וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "מי אנחנו שנזלזל בגביע המדינה?"

ביממה שאחרי ההדחה נשמעת ביקורת סביב המהפכה בהרכב של סוזה: ”זהבי ויצחקי היו חייבים לפתוח”. גורם על השיפוט של יפת: ”חבל שאחד השופטים הבכירים טעה בגדול”. זהבי: ”ראיתם לבד ותשפטו אתם. אם היה נגמר פה 1:10 לטובתנו, אף אחד לא היה מרים גבה"

one

מכבי תל אביב המשיכה אתמול (רביעי) פעם נוספת במסורת הכישלונות שלה בגביע המדינה, כשגם העונה היא הודחה כבר בסיבוב ח' לאחר הפסד 2:1 בהארכה למ.ס. אשדוד. מה שהלך לה העונה בקלות יחסית בליגת העל ואפילו בליגה האירופית לא הצליח לאלופה שמשלימה עונה תשיעית ברציפות שבה הקבוצה מודחת כבר בשלבים הראשונים.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
שנה תשיעית ברציפות שהם בחוץ בשלבים המוקדמים. ערן זהבי וג'ורדי קרויף/קובי אליהו

בסיום המשחק נשמעו טענות קשות כלפי השופט אלון יפת שהרחיק את יואב זיו בצהוב שני ואדום מפוקפק בדקה ה-106, וחמש דקות לאחר מכן פסק לפנדל שנוי במחלוקת לאשדוד שהכריע את המשחק. בנוסף טוענים הצהובים כי יפת התעלם מנגיעת יד של בלם אשדוד, יא יא פטי בתוך הרחבה וגם לא שרק לפנדל אחרי עבירה ברורה לדבריהם על מונס דאבור בתוך הרחבה.

זיו שהורחק יחמיץ את משחק הליגה הקרוב נגד בני סכנין, ובהיעדרו של עומרי בן הרוש הפצוע יש לפאולו סוזה כאב ראש לא קטן בנוגע לאיוש עמדת המגן השמאלי. בתוך כך ובלי קשר להרחקתו של זיו, מנהלים בימים אלה במועדון משא ומתן עם שלושה מגנים שמאליים זרים שכבר קיבלו הצעות רשמיות, כאשר אחד מהם עשוי להיות זה שבסופו של דבר יצורף לסגל וישלים את מכסת הזרים. בסיום המשחק התעמתו כמה מאוהדי מכבי תל אביב עם כוחות האבטחה והשיטור מחוץ לאצטדיון כאשר לפחות שלושה אוהדים עוכבו לחקירה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. קובי אליהו
"אני תמיד מגיב באותה צורה ואני חושב שהשיפוט הערב היה השיפוט הכי טוב שיכולנו לקבל". סוזה/קובי אליהו

"זה לא היה יום מוצלח במיוחד של השופט", אמר גורם בקבוצה. "אלון יפת יראה את המשחק שוב ויבין שטעה, אבל זה יהיה מאוחר מדי. חבל שאחד השופטים הכי בכירים שיש טעה כאן ובגדול ועכשיו כבר אי אפשר לתקן את זה כי הפסדנו ועפנו מהגביע". סוזה כידוע הפתיע עם הרכב מהפכני כאשר גם חלק מהשחקנים עצמם הופתעו לגלות את המערך שעימו בחר המאמן הפורטוגלי להתחיל את המשחק.

שוער המשנה ברק לוי והבלם ריף פרץ ששיחקו 120 דקות לקחו קשה מאוד את ההפסד ונראו עם דמעות בעיניים בחדר ההלבשה בסיום. גם אם בצוות המקצועי לא יודו בזה בפה מלא אחרי המשחק, התחושה שהתקבלה, לפחות על פי ההרכב הפותח, היא שבמועדון פשוט לא באמת סופרים את מפעל הגביע ומעדיפים לשמור את שחקני ההרכב הראשון למאבקים הקרובים בליגת העל ונגד באזל בעוד פחות מחודש במסגרת שלב הנוקאאוט בליגה האירופית.

"כבר אמרתי בעבר שאנחנו צריכים לכבד את כל השחקנים שיש לנו בסגל", אמר סוזה בסיום. "אנחנו רוצים לקדם ולפתח חלק מהם ואת זה אפשר לעשות רק על ידי כך שניתן להם לשחק". לשאלה האם ישתמש שוב באותו הרכב בעתיד אמר הפורטוגלי: "אני לא יודע כי זה תלוי בהרבה גורמים כמו מספר הימים שיהיו לי להתכונן או השחקנים שיעמדו לרשותי וגם תלוי במוטיבציה שתהיה לשחקנים בעתיד. זה תלוי גם ביריבה או אפילו בתנאי מזג האוויר. יש באמת הרבה גורמים להחלטות בעתיד". על השיפוט הוא הוסיף: "אני תמיד אומר שאני לא אוהב לדבר על השופטים. זה התפקיד שלכם לנתח את מה שראיתם. אני תמיד מגיב באותה צורה ואני חושב שהשיפוט הערב היה השיפוט הכי טוב שיכולנו לקבל".

למרות הדברים של סוזה, היו גם כאלה שלא ממש אהבו את המהפכה בהרכב. "מי אנחנו שנזלזל בגביע? מישהו הבטיח לנו אליפות או שנעבור את באזל?", אמרו. "אשדוד זו קבוצה חזקה בבית, זהבי וגם יצחקי היו חייבים לפתוח. זה לא כמו משחק הליגה נגד מכבי פתח תקוה. כאן אין איך לתקן".

שחקן מ.ס אשדוד רועי בקל חוגג שער. קובי אליהו
"נשרק להם פנדל גבולי לדעתי והם ניצלו אותו. בסך הכול הם כבשו פעמיים משני פנדלים אז אני לא רואה בעיה בהרכב". שחקני אשדוד חוגגים, אתמול/קובי אליהו

ערן זהבי שנכנס בפתיחת המחצית השנייה כדי להציל את המצב ואף כבש שער דרמטי ששלח את המשחק להארכה, אמר: "התחושה לא קלה ולא הגיע לנו להפסיד. אם היה נגמר פה 1:10 לטובתנו, אף אחד לא היה מרים גבה. זה היופי של הגביע והפסדנו שלא בצדק, אבל אנחנו כבר מסתכלים קדימה. יש לנו עוד הרבה מטרות השנה, אנחנו עושים עונה יפה מאוד ואנחנו רוצים להמשיך כך".

זהבי נשאל האם ההפסד בגביע יגרום ליותר מוטיבציה ורצון במאבק האליפות וענה: "קודם כל המטרה העיקרית שלנו מתחילת השנה זה לשמור על האליפות שלנו, ואני חושב שאנחנו עושים את המיטב. יש לנו עוד דרך ארוכה ואנחנו מצפים להמשיך באותו קצב צבירת נקודות כדי לשמור על האליפות שלנו ואני מקווה שנעשה את זה".

הקשר נשאל האם ההרכב שעמו פתחה הקבוצה לא הראה סוג של זלזול במשחק, והשיב: "אנחנו משחקים בשלושה מפעלים וזה בכלל לא קל אז אני חושב שכל שחקן שעלה על הדשא, מגיע לו כי הוא שחקן מכבי תל אביב והוא ראוי להיות בהרכב של מכבי תל אביב בכל זמן נתון, ואם המאמן החליט שהיום שחקן כזה או אחר צריך לעלות בהרכב, אז הוא יעלה בהרכב ולא ראיתי שאשדוד עשו משחק יותר טוב מאיתנו. נשרק להם פנדל גבולי לדעתי והם ניצלו אותו. בסך הכול הם כבשו פעמיים משני פנדלים אז אני לא רואה בעיה בהרכב. במחצית השנייה הגענו להמון מצבים. אני לא זוכר משחק עם כל כך הרבה החמצות, אבל זה הכדורגל וננסה לשפר את מה שהיה לא טוב. אני גאה בחברים שלי, במיוחד במה שהצגנו במחצית השנייה".

על רצף הכישלונות של מכבי תל אביב בגביע בשנים האחרונות אמר הקשר: "אין לי כל כך הסבר. באמת שלא הגיע לנו לעוף מהגביע. היינו באמת יותר טובים מאשדוד ויש גם משחקים כאלה שבהם הכדורים לא נכנסו. אני החמצתי אחרי הפנדל השני שלהם במצב של אחד על אחד, וזה לא מתאים לי בכלל, אבל גם זה קורה. יש לנו את סכנין ביום ראשון וזו המטרה העיקרית והכי חשובה ונתרכז בליגה". על השיפוט הוסיף: "במכבי תל אביב החלטנו כבר מזמן שאנחנו לא מדברים על שופטים וגם הפעם אני לא אדבר. אתם ראיתם לבד ואתם תשפטו ותתנו את הביקורות שלכם".

שחקן מ.ס אשדוד ירו בלו מול שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. קובי אליהו
"זה היה משחק עם הרבה חוסר מזל והרבה החמצות, וזהו. אשדוד ניצחה ומגיע לה. כל הכבוד ושתמשיך כמה שיותר רחוק בגביע". שרן ייני, משמאל/קובי אליהו

שרן ייני ניסה לסכם את התחושות בסיום ההפסד, ואמר: "התחושות שלי הן תחושות של אכזבה. זה מאוד מאכזב, ונחכה לשנה הבאה. אחרי כל הפסד יש תחושות לא טובות. כמובן שמאוד בוער לנו לקחת תארים, וגביע זה אחד מהם ואין לנו את זה. חבל, אבל נחכה לשנה הבאה. זה היה משחק עם הרבה חוסר מזל והרבה החמצות, וזהו. אשדוד ניצחה ומגיע לה. כל הכבוד ושתמשיך כמה שיותר רחוק בגביע". על ההרכב שעלה הוסיף הקפטן: "כל שחקן במכבי תל אביב יכול להיות שחקן הרכב במכבי תל אביב והוכחנו את זה במהלך השנה וזהו".

במהלך המשחק נראו ייני ושאר חבריו באים באינספור טענות לצוות השיפוט, אולם בסיום הפתיע הקפטן הצהוב וענה ספק בציניות: "השופט היה מצוין. אני אומר לכם שהשופט היה מצוין. אנחנו באמת חושבים שהוא היה מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully