וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "זה לא עוד משחק, יש תכונה בעיר"

6.2.2014 / 11:00

הפועל ב"ש ערכה מסע"ת לקראת מכבי תל אביב, המאמן: "אנחנו בטוחים בעצמנו". ברדה: "אני בטוח שנעשה את העבודה"

עריכת וידאו: שי מכלוף

מאמן הפועל באר שבע, אלישע לוי, עם הבעלים של המועדון, אלונה ברקת. קובי אליהו
מתכוננים למשחק העונה. אלונה ואלישע/קובי אליהו

רגע לפני שהיא פוגשת את מכבי תל אביב במשחק העונה ביום ראשון, ערכה היום (חמישי) הפועל באר שבע מסיבת עיתונאים לקראת מפגש המוליכות. המאמן אלישע לוי התייחס להכנות הקבוצה, לניסיון שלו במעמדים האלה וגם על התחושות. גם שחקני הרכש אליניב ברדה וקובי דג'אני נכחו במסע"ת ודיברו על המשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אלישע לוי המאמן לא ניסה להנמיך ציפיות לקראת המפגש המסקרן מול מכבי: "אם אני אגיד שזה עוד משחק אז זה לא יהיה נכון. יש תכונה מאוד גדולה שאפשר לחוש אותה בעיר ובכל מקום. אני חושב שעבדנו השנה מאוד קשה כדי להגיע לאן שהגענו. אני מאוד מכבד את מכבי כקבוצה גדולה, אבל מצד שני אנחנו מגיעים בטוחים בעצמנו אנחנו יודעים שאנחנו קבוצה טובה ויהיה מאוד מעניין לראות איך הקבוצה שלנו תתפקד בסוג כזה של משחק ונקווה לתוצאה טובה".

המאמן דיבר על הניסיון שיש לו ולשחקנים שלו במשחקים מסוג זה: "יש לי פה שחקנים ותיקים כמו אליניב ברדה שמנוסים במעמדים האלו. המשחק הזה הוא חשוב אבל לא קריטי. אני אשתדל לבוא ולהביא את כל ההכנה שלי למשחק הזה. אנחנו ניצחנו את מכבי אצלנו בבית והסטטיסטיקה אומרת שאלו שתי הקבוצות שכבשו הכי הרבה וספגו הכי מעט. אני רוצה שיתפתח משחק טוב על הדשא והקבוצה היותר טובה תנצח".

על ההיערכות למשחק מול מכבי, אמר אלישע: "אנחנו יודעים שמכבי הרבה מאוד פעמים משנה את המערכים אבל גם אנחנו עושים את זה. אני תמיד אומר לשחקנים שכדורגל זה עניין של מומנטום.אני מקווה שנדע גם במשחק הזה להגיב לכל מצב, להגיע שקטים ולהנות מהמשחק".

אליניב ברדה הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
השחקן הכי מנוסה. אליניב ברדה/יוסי ציפקיס

אליניב ברדה הקפטן התכונן ליריבה: "במשחק כזה הכי קל להכין את השחקנים ולא צריך לדבר הרבה. גם עכשיו אני בטוח ששחקנים יעשו את העבודה כמו שצריך. השאיפה של המועדון הזה הוא לחזור כל שנה ולהיות במעמדים האלו וזה דבר חיובי. מכבי היא קבוצה מצוינת, אבל אנחנו נבוא ונעשה את הדברים שעשינו מתחילת השנה".

ברדה הוסיף: "המשחק הזה הוא על הרבה מאוד יוקרה, אבל יש עוד מפגש מולה והצהרות יהי מיותרות".

קובי דגא'ני, שחקן רכש נוסף שהגיע בקיץ, אמר: "תמיד כיף לחזור לשחק. עברתי תקופה לא פשוטה וגם הייתי פצוע ואיבדתי את המקום בהרכב, אבל מה שחשוב שהקבוצה תנצח. אני שמח שלקחתי את ההזדמנות שלי בהרכב. לגבי המשחק מצפה לנו מאבק לא פשוט, אבל אנחנו נבוא עם הניסיון שלנו ואני מאמין שנעשה תוצאה טובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully