וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל באר שבע: הכול מוכן למשחק העונה

גרסיה, זהבי ויצחקי בהרכב האלופה (א', 20:50, ע' 1). אלישע לוי יפתח עם הגנה צעירה, מתלבט בהתקפה בין פלט לנאסר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זה יהיה משחק הליגה ה-90 בין מכבי תל אביב להפועל באר שבע. הצהובים מובילים 19:43 בניצחונות ועוד 27 משחקים נגמרו בתיקו.

* מתוך 46 המשחקים אותם מכבי תל אביב אירחה, היא ניצחה ב-26. באר שבע ניצחה 7 פעמים ו-13 משחקים הסתיימו ללא הכרעה.

* מאזן השערים הכללי בין הקבוצות הוא 78:136 למכבי וכשהצהובים מארחים זה 36:78 לטובתם.

* באר שבע לא ניצחה בחוץ את מכבי תל אביב מאז אפריל 2011 – אז גברה עליה 0:2. מאז מכבי אירחה שני משחקים, ניצחה את שניהם כמובן, ומאזן השערים בהם הוא 0:9 לטובתה.

* באר שבע מגיעה למשחק אחרי 4 ניצחונות רצופים (בפעם השנייה העונה). בפעם הקודמת היא סיימה את המשחק החמישי ב-0:0.

* פאולו סוזה ישמח לדעת ששני הכובשים המובילים בסגל שלו נגד הפועל באר שבע הם דווקא טל בן חיים (7 שערים) ומהראן ראדי (4). אצל הפועל באר שבע הכובש המוביל נגד הצהובים הוא דובב גבאי, עם שלושה שערים.

* את שתי האליפויות שלה באמצע שנות ה-70 לקחה הפועל באר שבע בלי ניצחון חוץ על מכבי תל אביב (למעשה: עם ניצחון אחד בלבד ב-4 משחקים על הצהובים).

הנתונים: אתר דריבליסט

דובב גבאי הפועל באר שבע חוגג שער. ברני ארדוב
שלושה שערים נגד מכבי תל אביב. דובב גבאי/ברני ארדוב

מפתחות והכנות: מכבי תל אביב

מכבי תל אביב סיימה היום את הכנותיה לקראת משחק העונה שייערך מחר בבלומפילד. הקבוצה ערכה את האימון המסכם לעיני כ-200 אוהדים שהגיעו לקרית שלום כדי לעודד את השחקנים לקראת המשחק, ועל הדרך להביע את מחאתם על עונש שלושת משחקי הרדיוס שספגה הקבוצה בבית הדין.

למעט המגן הפצוע עומרי בן הרוש, יעמוד סגל מלא לרשותו של המאמן פאולו סוזה, זאת לאחר שהבלם הספרדי קרלוס גרסיה השלים אימונים מלאים וצפוי לפתוח בהרכב. גרסיה יערוך בכל מקרה מבחן כשירות סופי מחר לפני המשחק. המגן יואב זיו סיים עונש הרחקה ומועמד לחזור לעמדת המגן השמאלי. בקישור נראה כי מקומו של מהראן ראדי מובטח ועל שאר המקומות נאבקים ניקולה מיטרוביץ', גל אלברמן ודן איינבינדר. בחלק הקדמי צפוי סוזה לפתוח עם ערן זהבי, ברק יצחקי וראדה פריצה. שחקני הרכש ברק בדש ורמי מרבאל צפויים להיכלל בסגל.

המאמן הפורטוגלי שם כמובן דגש על נושא המצבים הנייחים של הפועל באר שבע וביקש משחקניו לשחק באחריות ולהימנע מעבירות טפשיות באיזורים המסוכנים.

כל הכרטיסים למשחק אזלו מזמן והאצטדיון יהיה מלא. המשטרה לא מתכוונת לקחת שום סיכון ונערכת עם כמות של כ-560 מאבטחים וסדרנים, מתוכם 130 שוטרים.

במכבי תל אביב יודעים: כולם רוצים שבאר שבע תנצח. איך האלופה תגיב?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אימון מכבי תל אביב. מגד גוזני
סוזה הזהיר מהמצבים הנייחים. שחקני מכבי תל אביב באימון/מגד גוזני

מפתחות והכנות: הפועל באר שבע

אחרי שהאימון אתמול (שישי) הופסק לאחר מפגן התמיכה של כ-400 אוהדים, תמו ההכנות של הפועל באר שבע לקראת משחק העונה. האוהדים תלו ארבעה שלטים בשער חמש: "עכשיו או לעולם לא", "מלחמה", "היום יוצאים לקרב" ו"רצח בעיניים", ומצפים להפתיע את מכבי תל אביב בבלומפילד. 1,800 אוהדים ילוו את הקבוצה לבלומפילד. מעל 2,000 אוהדים יגיעו מחר לאולם "הקונכיה" כדי לצפות במשחק יחד עם המנכ"ל אסי רחמים. בעקבות הביקוש הרב והידיעה שלא כל האוהדים יוכלו להיכנס לאולם, מסך ענק נוסף יוצב בכניסה הצפונית לגרנד קניון בעיר.

הבלם טומיסלב פאיוביץ' לא כשיר למשחק, ויחזור כנראה רק בעוד שבועיים. המשמעות: בן אלגרבלי ימשיך לפתוח כבלם לצידו של וויליאם סוארס. אביתר אילוז ואופיר דוידזאדה לא כשירים ויישבו ביציע. דוידזאדה מתח את השריר אתמול באימון ובן תורג'מן יפתח בצד שמאל בהגנה צעירה מאוד שכוללת גם את בן ביטון ובן אלגרבלי. הרכש הנוצץ של אלישע לוי דויד הובר יפתח על הספסל כשקובי דג'אני וגל אראל ימשיכו בחוליית הקישור. ההתלבטות היחידה של אלישע לוי היא האם לפתוח עם סיראז' נאסר או עם גליינור פלט. אם האחרון יפתח, דובב גבאי יוסט לכנף. אלישע לוי ערך אסיפה בה הקרין קטעים מהמשחק האחרון.

באר שבע ומכבי תל אביב סיכמו את הוראות האבטחה לקראת המשחק. ההנהלות יצאו בקריאה לאוהדי שתי הקבוצות להקדים את בואם לאצטדיון. שערי האצטדיון ייפתחו כבר בשעה 19:00, כמעט שעתיים לפני שריקת הפתיחה. בנוסף, אוהד קבוצה אחת שינסה להיכנס ליציע הקבוצה האחרת יורחק מתחומי האצטדיון וכספו לא יוחזר. אוהדים שאינם מחזיקים בכרטיס מתבקשים שלא להגיע לתחומי האצטדיון. כמו כן, לא תתבצע מכירת כרטיסים בתחומי האצטדיון. "כדי למנוע עוגמת נפש אפשרית, אנו קוראים לכם שלא לרכוש כרטיסים מגורמים שאינם מוסמכים לכך. מכירת כרטיסים במחיר העולה על המחיר הנקוב על הכרטיס מהווה ספסרות ועבירה פלילית על החוק", ציינו האדומים.

שחקן הפועל באר שבע, גליינור פלט. יוסי ציפקיס
יקבל את העדיפות בהרכב? גליינור פלט/יוסי ציפקיס

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: חואן פאבלו

שוערה הספרדי של מכבי תל אביב מגלה יכולת טובה בסך הכול והפעם צפוי לו מבחן של ממש מול אחת ההתקפות הטובות בליגת העל. חואן פאבלו גבה הקומה יצטרך להיות בעל הבית ברחבה שלו, בעיקר במצבים החופשיים הכל כך מסוכנים של באר שבע, ובהנחה שיצליח לשמור על רשת נקייה, יקווה שהחברים שלו בחולייה הקדמית יעשו את ההבדל לזכות הצהובים.

הפועל באר שבע: וויליאם סוארס

שלא באשמתם, אלישע לוי והשחקנים הפילו תיק גדול על הבלם הברזילאי, שעל הכתפיים שלו מונח משחק עונה לצד שלושה שחקני הגנה צעירים מאוד, כמעט חסרי ניסיון במאבקים כאלה. סוארס, שהגיע לנגב על תקן קשר מבטיח, יצטרך להנהיג, לנווט, לתאם וללחוץ את החלוצים של מכבי תל אביב. משחק העונה שלו?

שחקן הפועל באר שבע, וויליאם סוארס. טל לוי
ינהיג את ההגנה הצעירה. וויליאם סוארס/טל לוי

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ', מהראן ראדי, ערן זהבי, ברק יצחקי, ראדה פריצה.

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, בן ביטון, וויליאם סוארס, בן אלגרבלי, בן תורג'מן, קובי דג'אני, גל אראל, דובב גבאי, מאור בוזגלו, אליניב ברדה, גליינור פלט (סיראז' נאסר).

חואן פאבלו שוער מכבי תל אביב. קובי אליהו
צריך לתקן אחרי ההופעה שלו בהפסד בבאר שבע. חואן פאבלו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully