וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: בדש ומרבאל התאמנו לראשונה, גרסיה כשיר

החלוץ ילבש את חולצה מספר 23, הצרפתי את 26. הספרדי יעמוד לרשות סוזה במשחק העונה, גם זיו בתמונת ההרכב

one

שחקני מכבי תל אביב שנהנו מיומיים חופשיים וקיבלו מנוחה, ישובו מחר (רביעי) לאימונים ויפתחו את ההכנות לקראת משחק העונה, נגד הפועל באר שבע בבלומפילד.

למעט המגן עומרי בן הרוש שעדיין פצוע בקרסולו ולא מתאמן, צפוי לעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן פאולו סוזה, כאשר הבלם קרלוס גרסיה שלא שיחק נגד בני סכנין ביום ראשון, חש הטבה במצב הפציעה בגבו וישוב בוודאות להרכב. יואב זיו סיים לרצות עונש הרחקה ונמצא גם הוא בתמונת ההרכב.

מי שערכו היום אימון בכורה במדים הצהובים, הם צמד שחקני הרכש החדשים, החלוץ ברק בדש והמגן הצרפתי רמי מרבאל, שהגיעו לקרית שלום וערכו אימון אישי עם צוות מאמני הכושר של הקבוצה. השניים גם קיבלו את מדי האימון החדשים שלהם, כאשר בדש ילבש העונה את החולצה 23 ומרבאל 26. בשלב זה לא ברור אם בדש ומרבאל יכללו בסגל למשחק העונה, אולם סביר להניח שאם ישלימו אימונים מלאים עם הקבוצה עד לסוף השבוע, גבוהים הסיכויים שיכללו ב-18 שיתלבשו.

ברק בדש שחקן מכבי תל אביב עם רמי מרבאל. ברני ארדוב
המצטרפים, 23/ברני ארדוב

גורמים בהנהלת המועדון טוענים כי גם אם יתקיימו בעונה הבאה שיפוצים באצטדיון בלומפילד, המעבר לאצטדיון רמת גן לא בא כלל בחשבון ובמועדון יבחנו אופציות חלופיות אחרות. עוד אומרים במכבי, כי נכון לעכשיו על פי הנתונים שנמצאים בידיהם, איצטדיון בלומפילד לא אמור לעבור שיפוץ ונכון לעכשיו תשחק הקבוצה בבלומפילד גם בעונה הבאה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully