וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה הדהימה את ברצלונה עם 2:3 בקאמפ נואו

הקטלאנים רושמים הפסד בית ראשון מזה קרוב לשנתיים, וצפויים לאבד את הפסגה ביום ראשון. מסי חזר לכבוש, אך עם הגנה חלשה במיוחד, זה לא הספיק. פאקו אלקסר כבש את שער הניצחון בדקה ה-59

שחקן ברצלונה אלכסיס סאנצ'ס. AP
פתח נפלא. אלכסיס/AP

המחזור ה-22 בספרד נפתח הערב (שבת) עם סנסציה, כשוולנסיה, בעונה חלשה במיוחד, הדהימה את ברצלונה עם 2:3 ענק בקאמפ נואו. הקטלאנים צפויים לאבד את המקום הראשון לראשונה מזה 59 שבועות מחר, אז ייכנסו למעגל המשחקים שתי נציגות העיר מדריד. במשחקים נוספים לבנטה וראיו וייקאנו נפרדו בתיקו מאופס, כך גם הסתיים המשחק בין חטאפה לויאדוליד. מלאגה השיגה 2:3 דרמטי בבית מול סביליה בדרבי האנדלוסי.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי מול שחקן ולנסיה דניאל פארחו. GettyImages
שער ראשון מאז הפציעה, אבל ברצלונה בצורת. מסי מול פארחו/GettyImages

ברצלונה - ולנסיה 3:2

לפני כשבועיים, כשברצלונה רשמה תיקו שני ברציפות בליגה, דובר על משבר בקרב האלופה. בשבוע שעבר הגיע 0:3 קליל על מלאגה שהשתיק את המבקרים, אולם הערב התברר פעם נוספת כי משהו חורק במכונה של טאטה מרטינו, וכעת המקום הראשון נמצא בסכנה גדולה. אתלטיקו מדריד תוכל לעלות מחר לפסגה אם תנצח או תסיים בתיקו מול ריאל סוסיאדד, בעוד ריאל מדריד תוכל לעשות זאת אם הקולצ'ונרוס ישמטו גם הם נקודות, והבלאנקוס ינצחו את אתלטיק בילבאו. במקרה כזה, ברצלונה תרד מהמקום הראשון אחרי 59 שבועות ברציפות.

הפתיחה היתה כל כולה ברצלונה: אחרי כדור קרן שלא הלך לשום מקום העביר ליאונל מסי כדור רוחב חזק משמאל לימין, אותו המשיך אלכסיס סאנצ'ס עם הקפצה שהטעתה את דייגו אלבס, ונכנסה. הקטלאנים המשיכו ללחוץ ולהגיע להזדמנויות, אלא שבדקה ה-44 הגיע דווקא השוויון של העטלפים: מתפרצת קטלנים תפסה את ההגנה של בארסה לא מוכנה, דניאל פארחו מסר לסופיאן פגולי, נכנס לרחבה כדי לקבל את הכדור מיד בחזרה, ולבעוט בנגיעה אחת פנימה.

המהפך המדהים הושלם בדקה ה-48, כשפבלו פיאטי ניצל מיקום לא טוב של דני אלבס ויציאה רעה של ויקטור ואלדס כדי לנגוח מעל השוער, ולקבוע 1:2 גדול לעטלפים. הקצב המהיר נמשך, וחמש דקות לאחר מכן כדור של פדרו בתוך הרחבה פגע בידו של ריקרדו קוסטה, ומסי ניצל את הפנדל המפוקפק כדי לכבוש בפעם הראשונה מאז ספטמבר 2013 ולהשוות ל-2:2. ולנסיה לא הרימה ידיים, ובדקה ה-59 שוב הדהימה את הקאמפ נואו: שוב פגולי בישל, והפעם כדור הרוחב שלו מצא את פאקו אלקסר, שבעט בנגיעה אחת והשיב את היתרון לאורחת. הקטלאנים נכנסו ללחץ, ובדקה ה-78 נותרו בעשרה שחקנים כשג'ורדי אלבה חסם את פגולי והורחק בכרטיס צהוב שני. ברצלונה רושמת הפסד ליגה ראשון בבית מאז ה-21 באפריל 2012, אז נכנעה בקאמפ נואו לריאל מדריד. מאז, מאזן הבית של האלופה עמד על 30 נצחונות ותוצאת תיקו אחת. עד היום. והקבוצה המאושרת של הערב הזה? היא משיגה ניצחון ראשון אחרי שתי נקודות בלבד בשלושת מחזוריה האחרונים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בראקן, ולנסיה, מול צ'אבי, ברצלונה. GettyImages
המקום הראשון צפוי ללכת לאיבוד. צ'אבי מול בראקן/GettyImages

משחקים נוספים

לבנטה - ראיו וייקאנו 0:0

חטאפה - ויאדוליד 0:0

מלאגה - סביליה 2:3
למלאגה: דודה (31 בפנדל, 83), סמואל סאנצ'ס (77). לסביליה: קרלוס באקה (49), פדריקו פאציו (66).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully