וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו הורחק משלושה משחקים

הפורטוגלי שחוגג היום 29, הושעה מהמפגשים עם ויאריאל, חטאפה ואלצ'ה. במדריד תוקפים את השופט שהרחיק אותו

השופט מיגל אייסה גאמס לצד שחקני ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, פפה. AP
האמינות התערערה. אייסה גאמס/AP

ריאל מדריד אמנם תארח הערב את אתלטיקו מדריד למשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר הגביע הספרדי (רביעי, 21:00, ספורט1 וספורט1 HD), ממנו ייעדר גארת' בייל הפצוע, אבל בבירה עדיין עסוקים בהדי הכרטיס האדום שספג כריסטיאנו רונאלדו ביום ראשון. במוקד עומד השופט מיגל אייסה גאמס, שהרחיק את הפורטוגלי במשחק נגד אתלטיק בילבאו.

היום התברר שרונאלדו הורחק משלושה משחקי ליגה בעקבות אותו כרטיס אדום. המשמעות היא שהוא יחמיץ את המשחקים נגד ויאריאל, חטאפה ואלצ'ה. לעומת זאת, הפורטוגלי שחוגג היום את יום הולדתו ה-29, רשאי לשחק בגביע נגד אתלטיקו.

כזכור, כרבע שעה לסיום המשחק באצטדיון סן מאמס, רונאלדו שלח את ידו לפניו של בלם אתלטיק קרלוס גורפגי, שצלל אל הדשא בכוונה ברורה לסחוט כרטיס אדום. שניות לאחר מכן הגיע למקום אנדר איטורספה, שהצמיד את מצחו לזה של הפורטוגלי ובטלוויזיה היה נראה שהם מנסים לנגוח אחד בשני.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. David Ramos, GettyImages
אז על איזו אחת מהתקריות הגיע הכרטיס האדום? רונאלדו ואיטורספה/GettyImages, David Ramos

אז על על מה התלונות? במדריד טוענים שאייסה גאמס שינה את הדו"ח שלו, דבר שהוביל למתקפה קשה עליו מצד כלי התקשורת שמזוהים עם ריאל. השופט כתב בדו"ח המשחק ש"בדקה ה-75, השחקן כריסטיאנו רונאלדו (מספר 7) הורחק מהסיבה הבאה: מכה עם היד בפרצוף של שחקן יריב". יחד עם זאת, כשאיגוד השופטים ביקש ממנו לספק הבהרות, הוא שינה את הגרסה ואמר שרונאלדו הורחק בעקבות העימות עם איטורספה - דבר שהוא ככל הנראה ראה בטלוויזיה אחרי המשחק.

הזגזוג של של אייסה גאמס גרם לערעור האמינות שלו וכאמור להתקפה מאסיבית עליו, אבל זה לא היה הסוף. אחרי שראה את האדום, רונאלדו ירד מהמגרש וסטר לעצמו בצורה קלה מספר פעמים על הלחי. הדבר הזה פורש על ידי צוות השיפוט כביקורת או התגרות, ואייסה גאמס כתב בדו"ח ש"בזמן שהוא ירד מהמגרש, רונאלדו הסתכל על השופט הרביעי וסטר לעצמו כמה פעמים".

אלא שצילום מיוחד על תחנת טלוויזיה מקומית גילה אמש שהשופט הרביעי בכלל היה עם גבו לפורטוגלי בזמן הג'סטה שלו, דבר שמוכיח מעבר לכל ספק שהוא לא פנה אליו. ב"מארקה" כל כך כעסו, עד שבכותרת הראשית של האתר אמש כתבו "אייסה גאמס שוב משקר". התקפה לא שגרתית על שופט כדורגל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
השופט שולף כרטיס אדום לשחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו (מימין). GettyImages
הפורטוגלי עשוי לספוג הרחקה משלושה משחקים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully