נשאל על ההחמצות הרבות שלו ושל חבריו והשיב: "הלוואי שבכל משחק נבעט 29 פעמים לשער כמו אתמול, והלוואי שבכל משחק ננצח 0:2, אני קונה את זה עכשיו. זה שבעטנו כל כך הרבה פעמים אומר ששיחקנו טוב והתקפי. אני חושב שחוץ מבעיטה אחת או שתיים הם לא בעטו לנו כלל לשער, ואני שמח שעשינו את העבודה".

בן חיים הציג את אחד ממשחקיו הטובים בתקופה האחרונה ונשאל האם הוא מאותת בכך לסוזה לקראת המשחק נגד באזל: "ממש לא. אני רוצה לשחק נגד באזל ונגד מכבי פתח תקוה במושבה באותה מידה. לא שיחקתי אתמול טוב כדי לשחק נגד באזל, והלוואי שהייתי יכול לשמור על יכולת כזו בכל משחק בעונה, גם אם לא היתה לנו הליגה האירופית".

שחקן מכבי תל אביב, טל בן חיים, מול שחקני הפועל ניר רמת השרון, לירן קצב, קובי מוסא (77). ברני ארדוב
"אני רוצה לשחק נגד באזל ונגד מכבי פתח תקוה במושבה באותה מידה". טל בן חיים/ברני ארדוב

החלוץ התייחס למשחק נגד באזל ונשאל עד כמה ההתמודדות בליגה האירופית הפריעה להכנות לקראת פתח תקוה: "זה ממש לא הפריע לנו בהכנות. התכוננו קודם כל למכבי פתח תקוה וידענו שאחרי הנצחון הגדול נגד באר שבע בשבוע שעבר, אנחנו צריכים לבוא ולנצח ולהמשיך בדרך שלנו לעבר התואר שאנחנו מחכים לו, אז ידענו שנצטרך קודם כל לנצח בפתח תקוה ורק אחר כך התחלנו לחשוב על באזל".

בן חיים נשאל על היריבה השוויצרית, שמכרה בחודש שעבר את כוכבה מוחמד סלאח לצ'לסי, וענה: "בוא נאמר שסלאח שחקן מעולה והוא מאוד השפיע על היכולת שלהם, אבל גם בלי סלאח הם קבוצה מטורפת. יש להם שחקנים מעולים בכל עמדה במגרש. הם ניצחו את צ'לסי פעמיים בשלב הבתים בליגת האלופות, אז אני לא חושב שיש מה להוסיף, אם הם ניצחו כזו קבוצה פעמיים. הם קבוצה מצויינת שאנחנו לא רגילים לפגוש. במשחק הקודם נגד באזל בבלומפילד עשינו שלוש טעויות בחצי שעה ושילמנו על זה בפיגור של 3:0. נגיע ביום חמישי בתקווה לא לעשות את הטעויות האלה, כי נגדם אסור לטעות".

כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני שבועיים, בקבוצה נערכים לשחק בבלומפילד גם בעונה הבאה, כאשר השיפוצים באיצטדיון היפואי צפויים להידחות בשנה אחת לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully