וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "השופט הגזים בהרחקה של רונאלדו"

זעם בריאל עקב האדום שנשלף. CR7 יוכל לשחק בדרבי בגביע, וייה הפצוע ייעדר. התרגשות באתלטיקו: "ארגונייס שמח למעלה"

השופט שולף כרטיס אדום לשחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו (מימין). GettyImages
כרטיס אדום שיצר סערה גדולה. כריסטיאנו רונאלדו מורחק/GettyImages

איזה מחזור ענק היה המחזור ה-22 בליגה הספרדית. ברצלונה הפסידה בביתה 3:2 לוולנסיה, ריאל מדריד חילצה 1:1 בסן מאמס מול אתלטיק בילבאו ואיבדה את כריסטיאנו רונאלדו באדום שנוי במחלוקת, ורק אתלטיקו מדריד המשיכה בשלה עם 0:4 מרשים בבית על ריאל סוסיאדד. הניצחון הנהדר הציב את הקולצ'ונרוס לבדם בפסגת לה ליגה, לראשונה זה 18 שנים, מאז מחזור הסיום של עונת הדאבל ב-1995/6. וביום רביעי כבר יש דרבי חם בגביע.

כך נראית צמרת הטבלה כרגע:

1. אתלטיקו מדריד 57 נקודות
2. ברצלונה 54
3. ריאל מדריד 54

אתלטיקו במקום הראשון, רונאלדו הורחק בתיקו של ריאל

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. David Ramos, GettyImages
יוכל לשחק בחצי הגמר מול אתלטיקו. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages, David Ramos

את הכותרות בספרד תפס, איך לא, האדום שספג רונאלדו. השופט אייסה גומס הרחיק את הכוכב הפורטוגלי בטענה לסטירה קלה שנתן לקפטן בילבאו קרלוס גורפגי, וריאל מתכוונת לערער על ההחלטה. לדעת מרבית כלי התקשורת, האדום היה שגוי. רונאלדו, לו הייתה זו הרחקה שמינית בקריירה וראשונה בליגה הספרדית מאז ינואר 2010 (אחרי שכבש צמד לרשת מלאגה), יספוג עונש למשחק אחד ויחמיץ רק את המחזור הבא מול ויאריאל. הוא יוכל לשחק ביום רביעי, במשחק הראשון בו תארח ריאל את אתלטיקו בחצי הגמר.

קרלו אנצ'לוטי, ששבר את השיא של קודמו ז'וזה מוריניו עם המשחק ה-21 ברציפות ללא הפסד בכל המפעלים, התייחס למקרה של רונאלדו ואמר: "ההרחקה הייתה מוגזמת. קשה לשפוט, אבל על פי התמונות השופט קצת הפריז בהחלטתו. שיחקנו טוב, היה משחק בקצב גבוה ובסך הכול אני מרוצה. היה קשה לנצח ב-10 שחקנים, היינו כבר עייפים".

גם מרסלו תמך בגישה של מאמנו: "קשה לאבד שחקן בגלל החלטה לא הוגנת של שופט. נלחמו מול קבוצה טובה מאוד, סבלנו מחוסר מזל לקראת הסיום, וחבל. פספסנו הזדמנות אחרי ההפסד של ברצלונה, אבל לפחות השגנו נקודה".

שופט הכדורגל לשעבר אנדוחאר אוליבר התייחס לסוגיית ההרחקה של CR7 מעל דפי "מארקה" והיה נחרץ: "השופט צדק כשהרחיק את רונאלדו ושלף כרטיס צהוב לגורפגי מבליבאו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דויד וייה שחקן אתלטיקו מדריד מקדיש את השער לזכר המאמן לואיס ארגונייס. GettyImages
נפצע בזמן חגיגת השער? דויד וייה/GettyImages

בצד השני של מדריד, חגיגות גדולות. האוהדים והשחקנים הקדישו את הניצחון והעלייה למקום הראשון, ללואיס ארגונייס המנוח, שהיה איש אתלטיקו מבטן ומלידה. "שם למעלה, לואיס שמח ולובש אדום-לבן", אמר המאמן דייגו סימאונה במסיבת העיתונאים לאחר ה-0:4 על ריאל סוסיאדד. "היום התרגשתי מהאוהדים, מהמשחק, מהדממה בשמונה הדקות הראשונות. הראינו כבוד גדול לאיש".

סימאונה פרגן גם לרכש הטרי דייגו: "ידענו מה הוא ייתן לנו - אישיות, יכולת התקפה, אגרסיביות ומסירות נהדרות. הוא עזר לנו להשיג ניצחון על יריבה מאוד חזקה. המטרה שלנו היא תמיד המשחק הבא. עכשיו זה הדרבי בחצי גמר הגביע".

וכשבאתלטיקו מדברים על התאוששות, הכוונה היא קודם כל לדויד וייה, שהוחלף בגלל פציעה כמה דקות לאחר שכבש את השער הראשון. וייה יחמיץ את חצי הגמר הראשון בגביע המלך וההערכה היא שהוא ייעדר כעשרה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully