וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה: "מרבאל ובדש היו פנטסטיים, כך זוכים באליפות"

מאמן מכבי תל אביב שיבח את שחקני הרכש, שכבשו בבכורה בהרכב. בדש: "הופעה חלומית". רפואה: "הם מחוץ לליגה שלנו"

one

מכבי תל אביב צלחה הערב (שבת) משוכה נוספת בדרך לאליפות, כשגברה 0:2 על מכבי פתח תקוה באצטדיון המושבה ועלתה באופן זמני, לפחות עד משחקה של הפועל באר שבע, ליתרון של לא פחות מ-9 נקודות בפסגה. פאולו סוזה העניק הזדמנות ראשונה בהרכב לשחקני הרכש רמי מרבאל וברק בדש, שגמלו לו עם שער כל אחד, ועם יכולת גבוהה ומרשימה. כעת יתפנו הצהובים לאתגר האמיתי: צמד המשחקים מול באזל השוויצרית, שייפתחו ביום חמישי הקרוב עם המשחק הראשון בבלומפילד.

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה

שחקן מכבי תל אביב ברק בדש חוגג. מגד גוזני
"הופעה בכורה חלומית". בדש/מגד גוזני

"שמרנו על היתרון שלנו, כך זוכים באליפות", אמר בסיום מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה. "היינו דומיננטיים, ניצלנו את המצבים שלנו וחבל שלא הגדלנו את התוצאה עם המצבים אליהם הגענו. זה משהו שאנחנו מנסים לשפר, אבל חשוב שאנחנו כל הזמן מייצרים מצבים.

על שחקני הרכש רמי מרבאל וברק בדש שכבשו בבכורה בהרכב, אמר סוזה: "לא יכול היה להיות טוב יותר עבורם ועבור הקבוצה, זה פנטסטי. שניהם קיבלו את ההזדמנות וניצלו אותה גם כדי להבקיע ולעזור לקבוצה להמשיך להתקדם".

על המפגש הקרוב מול באזל אמר: "אני מקווה שהשחקנים שקיבלו מנוחה הצליחו לנוח מנטאלית כי נצטרך להיות בשיאנו מול באזל. אני צריך שהם ינקו את הראש כדי להעביר טוב יותר את ההחלטות מהמוח לרגליים במשחק הזה. נגיע ביום חמישי וננסה להגשים את החלום שלנו. אני חושב שיהיה מאבק צמוד, כמו שהיה בפעם הקודמת. הם איבדו שחקן אחד חשוב, צירפו אחרים ומשחקים שונה אחרי הפגרה שעברו. אני מקווה שנוכל להקשות עליהם ולהשיג את התוצאות שאנחנו צריכים כדי להעפיל לשלב הבא".

ברק בדש נראה מחויך בסיום ואמר: "זו הופעה חלומית בשבילי. להגיע למכבי תל אביב בתוך זמן קצר ולהרגיש כבר מחובר, אני מרגיש פננטסטי. קיבלו אותי מצוין, זה חדר הלבשה שמח ותומך. זה באמת חלומי לפתוח כך. יש לי תיאבון לשחק תמיד, אבל אלה החלטות ששמורות לצוות. אני רק בהתחלה ויש לי עוד מה ללמוד עם המאמן הזה, אלו דברים שאני לא רגיל אליהם. אני בטוח שעם הזמן אני אבין בדיוק מה רוצים ממני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ייטב לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
הקו האדום קרוב. מאד קרוב. ייטב לוזון/מגד גוזני

בצד השני, מכבי פתח תקוה עדיין במצב בכי רע, וקרובה מאוד לקו האדום. המאמן קובי רפואה אמר בסיום: "מכבי תל אביב היא הקבוצה הכי טובה בארץ, היא לא בליגה שלנו. נצטרך לקחת את הנקודות במקומות שאנחנו צריכים לקחת. עכשיו זה הרבה עבודה מנטאלית, ננסה להרים אותם ואני מקווה שניקח נקודות. המאבק קשה יותר, ידענו שקבוצות ייקחו נקודות. אם לא ניקח נקודות בעצמנו, זה לא שווה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully