וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מתן נאור ייעדר כשלושה שבועות

4.2.2014 / 18:02

עוד בשורות רעות לאדומים אחרי ההדחה מהגביע: הקפטן סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית בברך. הרייטינג למשחק: 2.8 אחוז

עריכת וידאו: טל רזניק

קמפיין הגביע של הפועל תל אביב נגמר אתמול (שני) באכזבה גדולה, עם הפסד 82:73 להפועל אילת בחצי גמר גביע המדינה ביד אליהו. הקבוצה של ארז אדלשטיין פיגרה לאורך רוב שלבי המשחק, כשברבע השלישי הפער כבר עבר את רף 20 הנקודות. למרות ניסיון קאמבק בדקות האחרונות, נמנעה מהאדומים החזרה לגמר לראשונה זה 20 שנה. בנוסף להדחה, בקבוצה מודאגים מפציעתו של הקפטן מתן נאור, שספג מכה קשה בברך במהלך הרבע השני, לא שב לשחק. אחרי שעבר בדיקות, התברר כי נאור סובל מקרע חלקי ברצועה הצידית בברך. המשמעות: הוא ייעדר מהמגרשים כשלושה שבועות לפחות.

שחקן הפועל תל אביב מתן נאור. ברני ארדוב
שלושה שבועות לפחות בחוץ. נאור/ברני ארדוב

"דברים לא באו בקלות, איך שנכנסנו למשחק היו לנו כמה זריקות טובות שלא נכנסו. אני מאוכזב מאוד", אמר נאור בסיום המשחק לוואלה! ספורט והתייחס לאגרסיביות של הקבוצה ממול, "לא הופתעתי מאילת, זה היה די צפוי. אני לא חושב שהתקפלנו. הגענו לכמה מצבים שאם הכדורים היו נכנסים, הדינמיקה של המשחק הייתה משתנה והוא היה מתפתח אחרת. בזה נמדדים, לדפוק את הכדורים, ולא עשינו את זה, וזה מאכזב מאוד".

לפני שהתקבלו תוצאות הבדיקה, הוסיף הקפטן האדום לגבי פציעתו: "ניב ברקוביץ' נפל עליי בצורה לא טובה על הברך, לא יודע אם ראו את זה בטלוויזיה או לא. אין לי עיני רנטגן ואני לא רופא, אבל זה לא מרגיש טוב, ונעשה בדיקות ונראה מה הסיטואציה".

(עדכון ראשון: 9:50)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. ברני ארדוב
איפה הייתם? לימונד/ברני ארדוב

בהפועל היו גאים בניסיון הקאמבק שביצעו השחקנים ברבע האחרון, שהצליחו לצמצם את ההפרש עד 7 נקודות, 2 דקות לסיום. נאור: "אני שמח וגאה באיך שהקבוצה שיחקה בסוף בשביל כל כך הרבה אוהדים, זה המינימום שמגיע להם. לא התקפלנו, המשחק התפתח בצורה מסוימת, ולצערי קצת איבדנו את הקצב ודברים התפתחו לא טוב, אבל אני גאה בחבר'ה על איך שהם שיחקו בסוף, והם השאירו את הכל על הפרקט".

אגב, המשחק הניב רייטינג ממוצע של 2.8 אחוז. חצי הגמר השני בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון הניב רייטינג ממוצע של 5.9 אחוז.

שחקני הפועל תל אביב מודים לקהל. ברני ארדוב
יודעים מי נתנו עבודה, ומי לא. השחקנים מודים לאוהדים/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully