וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטי: "הפתעה? אותנו התוצאה הזו לא מפתיעה"

בלם אשדוד מסרב להתייחס לניצחון על מכבי ת"א כסנסציה: "עדיין לא חולם על הגביע". חשש מהיעדרות ארוכה של סולארי

one

מ.ס. אשדוד חתומה על ההפתעה הגדולה של סיבוב ח' בגביע המדינה אחרי שהצליחה להדיח את מכבי תל אביב אתמול (רביעי) עם ניצחון דרמטי 1:2 בהארכה. צמד שערים של רועי בקל, שניהם בפנדלים, סייעו לקבוצה של ניר קלינגר להעפיל לשמינית הגמר, וכעת ימתינו ראשי הקבוצה להגרלה שתיערך ביום חמישי בערב. השחקנים רקדו במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה תוך מפגן שמחה מההישג המצוין.

בקל וחאתם עבד אלחמיד סוחבים פציעות ומתיחות וייבדקו ביממה הקרובה על מנת לאבחן את חומרת פציעותיהם ולוודא שהם יהיו כשירים למשחק בשבת נגד הפועל באר שבע. מה שבכל זאת מעיב על השמחה היא הפציעה של דויד סולארי שנפגע בשבת האחרונה מול סכנין, והיום הוא צפוי לעבור בדיקת MRI נוספת כשהחשש כרגע הוא שמדובר בקרע באחת מרצועות הברך, דבר שעלול לגרום להיעדרות ארוכה. גורם במועדון אמר כי אם אכן יתברר שמדובר בפציעה חמורה ומשך זמן החלמה ארוך, ישקלו באשדוד להקפיא את סולארי ולהביא זר אחר במקומו.

שחקן מ.ס אשדוד רועי בקל חוגג שער. קובי אליהו
"מכבי ניצחה אותנו בליגה לפני שבועיים וידענו שעלינו להיות חזקים כשנשחק איתם פעם נוספת בגביע אצלנו בבית". שחקני אשדוד חוגגים/קובי אליהו

יא יא פטי, שהתראיין לפני שבועיים בסיום משחק הליגה בין שתי הקבוצות בבלומפילד, אותו הפסידה אשדוד 2:0 והבטיח שבגביע התוצאה תהיה שונה לגמרי, אמר הפעם: "זה הכדורגל. כל משחק שונה מקודמו. מכבי ניצחה אותנו בליגה לפני שבועיים וידענו שעלינו להיות חזקים כשנשחק איתם פעם נוספת בגביע אצלנו בבית. מכבי זו קבוצה טובה, אבל אנחנו מתקדמים שלב בגביע. היום אפשר לחגוג קצת ולנוח, וממחר נתחיל להתרכז במשחק נגד הפועל באר שבע בשבת".

הבלם הקונגולזי שהצטיין במרכז ההגנה נשאל מה ניצח עבורם את המשחק הזה, והשיב: "זה הבית שלנו ורצינו לשמור עליו. אנחנו לא רוצים להפסיד בבית שלנו. אנחנו רוצים לנצח כאן בבית את כל המשחקים, זה מה שנותן לנו מוטיבציה. עשינו כל מה שהמאמן אמר לנו, איך לשחק, איך לבלום אותם ומה לעשות מולם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דויד סולארי מ.ס. אשדוד. מגד גוזני
יוקפא? דויד סולארי/מגד גוזני

פטי נשאל האם הופתע מהניצחון, ואמר: "התוצאה הזו היא לא הפתעה גדולה עבורנו. שיחקנו כבר שלוש פעמים נגד מכבי תל אביב. במשחק הראשון בליגה כאן באשדוד סיימנו ב-0:0 ואחרי זה בבלומפילד היה לנו משחק טוב אבל הפסדנו. היינו צריכים להוכיח למכבי שאנחנו קבוצה טובה מאוד". פטי נשאל האם הוא כבר מתחיל לפנטז על זכייה בגביע, והשיב בחיוך: "אני עדיין לא חולם על זכייה בגביע. אנחנו צריכים לחשוב משחק אחרי משחק, צעד אחר צעד. אחרי שהדחנו מועדון גדול כמו מכבי תל אביב, זה נותן לנו המון כוח ואמונה ומוטיבציה כדי להתקדם משחק אחרי משחק עד גמר הגביע".

הבלם הוותיק ניסה להסביר את ההבדל ביכולות בין משחקי הבית של הקבוצה למשחקי החוץ וענה: "זה הכדורגל לפעמים. אנחנו רוצים לשחק טוב גם בחוץ, אנחנו רוצים לנצח, אבל זה קשה מאוד". לקראת המשחק בשבת נגד הפועל באר שבע בווסרמיל הוסיף פטי: "אנחנו רוצים להיות בין שש הקבוצות הראשונות בליגה ולהגיע לפלייאוף העליון. זה יהיה משחק קשה מאוד, זה לא קל לשחק נגד הפועל באר שבע ואנחנו כמובן נעשה את מיטב יכולתנו. אנחנו לא רוצים לחזור עם אפס נקודות מבאר שבע. רוצים נקודה לפחות ואולי אפילו שלוש אם נצליח לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully