וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: את' מדריד - סוסיאדד 0:4, בילבאו - ריאל 1:1

הקולצ'ונרוס נישלו את ברצלונה מהמקום הראשון אחרי 59 מחזורים רצופים, דייגו כבש בבכורה המחודשת. ריאל נותרה שלישית, רונאלדו בישל לחסה אבל הורחק לראשונה מאז 2010

דייגו שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
שער במשחק הבכורה ומקום ראשון. דייגו חוגג/רויטרס

אחרי הסנסציה הענקית אתמול (שבת) וההפסד הביתי של ברצלונה לוולנסיה, המחזור ה-22 בספרד נמשך עם משחקיהן של שתי הקבוצות הגדולות ממדריד וסיפק מהפך בפסגה. אתלטיקו מדריד הביסה בביתה 0:4 את ריאל סוסיאדד, עלתה למקום הראשון אחרי 18 שנים ונישלה את בארסה אחרי 59 מחזורים רצופים בהם הקטלאנים הוליכו את הטבלה. ריאל מדריד פספה הזדמנות לחלוף על פני בארסה במקום השני כשסיימה ב-1:1 בחוץ עם אתלטיק בילבאו החזקה. רונאלדו בישל לחסה, אבל הורחק לראשונה בליגה מאז 2010. במשחקים נוספים שהסתיימו: אלצ'ה ניצחה 0:1 את אלמריה בקרב תחתית, ריאל בטיס האחרונה ניצחה 0:2 את אספניול.

שחקני אתלטיקו מדריד בדקת דומיה לזכר מאמן העבר לואיס ארגונייס. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
דקת דומייה לזכרו של ארגונייס. שחקני אתלטיקו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

אתלטיקו מדריד - ריאל סוסיאדד 0:4

גבירותי ורבותיי, מהפך: אחרי 59 מחזורים רצופים שבהם ברצלונה מוליכה את הליגה הספרדית הצליחה אתלטיקו הנפלאה לנשל אותה מהפסגה עם ניצחון מוחץ מול יריבה חזקה. שני האסים של הקבוצה בהתקפה חברו לשער הניצחון בדקה ה-38 אחרי שדייגו קוסטה בישל לדויד וייה שכבש והקדיש את השער ללואיס ארגונייס אך נפצע אחרי שתי דקות והוחלף. דייגו קוסטה שבר בצורת בליגה עם שער ליגה 20 בדקה ה-72, מירנדה הוסיף את השלישי כעבור שתי דקות בנגיחה והקינוח היה שייך לדייגו, שחקן הרכש הברזילאי שנכנס כמחליף בדקה ה-58 ושלוש דקות לסיום כבש במשחק הבכורה שלו. הקולצ'ונרוס פתחו פער של שלוש נקודות על פני ברצלונה בפסגה ולראשונה אחרי 18 שנים הם מובילים את הלה ליגה.

מהלך המשחק:

*לפני המשחק הזה נערך טקס מרגש לזכרו של לואיס ארגונייס, כוכב הקבוצה ומאמן נבחרת ספרד לשעבר שהלך אתמול לעולמו בגיל 75.

אתלטיקו הנחושה פתחה את המשחק בהתלהבות רבה ובדקה ה-14 הייתה בטוחה שהיא עולה ליתרון אחרי שער של דויד וייה. החלוץ הספרדי נשלח לכדור עומק, חלף על פני בראבו וכבש אבל השופט קבע שהוא היה בעמדת נבדל שאכן היה.

בדקה ה-37 הגיע הרגע לו אוהדי אתלטיקו חיכו. דייגו קוסטה קיבל כדור עומק מצד שמאל, שלח כדור רוחב לדויד וייה שמקרוב בעט לרשת והקדיש את השער לארגונס עם הצבעה לשמיים. מיד אחרי השער שלו הרגיש וייה מתיחה בשריר והוחלף על ידי ראול גרסיה.

בדקה ה-58 ערך שחקן הרכש דייגו את טבילת האש שלו כשנכנס כמחליף במקומו של חוסה סוסה, גם הוא שחקן שהצטרף לקבוצה במהלך ינואר. אחרי דקה בלבד הצליח דייגו לאיים בבעיטה מ-20 מטרים אבל הגנת סוסיאדד בלמה אותו.

בדקה ה-72 שבר דייגו קוסטה מלך שערי הקבוצה את הבצורת שלו בליגה עם השער השני. הברזילאי קיבל כדור עומק ושבר את מלכודת הנבדל ומקרוב בעט פנימה. שתי דקות בלבד חלפו והחגיגה נמשכה עם השלישי. כדור קרן של קוקה מצא את ראשו של מירנדה הבלם שנגח לפינה הרחוקה. 0:3 מוחץ לאתלטיקו מדריד.

בדקה ה-87 נכנס גם דייגו לחגיגה עם שער נהדר כבר במשחק הבכורה שלו. הברזילאי קיבל כדור מצד שמאל, הטעה את בלמי סוסיאדד ומתוך הרחבה בעט לרשת הגבוהה. 0:4 מוחץ לאתלטיקו.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
חסה שחקן ריאל מדריד חוגג שער. Alvaro Barrientos, AP
קיבל הזדמנות בהרכב והצדיק אותה עם שער יקר. חסה/AP, Alvaro Barrientos

אתלטיק בילבאו - ריאל מדריד 1:1

אחרי 10 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ריאל מדריד הגיעה לסן מאמס החדש בידיעה שניצחון נוסף שלה יעלה אותה למקום השני על חשבון ברצלונה יריבתה השנואה. אולם מולה עמדה קבוצה חזקה מאוד שכבר ניצחה בביתה העונה את ברצלונה ולא נוצחה בליגה במבצרה ומנעה מהבלאנקוס את התענוג. ריאל הצליחה להוליך משער של חסה בדקה ה-65 אבל איבאי גומס השווה כעבור שמונה דקות והדרמה הגדולה באמת הגיעה שתי דקות לאחר מכן כשכריסטיאנו רונאלדו ראה כרטיס אדום די מפוקפק אחרי שספק נתן מכה על ראשו של גורפגי. זו הייתה הפעם השנייה בלבד שרונאלדו מורחק בליגה והשלישית בכל המסגרות והבלאנקוס יצטרכו להסתדר ללא הכוכב שלהם במשחק הליגה הבא מול קבוצת הצמרת של ויאריאל.

מהלך המשחק:

בדקה ה-18 הגיעו המארחים להזדמנות נפלאה לעלות ליתרון מוקדם. אריץ אדוריץ קיבל כדור עומק, חלף על פני מרסלו ומצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול דייגו לופס אבל בעט החוצה. מזל גדול לריאל. דקה בלבד חלפה ואיקר מוניאין קיבל הזדמנות לתקן כשקיבל כדור בתוך הרחבה אך פספס אותו ברגע האחרון.

ריאל עלתה נחושה יותר למחצית השנייה ודקתיים בלבד אחרי ההפסקה לוקה מודריץ ניסה את מזלו בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל איראייסוס שוער בילבאו הדף לקרן. הלחץ של ריאל נמשך ובדקה ה-53 קארים בנזמה הצליח לקבל כדור מבעד להגנה ולחדור לרחבה ובעט מזווית לא פשוטה אבל שוער בילבאו הדף.

בדקה ה-65 הלחץ של ריאל מדריד השתלם. כריסטיאנו רונאלדו קיבל כדור עומק והמשיך בכדור רוחב לחסה הצעיר שבנגיעה קלה בעט לפינה הרחוקה. 0:1 לריאל מדריד.

איבאי גומס שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
שער שוויון דרמטי. איבאי גומס בטירוף/רויטרס

הגול של ריאל מדריד לא החזיק מעמד הרבה זמן ובדקה ה-73 הגיע השוויון של איבאי גומס. הקשר המצוין השתלט על הרחקה לא טובה של סרחיו ראמוס ובעט מהאוויר לרשת. 1:1 בסאן מאמס.

דקתיים לאחר מכן הדרמה נמשכה כשכריסטיאנו רונאלדו ראה כרטיס אדום מעורר מחלוקת אחרי ששלח מכה קטנה לראשו של גורפגי. השופט החמיר עם הפורטוגלי והרחיק אותו. האדום היחיד שקיבל רונאלדו עד עתה בליגה הספרדית היה אי שם בינואר 2010 מול מלאגה.

ההרחקה הזו גרמה למהומה גדולה במגרש. איטורספה זעם על רונאלדו שכמעט נכנס איתו לעימות פיזי אבל תקרית חמורה יותר נמנעה בהתערבות השופט ושחקני ריאל שהרגיעו את הפורטוגלי.

השופט שולף כרטיס אדום לשחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו (מימין). GettyImages
בישל לחסה אבל הורחק לראשונה בליגה מאז 2009. רונאלדו/GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. David Ramos, GettyImages
האדום והתגובה. רונאלדו זועם/GettyImages, David Ramos
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. David Ramos, GettyImages
זה כמעט הגיע לעימות פיסי. רונאלדו בדיבור צפוף עם איטורספה/GettyImages, David Ramos

משחקים נוספים

אלצ'ה - אלמריה 0:1
לאלצ'ה: כריסטיאן הררה (59)

ריאל בטיס - אספניול 0:2
לבטיס: רובן קסטרו (71 ו-89)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully