וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יינסי גייטס: "המטרה שלנו היא להגיע לסדרת הגמר"

7.2.2014 / 8:42

באילת אופטימיים למרות ההפסד בגמר הגביע. כעס על רודריק שבילה בשלישי עד מאוחר: "זעזוע לא יעשה טוב". כדיר מתוסכל

עריכה: טל רזניק

אכזבה גדולה בהפועל אילת אחרי ההפסד אמש (חמישי) 80:73 למכבי תל אביב בגמר גביע המדינה. הקבוצה של עודד קטש קרסה בסוף הרבע הראשון ועד אמצע הרבע השני ואפשרה לצהובים לרוץ 20:2 על חשבונם, ומשם לא השכילו השחקנים מהדרום לחזור למשחק. בקבוצה דיברו רבות לאחר המשחק על נושא ריבאונד ההתקפה שהכריע את המשחק, כשהצהובים קטפו 17 כדורים מתחת לסל של אילת.

"זה לא נגמר ברבע הראשון, כי הצלחנו לרוץ בהמשך, הם פשוט שיחקו משחק טוב מאוד", אמר יינסי גייטס, שהיה המצטיין של הקבוצה הדרומית בסיום המשחק. "כשמסתכלים על הסטטיסטיקה רואים את ריבאונד ההתקפה, שהיה 6:17 לטובתם, ואי אפשר לנצח קבוצה כזאת באולם שלהם ככה. היינו צריכים לעשות עבודה יותר טובה בריבאונד ההגנה. כשאתה עושה קאמבק בסיום משחק לפעמים זה קשה לעשות את המהפך, כי עבדת קשה כדי לחזור. מכבי היא קבוצה טובה מאוד, ורואים אותם בכל שבוע ביורוליג משחקים נהדר. הם הצליחו לשמור על קור רוח ולגמור את המשחק".

מאמן הפועל אילת עודד קטש עם יינסי גייטס. ברני ארדוב
גם הוא מאוכזב. גייטס עם קטש/ברני ארדוב

בקבוצה כועסים על טרנס רודריק, שיצא לבלות לאחר הניצחון בחצי גמר גביע המדינה וחזר לפנות בוקר. באילת אפשרו לשחקנים לצאת לבלות לאחר המשחק מול הפועל תל אביב, אך טוענים כי רודריק הגזים בשעת היציאה, בניגוד לחבריו. במועדון ישקלו את צעדיהם על השחקן, שכפי שפורסם בוואלה! ספורט, עבר העונה מספר עבירות משמעת. באימון הערב לאחר אותה היציאה לא השתתף השחקן לאחר שסבל מחום גבוה.

"מה שטרנס עשה זה לא כל כך חמור", אמר אחד משחקני אילת אמש, "אחרי הניצחון על הפועל היה אישור לצאת, והוא חזר קצת יותר מאוחר. אז נכון שמתחילת העונה היו איתו בעיות, אבל אסור לשכוח שהוא אחד השחקנים הטובים בקבוצה, ויהיה לא נכון לפרק את החבילה בגלל אירוע שכזה. אנחנו בשלבים מכריעים של העונה בליגה, ולא בטוח שזעזוע יעשה טוב".

גם אלישי כדיר, שרשם את משחקו החלש ביותר מאז שהגיע לאילת עם 2 נקודות בלבד, הביע אכזבה ותסכול בסיום המשחק בחדר ההלבשה. כדיר אמר לחבריו שלא קיבל את הכדורים באזורים הנוחים לו, והיה נראה עצבני מאוד גם במהלך טקס חלוקת הגביעים.

למרות ההפסד, באילת נשארים אופטימיים לקראת המשך העונה, "הוכחנו במהלך השבוע האחרון שאם אנחנו מרוכזים בהגנה ובאים לשחק אנחנו יכולים לעשות כמעט כל דבר", אמר גייטס, "אנחנו בהחלט צריכים להגיע לחצי הגמר, אבל המטרה שלנו צריכה להיות לחזור לסדרת הגמר. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהמשיך להאמין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל אילת טרנס רודריק מול שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן. ברני ארדוב
בילה עד מאוחר. רודריק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully