וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אני מקווה שזאת התחלה של מסורת"

3.2.2014 / 19:53

מאמן אילת מאושר מהניצחון והתייחס לנעימי: "אין מסרים סמויים ביני להנהלה". לימונד: "הייתי איום ונורא, הפציעה לא תירוץ"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל אילת עשתה היסטוריה הערב (שני), כשהעפילה לגמר גביע המדינה לראשונה בתולדותיה. הקבוצה של עודד קטש ניצחה 72:83 את הפועל תל אביב החבולה והפצועה, וממתינה כעת למנצחת בין מכבי תל אביב למכבי ראשון לציון בחצי הגמר השני ביד אליהו. הפועל תל אביב סבלה מפציעה של מתן נאור, שנפגע במהלך הרבע השני, ירד לקבלת טיפול ולא שב. הוא צפוי לעבור בדיקת MRI כדי לברר את חומרת הפציעה. בלעדיו, ועם יכולת דלה של רביב לימונד, שחזר מפציעה משל עצמו, האדומים לא יכלו לחבורה של קטש. יינסי גייטס הצטיין עם 20 נקודות.

אילת לראשונה בגמר הגביע עם 73:82 על הפועל תל אביב

מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
מאושר מהניצחון. קטש/ברני ארדוב

קטש: "מקווה שזאת התחלה של מסורת"

בצד המנצח, עודד קטש אמר: "היה משחק מאוד קשה. להתכונן למשחק מול הפועל תל אביב זה אחרת משאר משחקי הליגה, יש להפועל את הסגנון הייחודי שלה. מצד אחד אתה יודע בדיוק מה הם הולכים לעשות אבל מאוד קשה לעצור את זה. היה לנו חשוב בניגוד למשחק הראשון לבוא ולעצור את משחק הריצה שלהם, ולעצור דברים מסוימים במשחק העומד שלהם, ככה שאני מאוד שמח. אני מאוד שמח בשביל המועדון המדהים הזה ובשביל הקהל שהגיע. קרוב ל-1,000 איש הגיעו מאילת ואי אפשר להקל בזה ראש. מקווה שזה תחילתה של מסורת. אני מקווה שנהיה יותר יציבים. זה עדיין לא מבטיח לנו שום דבר. הראש ביום חמישי, ואחר כך נחזור לצרות של הליגה".

לגבי יובל נעימי, שלא שותף גם הערב, אמר קטש: "שמעתי שיש מסרים סמויים וכאלה. אין מסרים סמויים, אין מתח ביני להנהלה וביני ליובל. הנסיבות שמו אותו בסיטואציה לא קלה. יובל שחקן טוב. הבעיה שגם אפיק וניב שחקנים טובים. הייתי צריך לקבל החלטה, ולא בגלל שיובל לא מספיק טוב. ברגע שאני ארגיש לנכון להשתמש בו, אני אעשה את זה".

אלישי כדיר, מהמצטיינים של אילת הערב, סיכם: "הפועל תל אביב קבוצה מאוד טובה ואגרסיבית, עם מאמן ושחקנים טובים, מבחינתנו הדבר הכי חשוב היה להיות אגרסיביים. הקבוצה נשארה ביחד, ועצרנו מתפרצות ועשינו עצירות בהגנה וזה מה שעשה את ההבדל. כשאנחנו מגיעים מפוקסים וחדים אנחנו קבוצה חזקה. כשאנחנו לא חדים ולא מפוקסים אז קל לעצור אותנו, ואני שמח שהיום באנו בצד החיובי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
לא מתרץ בפציעות. אדלשטיין/ברני ארדוב

רביב לימונד: "הייתי איום ונורא, הפציעה לא תירוץ"

"התעוררנו מאוחר מדי", הסביר מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין, "המעמד היה גדול וצריך לדעת לבוא אליו ולשחק כמו שצריך. קרו הרבה דברים שגרמו לנו להופיע ככה. ניסינו לתפוס נישה ולשחק על הכבוד. איכשהו חזרנו למשחק, אבל זה היה אופטי. אילת הייתה יותר טובה, הם עשו מה שהם רצו ופגעו בכל החולשות שלנו. פציעות זה חלק מהמשחק ואנשים אחרים צריכים לעלות אל הבמה, לקבל את ההזדמנות ולעשות מה שצריך".

המאמן המפסיד הוסיף: "אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שאם הקהל ינצח את המשחק, טועה. הקהל שלנו מדהים והוא מתנהג יפה השנה, נבנה פה משהו לאורך הזמן, וגם בסיפור הזה אין קיצורי דרכים. רצינו להיות בגמר, הקהל רצה אבל לא הגיע לנו לנצח את המשחק הפועל אילת היו חד משמעית יותר טובים בכל הפרמטרים. אנחנו קבוצה קצרה, וכשיותר מדי חלקים בפאזל חסרים אז קורים דברים לא טובים, זה קורה לנו לא בפעם הראשונה. תראו מה קורה לנו בחודש האחרון. המון דברים מטרידים אותי".

רביב לימונד הוסיף: "מההתחלה לא היינו בצורה המשחק הרגילה שלנו, לא יודע למה. זה מאכזב מאוד, הייתה כמות כזו של האוהדים והצגנו כזה כדורסל. אני מתנצל בפני האוהדים שלנו מכל הלב. העניין לא מקצועי. לא שיחקנו טוב, שיחקתי נורא ואיום וזה שאני פצוע זה לא תירוץ. בכל אופן זה לא יצא טוב. הפציעה של מתן היא מאוד קריטית, נקווה שהיא לא תהיה קריטית בהמשך. אני בטוח שאם הוא היה נשאר דברים היו מתפתחים אחרת, אני מקווה שהוא יהיה בריא כמו שיותר מהר כי הוא עוגן מאוד חשוב אצלנו".

קרלון בראון, הקלע המוביל של האדומים עם 20 נקודות - לא מעט מהן כשכבר היה מאוחר מדי, אמר בסיום: "אילת היו הרבה יותר אגרסיביים, הם תקפו אותנו בהתקפה ובהגנה ולא עשינו עבודה טובה בלהגיב. לרביב לא היו רגליים, היה עדיין חלוד. התפקיד שלנו היה לעזור לו, כי הם הכריחו אותו לעשות מהלכים שהוא עדיין לא היה מוכן לעשות אותם".

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. ברני ארדוב
"שיחקתי איום ונורא". לימונד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully