וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אתלטיקו שומרת מצוין, זו יריבה קשה"

מאמן ריאל מדריד מתכונן לדרבי הגדול בחצי גמר הגביע (21:00, ספ' 1). בייל כשיר, וייה ייעדר. ברצלונה - סוסיאדד (23:00)

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ישחק למרות האדום שספג מול בילבאו. רונאלדו/GettyImages

חצי גמר גביע המלך הספרדי ייצא מחר (רביעי) לדרך עם שני משחקים מרתקים בין ארבע קבוצות צמרת. במשחק המרכזי תארח ריאל את אתלטיקו מדריד לדרבי הגדול והלוהט של העיר ולאחר מכן תארח ברצלונה האלופה את ריאל סוסיאדד. משחקי הגומלין ייערכו ב-11/12 לחודש.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. AP
חוזר בדיוק בזמן. גארת' בייל/AP

ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד (21:00, ספורט 1)

אחרי שהעפילה לראשות הטבלה ביום ראשון אחרי שנים רבות של דשדוש, לאתלטיקו מדריד יש הזדמנות לעשות היסטוריה ולהשיג ניצחון שלישי ברציפות על היריבה המרה. המשחק הזה מהווה שחזור לגמר אשתקד, אז ניצחה אתלטיקו בסטניאגו ברנביאו והיא ניצחה במבצר של הבלאנקוס גם במפגש הליגה שנערך בסוף ספטמבר 0:1 משער של דייגו קוסטה. אחרי שהביסו את סוסיאדד במשחק הליגה האחרון שלהם, הקולצ'ונרוס בלתי מנוצחים ב-23 המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות.

בצד המקצועי, דייגו סימאונה יקבל בחזרה את ארדה טוראן הקשר הטורקי שהחמיץ את המפגש מול סוסיאדד בשל פציעה, אולם דויד וייה שנפצע באותו משחק ייעדר. בצד השני, קרלו אנצ'לוטי יהנה מסגל כמעט מלא כשגארת' בייל צפוי להיכלל בסגל אחרי שהחלים מהפציעה שלו וכריסטיאנו רונאלדו, שהורחק במשחק הליגה האחרון בתיקו מול בילבאו, צפוי לשחק כשההשעייה שלו תהיה בתוקף רק למשחק הליגה הקרוב מול ויאריאל.

אנצ'לוטי התייחס לקרב הקשה שמצפה לקבוצתו ואמר: "אלו משחקי נוקאאוט וזה לא יהיה קל משום שאתלטיקו קבוצה ששומרת מצוין". על גארת' בייל: "הוא החלים מהפציעה ונראה טוב באימונים. הוא מתאים את עצמו לסגנון של הכדורגל הספרדי ומתאקלם פה מצוין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ליאונל מסי שחקן ברצלונה. GettyImages
בגביע הולך לו דווקא מצוין. ליאונל מסי/GettyImages

ברצלונה - ריאל סוסיאדד (23:00, ספורט 1)

אחרי ההפסד המפתיע שנחלו במחזור החולף לוולנסיה ואיבוד הפסגה אחרי 59 מחזורים רצופים, הקטלאנים ינסו להימנע מהפתעה נוספת מול הבאסקים החזקים שמגיעים למשחק אחרי תבוסה בליגה לאתלטיקו מדריד אך נהנים מעונה טובה וממוקמים בצמרת. בפעם הקודמת שסוסיאדד ביקרה בקאמפ נואו בליגה זה הסתיים עם 1:4 חד צדדי לאלופות והפעם האחרונה שהיא ניצחה את בארסה במבצרה היה אי שם בעונת 1990/91. לרשותו של טאטה מרטינו יעמוד סגל מלא להוציא את ניימאר, הקשר הברזילאי שעדיין מחלים מהפציעה שלו. בצד השני ג'אגובה אראסאטה עשוי לפתוח עם אימאנול אגירצ'ה והאריס ספרוביץ' שנכנסו כמחליפים במשחק הליגה האחרון מול אתלטיקו מדריד.

כזכור, סוסיאדד הגיעה למעמד הזה אחרי שמשחק הגומלין שלה מול ראסינג סנטאנדר פוצץ בתחילתו בשל העובדה ששחקני המארחת שבתו על המגרש בשל המצב הכלכלי. במפגש שנערך במגרשה ניצחה סוסיאדד 0:3. ברצלונה הגיעה למעמד הזה אחרי שני ניצחונות קלים על לבנטה - 1:4 בחוץ ו-1:5 בביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully