וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קטש חשש שההחתמה של נעימי היא לא הדבר הנכון לאילת"

11.12.2013 / 19:09

מקורביו של המאמן טענו כי שמע על ההחתמה של הגארד רק לאחר שנעשתה. היו"ר אמסלם: "שטויות, נעימי התקבל בברכה"

האם עודד קטש התנגד להגעתו של יובל נעימי להפועל אילת? לוואלה! ספורט נודע כי המאמן היה בקשר עם השחקן לאחר ההפסד להפועל חולון, אך בשיחות עם הנהלת הקבוצה אמר כי הוא לא חושב שהגעה של נעימי תהיה הדבר הנכון לקבוצה.

"עודד שמע על ההחתמה רק אחרי שמוטי אמסלם ודורון הרציקוביץ' סגרו את כל התנאים של השחקן", אמר מקורב למאמן הערב לוואלה! ספורט, "הוא כעס מאוד שלא מחשיבים את הדעה שלו, אבל באילת החליטו להחתים את הרכז בכל מקרה. עודד יודע שכרגע יצטרכו לעשות שינויים בקבוצה, וזה לא מה שהוא רצה. באלישי כדיר הוא היה מאוד מעוניין, אבל בנעימי פחות. הוא מחזיק מיובל בתור שחקן, אבל הוא חושש שההגעה שלו היא לא הדבר הכי נכון לקבוצה".




יובל נעימי חתם בהפועל אילת

יובל נעימי שחקן מכבי תל אביב מול קוצ'ה ויטוריה. ברני ארדוב
ההחתמה תגרום לשחרורו של ניב ברקוביץ'? יובל נעימי/ברני ארדוב

גם שחקנים בהפועל אילת הופתעו מאוד הבוקר מההחתמה של נעימי שבעקבותיה ישוחרר אחד השחקנים הישראלים, ככל הנראה ניב ברקוביץ'. "להחתים שחקן כל כך משמעותי, שבוע אחרי אלישי כדיר, בלי לעדכן אותנו, בלשון המעטה זו הבעת אי אמון במי שפתח את העונה", אמר אחד השחקנים. אם אילת תבחר שלא לשחרר שחקן, מלבד אנטון קזרנובסקי שאמור לעבור לגלבוע/גליל, היא תיאלץ בכל משחק לא לרשום ישראלי בכיר אחד מבין נעימי, אפיק ניסים, ברקוביץ', פלין קליימן, ניצן חנוכי, אלישי כדיר או אחד מהזרים.

בינתיים גם בגזרת הזרים לא שקט. טרנס רודריק, שהגיע לקבוצה עם תווית של שחקן בעייתי, עבר לאחרונה עבירת משמעת שהצטרפה לרצון הקבוצה לבצע שינוי בעמדות הזרים. רודריק רשם עד כה 14.7 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-4.2 אסיסטים בממוצע למשחק, אך בקבוצה שוקלים בכובד ראש לשחררו כשמי שעשוי להגיע במקומו הוא הגארד טריי ג'ונסון, שהוצע בתקופה האחרונה למספר קבוצות בליגת העל.

שחקן ניו אורלינס הורנטס טריי ג'ונסון. AP
הוצע לאחרונה למספר קבוצות בליגה. טריי ג'ונסון/AP

ג'ונסון (29, 1.96) הוא בוגר מכללת ג'קסון סטייט הקטנה, שהיה סגן מלך הסלים בכל ליגת המכללות ב-2007. את עונת הבכורה שלו כמקצוען העביר בין המופארם ורסאץ' הסרבית לבייקרספילד מליגת הפיתוח בה המשיך גם בעונת 2008/9, במהלכה הוקפץ לשלושה משחקים בקליבלנד. את העונה שלאחר מכן פתח בגראבלין הצרפתית, אכזב וחזר לבייקרספילד, ועבר בסיום העונה לביילה האיטלקית. בעונת 2010/11 קיבל הזדמנות נוספת ב-NBA, הפעם בלוס אנג'לס לייקרס, נשלח שוב לליגת הפיתוח, וקיבל בפברואר 2011 חוזה בן עשרה ימים בטורונטו שם שיחק שבעה משחקים.

ג'ונסון המשיך בנדנדה בין ה-NBA לליגת הפיתוח גם בעונת 2011/12 כשחתם בניו אורלינס, שיחק 11 משחקים וקלע שתי נקודות בממוצע למשחק לפני שנחתך בינואר וסיים את העונה שוב בבייקרספילד. בעונה שעברה השלים לראשונה עונה באירופה כששיחק בביילה וקלע 16.4 נקודות בממוצע, הוסיף 3.4 ריבאונדים לצד 2.8 אסיסטים. השחקן מחזיק באזרחות קטארית, ושיחק בגביע אסיה ביפן בשנת 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully